וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המדע בשירות היופי והסל שזכה בפרס

רונית מטיאס

17.7.2024 / 8:07

מייק-אפ שמעניק זוהר, סל עטור פרסים, הרמת עפעפיים לא פולשנית, הטיפול שיעניק אור לעור, טינט בעל פעולה כפולה, המותג שיחסוך לכן שימוש במראה, שומרים על עור התינוק והקופסאות המדליקות

המותג שמחדש ומרגש סרום עיניים חדש ללנקום. יח"צ,
המותג שמחדש ומרגש סרום עיניים חדש ללנקום/יח"צ

המותג שמחדש ומרגש

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME, ממשיך להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי ומוכיח כי 40 שנות מחקר פורץ דרך, אינן הולכות ברגל עם השקת סרום אנטי אייג'ינג עוצמתי לעיניים בסדרת רנרג'י.

לילה אלפר מנהלת שיווק "לנקום": "המותג יחגוג בשנה הבאה 90 , אין הרבה מותגים שאפשר להסתכל אחורה ולראות את המסורת שלהם על המפה בארץ ובעולם, מתחילת המלחמה, לא ידענו איך קטגוריית היוקרה תתנהג והבחנו בעלייה דו-ספרתית, הקטגוריה השלישית הצומחת ביוקרה היא קטגוריית הטיפוח, המהווה 13 אחוז משוק היוקרה בארץ ובאירופה, ראינו שלמרות המלחמה, אנחנו מתנהגים כמו האירופאים ועדיין הפוטנציאל בארץ של שימוש בתכשירי טיפוח לא ממומש, הקטגוריה הכי צומחת בתחום הטיפוח היא הגנה מהשמש".

הסרום מכיל שילוב עוצמתי של רכיבים פעילים ו-3 פורמולות המועשרות ב-SNK-peptide-טריפפטיד חדש שהוכח בתנאי מעבדה כמפחית התכווצות סיבי השרירים ותורם להחלקת והידוק קמטים דינמיים וקמטי הבעה וצחוק, מסייע בהפחתת סימני הזדקנות של מתאר העין, מעניק אפקט של הרמת עיניים.

עוד מלנקום, "אידול טינט"-מוצר רב תכליתי המשמש כצללית לעיניים וסומק ללחיים ב-7 גוונים, בגימור מאט או שימר המשמש גם כהיילייטר מפסל, לטינט יש אפליקטור דו-צדדי גמיש וגאוני המסייע ביצירת המראה הרצוי, צד שטוח למריחת צללית וסומק וצד דק לשרטוט אייליינר, הפורמולה עמידה עד 16 שעות כולל עמידות במים.

המותג שמחדש ומרגש שתי השקות מדהימות בלנקום. יח"צ,
המותג שמחדש ומרגש שתי השקות מדהימות בלנקום/יח"צ

לא צריך מראה כדי להתאפר

אם אתן אוהבות להתאפר עם קצות האצבעות, כדאי שתדעו שמותג האיפור הבינלאומי M.A.C, משיק בסדרת Glow Play האייקונית, מוצרים חדשים בפורמולות טיפוח ייחודיות, ללא פרבנים, פרפין, שמן מינרלי, בישום ומרכיבים מהחי.

ערן קראוס, מנכ"ל MAC אמר כי מדובר בגרסה מחודשת ולפי התגובה בשוק, זו הולכת להיות הצלחה גדולה.

הדס בינור, מנהלת הדרכה מאק בישראל: "סומק הוא הטרנד של הקיץ, המוצר הוא קסם, יש לו יכולת טשטוש נהדרת וכל אחת יכולה להיות המאפרת של עצמה. אם רוצים מראה זוהר, אפשר לערבב אותו עם סרום, מדובר במוצר ורסטלי, המרקמים נעימים ולא צריך מראה כדי להתאפר".

המוצרים: Glow Play Tendertalk Lip Balm-באלם לחות לשפתיים בפורמולה ייחודית בעלת טכנולוגיית pH המסייעת בהתאמת גוון השפתון לשפתיים, ניתן להשתמש גם כסומק מבריק או כבסיס לצללית, הוא מועשר ברכיבי לחות והזנה המחזקים את מחסום עור השפתיים ו-91% רכיבים ממקור טבעי כמו שמן זרעי חוחובה וחמניות, חמאת שיאה, האריזה מיוצרת מחומרים הניתנים למחזור.

הפורמולה מכילה מרכיבים מטפחים: ויטמין E, שמן חוחובה ושמן זרעי ענבים, מתאים לשימוש גם על השפתיים, ב-12 גוונים, כשלגוונים שנמכרו עד היום, מצטרפים גוונים חדשים אריזת הקומפקט שלו מכילה כ-43% פלסטיק ממוחזר.

להשיג ב- 9 גוונים מקסימים. מוצר נוסף הואGlow Play Cushiony Blush-סומק קרמי וגמיש, להסמקה טבעית, מראה בריא וזוהר, המטשטש מראה נקבוביות וקמטוטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לא צריך מראה כדי להתאפר מוצר הקסם של M.A.C. יח"צ,
לא צריך מראה כדי להתאפר מוצר הקסם של M.A.C/יח"צ

אור לעור

רוצות מראה עור זוהר וחיוני? פולה בליק, האישה והמותג, משיקה לכבוד עונת האירועים, טיפול זוהר במהלכו מחדירים לעור הפנים ויטמינים החיוניים לו, הטיפול מתבצע בעזרת מכשיר חדש בארץ אשר משלב מספר טכנולוגיות העודדות את ייצור הקולגן.

הטיפול המפנק והמקצועי, ממצק ומותח את עור הפנים והצוואר, השילוב של שלושת הטכנולוגיות במקביל, מעניק לעור טיפול הוליסטי עמוק לרבדי העור וממקסם את האפקט, כאשר התוצאה היא אפקט מתיחה מיידי, מיצוק והדגשת עצמות הלחיים.

הטיפול מתחיל באבחון העור, ניקוי, פילינג ויטמין סי להסרת תאי עור מתים, מסיכת פנינה המעניקה זוהר (בבית מומלץ לערבב את המסכה עם קרם הלחות להענקת אקסטרה זוהר). החלק השני של הטיפול נעשה בעזרת מכשור מקצועי המותאם אישית לכל אחת, המכשור משלב מגוון טכנולוגיות אשר פועלות במקביל: אולטרסאונד, מזותרפיה ופוטותרפיה, הטיפול מסתיים עם מריחת סרום להזנת העור.

אור לעור טיפול זוהר של כוהנת הביוטי פולה בליק. יח"צ,
אור לעור טיפול זוהר של כוהנת הביוטי פולה בליק/יח"צ

מוארות ומוגנות

עם למעלה מ-120 שנות מחקר וחומרים פעילים לטיפוח העור, מותג היוקרה שיסיידו, משיק את Revitalessence skin glow Foundation, מייק-אפ עם תוצאות זוהרות גם לאחר הורדת האיפור, בזכות קפיר מותסס וניאצינמיד-תמציות פרו-ביוטיקה חזקות, המתדלקות את היכולת לשמור על מחסום עור בריא וגוון טבעי וזוהר, כאשר תוך שבוע, הקמטים העדינים מופחתים והעור נראה חלק ובהיר יותר.

דבורה רוס, סגנית נשיא בכירה לשיווק גלובלי של שיסיידו מייק-אפ: "מינפנו את המומחיות שלנו במדעי העור ובטכנולוגיה כדי לפתח מייק-אפ עם יתרונות טיפוח מוכחים קלינית", נוסחת הטיפוח מעניקה 24 שעות של לחות ו-12 שעות של כיסוי בינוני עם גימור זוהר.

אם אתן מעדיפות כיסוי קל, המותג משיק קרם הגנה לפנים BB עם מקדם הגנה SPF50+, קומפקטי ונוח לשימוש המעניק גוון והגנה גבוהה לפנים, אידיאלי לשימוש כאשר רוצים גוון ולא כיסוי מייק-אפ מלא. טכנולגיית SynchroShield, של המוצר, מהווה צעיף מגן שהופך עוצמתי יותר בעת מגע עם מים או זיעה, טכנולוגיית ה- Quick Dry, מייבשת במהירות את הזיעה ושומרת על מראה רענן, להשיג ב-5 גוונים.

מוארות ומוגנות מייק-אפ וקרם הגנה BB למותג Shiseido. יח"צ,
מוארות ומוגנות מייק-אפ וקרם הגנה BB למותג Shiseido/יח"צ

עור תינוק

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי לה רוש-פוזה משיק, תחליב הגנה מהשמש 50SPF, בפורמולה חדשנית המתאימה לעורם העדין של התינוקות מגיל 6 חודשים. הקרם מעניק הגנה אופטימאלית לעור הפנים והגוף מקרני שמש ומקרני UVB- UVA.

התחליב במרקם רך וקטיפתי, נוח למריחה, אינו שומני או דביק, ללא בושם, אינו משאיר סימנים לבנים. הפורמולה מכילה כמות מינימאלית של רכיבים, שנבחרו בקפידה במטרה לספק בטיחות מלאה, היא מועשרת בחמאת שיאה ממקור טבעי המעניקה לחות, מרגיעה ומסייעת בחיזוק מחסום העור הטבעי. המוצר היפואלרגני ונבדק תחת פיקוח דרמטלוגי, גם על עור רגיש.

עור של תינוק קרם מגן של לה רוש פוזה. יח"צ,
עור של תינוק קרם מגן של לה רוש פוזה/יח"צ

קופסאות עם מורשת

המותג הנוסטלגי טאפרוור שקיים מ-1946, התפרסם בשיטת שיווק מדלת אל דלת וחוגי בית, בשנת 2020, חברת "אקומיקס"-יבואן טאפרוור לישראל, החל למכור את מוצרי המותג לראשונה באונליין ועתה ניתן להשיגם גם בחנויות המשביר, בחנות האונליין המשביר 365.

בין המוצרים שיימכרו ברשת, פריטים מהליין החדש של המותג שיימכרו רק בסניפי המשביר, ביניהם: שלישיית קערות קלאסיות מודולריות שניתן לערום אחת על השנייה עם מכסה אטום עמיד בפני דליפות השומר על טריות, טעם ומרקם המזון; קערות שקופות בגדלים שונים המתאימים לקחת לעבודה עם ארוחה קלה, סלט, פירות; סט 3 קערות רב-שימושיות עם מכסה אטום ועמיד בפני נזילות.

סיגל כספי, מנהלת תחום הבית ברשת המשביר: "אנו מברכים על כניסת טאפרוור לחנויות המשביר ולהעשיר את מגוון המוצרים שלנו במוצרים של מותג בינלאומי הידוע באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת".

קופסאות עם מורשת מותג טאפרוור נוחת במשביר. יח"צ,
קופסאות עם מורשת מותג טאפרוור נוחת במשביר/יח"צ

סל הסלים

סל הכביסה של ליפסקי הישראלית מקבוצת חמת, זכה כאחד מ-9 סלי הכביסה המומלצים בארה"ב, בזכות עיצוב ראטן מאוורר, מכסה המסתיר את הכביסה, מבחר צבעים, ידית שקועה לפתיחה קלה וידיות בצדדים לנשיאה קלה ונוחה.

יהודה כהן מנכ"ל ליפסקי: "היקף הייצוא של ליפסקי, העומד על כ-30% מפעילות החברה, כולל מגוון מוצרים לבית מפוליפרופילן ובהם סטים של פחי אשפה ומברשות אסלה, סלי כביסה, סלסלות אחסון, גיגיות כביסה, מברשת אסלה המכילה את חומר הניקוי וגיגית כביסה מתקפלת אשר נרשמו כפטנט.

סל הסלים סל כביסה ראטן של ליפסקי. דיזיין אנד שוט,
סל הסלים סל כביסה ראטן של ליפסקי/דיזיין אנד שוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully