וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פיין חוזרת ל-BUYME בתפקיד Chief Business Officer

16.7.2024 / 15:49

חברת BUYME מודיעה על חזרתה של שני פיין לצוות ההנהלה הבכיר בתפקיד Chief Business Officer (CBO). פיין מצטרפת שוב ל-BUYME לאחר שנתיים מוצלחות בתפקיד סמנכ"לית הסחר של Wolt ישראל בהן ניהלה את ליבת הפעילות העסקית של החברה בארץ

שני פיין. דנה תמרי,
שני פיין/דנה תמרי

חברת BUYME מודיעה על חזרתה של שני פיין לצוות ההנהלה הבכיר בתפקידChief Business Officer (CBO). פיין מצטרפת שוב ל-BUYME לאחר שנתיים מוצלחות בתפקיד סמנכ"לית הסחר של Wolt ישראל בהן ניהלה את ליבת הפעילות העסקית של החברה בארץ.

בתפקידה החדש כ-CBO, שני פיין תהיה אחראית על הניהול הכולל של החטיבה העסקית ב-BUYME (B2B) ותוביל את האסטרטגיה והביצועים של החברה בתחום זה. חלק מרכזי בתפקיד החדש יכלול עיסוק נרחב ביצירה והטמעה של מנועי צמיחה חדשים עבור החברה. בתפקידה הקודם ב-BUYME בשנים 2018 עד 2022, פיין היתה סמנכ"לית ה-B2B והייתה אחראית על היעדים העסקיים של המחלקה, כאשר תחתיה ישבו צוותי המכירות, ניהול הלקוחות והשיווק.

שני מביאה ל-BUYME רקע עשיר בניהול ופיתוח עסקי וניסיון נרחב מעבודתה ב-WOLT בה ניהלה את פעילות הליבה של הפלטפורמה (מחלקת גיוס וניהול המסעדות) לצד התוויית האסטרטגיה והטמעה של מוצרים חדשים שהחברה הגלובאלית פיתחה בשוק הישראלי (Wolt Drive ו- Wolt for Work). שני עבדה בעברה גם בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות בתעשיית המובייל והפרסום.
"אני מאושרת לחזור ל-BUYME ולהמשיך את המסע המשותף שלנו לחדשנות ולהצלחה" אמרה שני פיין. "אני מאמינה ביכולות של צוות BUYME ובפוטנציאל העצום של החברה, ואני מחכה להוביל את המחלקה והחברה להישגים חדשים."

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "מתרגשים מחזרתה של שני פיין אלינו. בשנים 2018-2022 שני צמחה יחד איתנו, וכעת לאחרת חזרתה היא הולכת לנהל את החטיבה העסקית, ואני בטוח שהיא תוביל אותה להישגים חדשים שלא נראו עדיין. מצפה לנו דרך ארוכה ללכת ביחד, ואין שמח ממני על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully