וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמה הודיעה על מינויו של גאל הילי לתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה

17.7.2024 / 14:13

המינוי יכנס לתוקפו ב-1 באוקטובר 2024; סטיב הוקינס, המנכ"ל הנוכחי, ימונה לנשיא Syngenta Crop Protection

גאל הילי. יחצ,
גאל הילי/יחצ

אדמה בע"מ ("החברה") (SZSE 000553), מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח מודיעה היום, כי דירקטוריון החברה מינה את גאל הילי לנשיא ומנכ"ל החברה, בתוקף מ-1 באוקטובר 2024. הילי יחליף את סטיב הוקינס, המנכ"ל הנוכחי, ומקום מושבו יהיה בתל אביב. כמו כן, הילי יצטרף להנהלת קבוצת סינג'נטה העולמית.

סטיב הוקינס ימונה לנשיא חברת Syngenta Crop Protection וימשיך לכהן כחבר בהנהלת קבוצת סינג'נטה העולמית. הוקינס ימשיך בתפקידו כנשיא ומנכ"ל אדמה עד לכניסתו של הילי לתפקיד, וימשיך לנהל את פעילותה השוטפת ולקדם את תוכנית הטרנספורמציה של אדמה.

ג'ף רואו, נשיא ומנכ"ל קבוצת סינג'נטה: "אני מברך את גאל הילי על מינויו למנכ"ל החדש של אדמה ועל הצטרפותו כחבר בהנהלת קבוצת סינג'נטה. גאל מביא איתו ניסיון עשיר בהובלת והטמעת שינויים ארגוניים וצמיחה רווחית. גאל הוא המתאים ביותר להאצת יישום תוכנית הטרנספורמציה של אדמה, שהושקה בהצלחה על-ידי סטיב וצוות ההנהלה מוקדם יותר השנה. התוכנית נועדה לשיפור איכות הפעילות העסקית והעלאת ערך החברה, ומיצובה כשחקנית מפתח בפלח השוק Value Innovation. אני בטוח שאדמה תצליח לממש את מלוא הפוטנציאל שלה ולהגדיל את ערכה בהובלת גאל יחד עם הנהלת החברה ובתמיכת קבוצת סינג'נטה, לטובת כלל מחזיקי העניין, כולל הלקוחות, העובדים, המשקיעים ומחזיקי האג"ח".

גאל הילי, הנשיא והמנכ"ל המיועד של אדמה: "אני גאה ונרגש להיכנס לתפקיד הנשיא והמנכ"ל בתקופה משמעותית זו עבור אדמה. תוכנית ההתייעלות כבר נושאת פרי, וכבר ניכר שיפור בתזרים המזומנים המלמד על המחויבות של החברה להשגת איתנות פיננסית ומצוינות תפעולית. אני מחויב לשמור על המומנטום הזה, על מנת לעמוד במחויבויות העסקיות והיעדים הפיננסים שהוצבו לשלוש השנים הבאות. אני בטוח כי היסודות האיתנים שהונחו על-ידי סטיב והנהלת החברה יהפכו את אדמה לחברה חזקה ומצליחה עבור כל בעלי העניין שלנו".

את מרבית הקריירה שלו עשה הילי בתעשיית החקלאות. תפקידיו הראשונים היו בתחומי התפעול והמסחר בחברת Dow AgroSciences באירופה, ובהמשך, בחברת Dow Chemical Company העולמית, שם שימש כמנהל שיווק גלובלי. בשנת 2017, הצטרף לקבוצת סינג'נטה כמנהל אזור מזרח-אירופה והוביל לצמיחה משמעותית בפעילות ובנתחי שוק, הן בתחום הזרעים והן בתחום המוצרים להגנת הצומח. מדצמבר 2023 מכהן הילי בתפקיד מנהל סינג'נטה להגנת הצומח וזרעים לגידולי שדה באירופה. לגאל תואר שני בהנדסת מכונות מהאוניברסיטה הטכנולוגית בקומפיין, צרפת.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully