וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית אסולין מונתה למנהלת מגזר הייטק ושירותי מיקור חוץ בינ"ל בקבוצת Aman

16.7.2024 / 15:16

קבוצת Aman מספקת פתרונות כח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ ו-Offshore ממספר מרכזים בארץ ובעולם לרבות פורטוגל, סרביה ופולין. לאור המצב, החברה מדווחת על עליה של כ40% בביקושים לפתרונות Offshore

שרית אסולין. יחצ,
שרית אסולין/יחצ

קבוצת Aman הודיעה על מינויה של שרית אסולין לניהול מגזר ההייטק ושירותי מיקור החוץ הבינלאומיים בקבוצה, בנוסף לפעילות במגזר הפיננסי. במסגרת התפקיד החדש שרית תהיה אמונה על הרחבת פעילות מגזר ההייטק בחברה והעצמת פתרונות הOffshore. שרית תנהל את גם את פעילות כח האדם המקומית של החברה בפורטוגל (HCCM) וכמו כן גם את פעילות הOffshore של חברות האנטרפרייז הישראליות אשר מעבירות את הפעילות שלהן לחו"ל כדי לשמור על יציבות.

אסולין, שהחלה את דרכה בקבוצת Aman בתור מנהלת פעילות במגזר הפיננסי, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת רופין, נושאת למעלה מ-10 שנות ניסיון בתפקידי מכירות בתחומים שונים ובפעילות רציפה מול לקוחות אנטרפרייז משמעותיים, כולל ניסיון ניהולי רב בתחומי השירות והטכנולוגיה ועוד כ- 10 שנות ניסיון בעולמות הגיוס וההשמה לרבות בתפקיד מנהלת מגזר בחברת אסקיולינק וניהול הפעילות העסקית של פורטל דרושים.

קבוצת Aman מספקת ללקוחותיה פתרונות הכוללים כח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ ו Offshore ממספר מרכזים בארץ ובעולם לרבות פורטוגל, סרביה ופולין. לאור המצב הביטחוני, החברה מדווחת על עליה של כ40% בביקושים לפתרונות Offshore. לאחרונה נוצרו אתגרים חדשים עבור חברות בתעשיית ההייטק; בקשות של לקוחות בחו"ל מחברות ישראליות להראות תוכניות להתמודדות במצב משבר גיאופוליטי, שירות מילואים ארוך למספר רב של עובדים, וקיצוצים בהכנסות- כל אלו הביאו לעליה מאסיבית בביקושים להעברת פעילויות פיתוח אל מעבר לים וזאת על מנת לאפשר יציבות בנוסף לפעילות שנשארת בישראל.

אלון רייטר, סמנכ"ל משאבי אנוש, קבוצת Aman: "אנו שמחים להכריז על קידומה של שרית לניהול מגזר ההייטק ושירותי מיקור חוץ בינלאומיים. הניסיון הרב וההישגים של שרית הפכו אותה למועמדת מעולה למשימת הרחבת פעילות ההיי-טק שלנו ולחיזוק פעילות ה-offshore שאנו מציעים. אנו בטוחים שתחת ניהולה, קבוצת Aman תמשיך לשגשג ולספק את הצרכים המתפתחים של לקוחותינו".

שרית אסולין, מנהלת מגזר הייטק ושירותי מיקור חוץ בינלאומיים: "אני מודה על האמון שניתן בי וגאה להוביל את מגזר ההיי-טק ושירותי מיקור חוץ בינלאומיים בקבוצה. יחד עם הצוות המוכשר שלנו, אני מצפה להעמיק את הפעילות ולהעניק יציבות ללקוחותינו בארץ ובחו"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully