וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור הגדול ביותר של Meta

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 13:30

עדי סופר תאני. עומר מסינגר,
עדי סופר תאני/עומר מסינגר

בשני נערך כנס AI For Growth מטעמה של Meta בישראל. הכנס הוקדש להזדמנויות הצמיחה שמביאה עמה הבינה המלאכותית לתעשיית ההייטק הישראלית, לצד האתגרים שבדרך, ובצל המלחמה וחוסר-הוודאות.

האירוע הפגיש כ-500 יזמים, יזמיות, משקיעים ומנהלות ומנהלים בכירים מתעשיית ה-B2C Tech הישראלית ובהם המשקיע מייקל אייזנברג (קרן Aleph), שאול מרידור (סמנכ"ל הכספים של לייטריקס), דדי שוורץ (מנהל מוצר ראשי בוויקס) חמוטל מרידור (יזמית ושותפה לשעבר ב- Vintage Investment Partners) ועוד.

עדי סופר-תאני, מנכ"לית Meta בישראל, ציינה כי "ההימור הגדול ביותר של Metaלטווח הארוך בתחום המוצר תלוי בהתקדמות של הבינה המלאכותית - וזוהי רק תחילת הדרך". Meta השקיעה בעשר השנים האחרונות במחקר, קוד פתוח ושיתופי פעולה שהפכו לאבני יסוד במאמצי פיתוח ה-AI".

בכנס השתתף גם ריקרדו סילביירה קאברל, דירקטור פיתוח ה-Gen AI ב- Meta, שסיפק חשיפה מוקדמת וראשונית של מודל השפה Llama 3, ופרש את מפת הדרכים העתידית הצפויה לקראת השקתו..

במסגרת האירוע, שהתקיים במוזיאון תל-אביב, הציגו שורת אמנים מקומיים יצירות שהפיקו תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית גנרטיבית (Gen AI). בחלל המוזיאון הציג האמן רונן תנחום את "חגיגת האפשרויות" - מיצג אינטראקטיבי המבוסס על Llama 3, מודל השפה בקוד-פתוח המתקדם של Meta, המשתמש בוידאו לייב שהופך את המציאות של הצופה לנופים סוריאליסטים. בנוסף, הזמר והיוצר אסף אמדורסקי השמיע על הבמה קטעי מוזיקה שהלחין בשילוב כלי AI .

שאול מרידור. עומר מסינגר,
שאול מרידור/עומר מסינגר
חמוטל מרידור ומייקל אייזנברג. עומר מסינגר,
חמוטל מרידור ומייקל אייזנברג/עומר מסינגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully