וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מיליונרים חדשים בהגרלת לוטו אחת: "הלכנו לעבוד כרגיל, החיים ממשיכים"

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 12:18

שלושה זוכים גרפו פרסים במיליוני שקלים בהגרלה שנערכה בסוף מאי - 8 מיליון שקל, 7.5 מיליון שקל ו-3.75 מיליון שקל: "אקנה מבעל הבית את הדירה שאני גר בה"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

שלושה מיליונרים חדשים בהגרלה אחת: הגרלת הלוטו שהתקיימה ב-29/5 הניבה לא פחות משלושה זוכים בפרסים שונים, במיליוני שקלים.

כך, זוכה יחיד בפרס הראשון במסלול הלוטו גרף סכום של 8 מיליון שקלים, ושני זוכים בפרס השני - זוכה במסלול הלוטו זכה בסכום כולל של 3.75 מיליון שקל וזוכה נוסף בפרס השני במסלול הדאבל לוטו זכה בפרס השני בסך של 7.5 מיליון שקל. שלושת הזוכים הגיעו שמחים ונרגשים אל בית מפעל הפיס על מנת לפדות את כספי הזכייה.

תחילה הגיע הזוכה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו. הזוכה בשנות ה־60 לחייו, נשוי + ילדים ונכדים, מתגורר בצפון הארץ ועוסק בתחום הנדל"ן, נוהג במהלך שלוש שנים האחרונות לשלוח טופס דאבל לוטו מלא (בעלות של 66 שקלים) כמעט בכל הגרלה.

הזוכה סיפר: "יום לאחר ההגרלה הייתי בעבודה. רק בסוף היום התפניתי לבדוק את הטופס. בתחילה הייתי משוכנע שאני לא רואה טוב את המספרים המודפסים. הדלקתי את כל האורות בחדר רק כדי להיות בטוח שאני לא טועה. מיד התקשרתי לאשתי עדכנתי אותה. היא היתה סקפטית לחלוטין ואמרה לי 'אתה עובד עלי... בוא הביתה'. וכך היה. הגעתי הביתה, נתתי לאשתי את הטופס שלי ואמרתי לה: 'תבדקי בעצמך'. רק אחרי שהיא ראתה בעיניה שאכן היא מחזיקה ביד טופס שזכה בפרס השני בהגרלה היא האמינה לי".

הזוכה סיפר עוד כי "עשינו קצת חושבים, והחלטנו שנכון לעכשיו נפקיד את הכסף בתוכנית חסכון למשך שנה. זה ייתן לנו עוד קצת זמן לעכל ולקבל החלטות. אין לנו תכניות מיוחדות מה היינו רוצים לעשות עם כספי הזכייה".

עוד שיתף הזוכה את אנשי מפעל הפיס כי בעברו הוא חי עם המשפחה בחו"ל. "הכרנו את החיים הטובים, מה שאומרים", תיאר הזוכה והוסיף: "אני יודע מה זה לחיות בשפע. ראינו וחווינו הרבה בחיים. לכן, זו הסיבה מדוע אני ואשתי לא התרגשנו יתר על המידה. ישנו טוב בלילה ולמחרת כבר היינו בעבודה. החיים ממשיכים, גם אם זוכים בלוטו. גם אני וגם אשתי מאוד אוהבים את מקום העבודה שלנו, ולא עולה אצלנו המחשבה לשנות משהו בתחום העיסוק.

"מה שכן, נרשה לעצמו להתחדש בכל מיני דברים קטנים בבית. אולי גם נצא יותר למסעדות. בלי קשר כבר תכננו חופשה משפחתית בחו"ל בקרוב, אז יש מצב שאולי נשדרג את הטיול".

כשנשאל אם בכוונתם לשתף אחרים בדבר הזכייה, ענה הזוכה: "החלטנו שבשלב זה לא נספר לאף אחד. כולל לא לילדים. אם הם יבקשו מאתנו עזרה כלכלית יהיה לנו איך לתת. מבחינתנו הכל שלהם".

הזוכה המאושר בלוטו. דוברות מפעל הפיס,
הזוכה המאושר. "החלטנו שבשלב זה לא נספר לאף אחד. כולל לא לילדים. אם הם יבקשו מאתנו עזרה כלכלית יהיה לנו איך לתת"/דוברות מפעל הפיס

דקות ספורות אחרי, הגיע הזוכה בפרס השני במסלול הלוטו מאותה הגרלה, אשר זכה בסכום של 3,750,000 שקל, הזוכה בשנות ה־50 לחייו, מתגורר בצפון הארץ, מיעט לדבר אולם סיפר לאנשי מפעל הפיס שלפני כחודש יצר איתו קשר בעל הדירה שלו ועדכן אותו כי בשנה הקרובה הוא עתיד למכור את הדירה אותה הוא משכיר. "זה ממש נפל עלי בול זמן", סיפר הזוכה בהתלהבות והוסיף: "מה שאני מתכנן לעשות הוא להתקשר לבעל הדירה שלי ולהגיד לו שאני מעוניין לרכוש ממנו את הנכס".

מספר ימים לאחר מכן, הגיע הזוכה בפרס הראשון מאותה הגרלה, בה זכה בסכום של 8 מיליון שקל.

הזוכה, תושב הדרום בשנות ה־70 לחייו, גילה על דבר זכייתו כאשר הגיע לדוכן לבדוק את הטופס ולשלוח טופס להגרלה הבאה. "הזכיין של מפעל הפיס רק אמר לי שיש לי זכייה גדולה, מבלי לומר את הסכום. לכן, רק כשהגעתי הביתה בדקתי שוב את הטופס ואז הבנתי שאני זכיתי בפרס הראשון בהגרלה. התקשרתי לאשתי, אך מכיוון שהיא היתה עסוקה בעבודה היא לא היתה זמינה. לכן, מי ששמעו לראשונה שזכיתי הם הילדים, שאמרו לי שהם יאמינו לי רק אחרי שהם יראו מסמך רשמי ממפעל הפיס שמאשר את הזכייה".

כשנשאל אם יש לו תכניות מה יעשה עם כספי הזכייה, השיב הזוכה: "כרגע אין לי תכניות מיוחדות. ככל הנראה אעביר סכום כלשהו לילדים, וכשיגיע הזמן ארכוש נכס להשקעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully