וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי סמנכ"ליות בכירות מונו בברא צמחים

17.7.2024 / 14:04

שרון וולפסון מונתה לסמנכ"לית מכירות וסחר של ברא צמחים. עינת הלפמן לבנטר מונתה לסמנכ"לית שיווק, פרסום ודיגיטל

שרון וולפסון. מייקל מן,
שרון וולפסון/מייקל מן

סבב מינויים בהנהלת חברת ברא צמחים, המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה וצמחי מרפא, ומחזיקה 10 סניפים ברחבי הארץ.

שרון וולפסון מונתה לסמנכ"לית מכירות וסחר. וולפסון, אשר שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת המכירות של החברה וחברת הנהלה, בעלת ניסיון של 20 שנה בעולמות הניהול, המכירות ובתפעול, הינה בוגרת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ובעלת ידע וניסיון בתחום המכירות, הקמעונאות, הסחר ושירות לקוחות.

עינת הלפמן לבנטר מונתה לסמנכ"לית שיווק, פרסום ודיגיטל. הלפמן, שהובילה בשנתיים וחצי האחרונות את מערך השיווק של החברה, הינה בוגרת תואר שני במנהל עסקים ופועלת מזה שני עשורים בתחום השיווק והתקשורת השיווקית. עינת בעלת ניסיון עשיר ורחב בהובלה של אסטרטגיה שיווקית ומהלכים פרסומיים ומיתוגיים.

עינת הלפמן. אילן בשור,
עינת הלפמן/אילן בשור

גיל צלר מנכ"ל ברא צמחים: "אני גאה מאד בעשייתן ותרומתן המשמעותית של שרון ועינת לחברה. הכישורים המקצועיים והניהוליים שהן מביאות עימן לתפקיד מוערכים על ידינו מאד. קידום שתי סמנכ"ליות בצוות ההנהלה שלנו, הוא צעד המהווה חיזוק משמעותי להנהגת החברה בתקופה מאתגרת ומרגשת זו. חברתנו נמצאת בתנופת צמיחה מרשימה, וניצבים בפנינו אתגרים רבים להמשך התפתחותנו וביסוס מעמדנו בשוק. אני משוכנע כי הניסיון והכישורים של הסמנכ"ליות יתרמו רבות ליכולתנו להוביל את החברה קדימה ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הצפויים לנו. "

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully