וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד טל הפלינג צורפה לשבלת כשותפה בתחום שוק ההון

17.7.2024 / 14:31

מילאה בעבר בתפקידים משפטיים וניהוליים בכירים במשק במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי, ועוסקת במחקר אקדמי בתחום הרגולציה הפיננסית

עו"ד טל הפלינג. יחצ,
עו"ד טל הפלינג/יחצ

פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מכריזה על צירופה של עו"ד טל הפלינג כשותפה בתחום שוק ההון ורגולציה. טל מתמחה בשוק הון וניירות ערך, ממשל תאגידי, רגולציה של גופים מוסדיים ובתי השקעות וחברות פינטק. טל מילאה בעבר בתפקידים משפטיים וניהוליים בכירים במשק במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי, ועוסקת במחקר אקדמי בתחום הרגולציה הפיננסית.

טל שימשה כיועצת לגופים פיננסים בקבוצת חבר הבורסה Fair Fintech. כיהנה כחברת הנהלה ויועצת בכירה ברשות שוק ההון, ביטוח וחסכון בתקופתו של ד"ר משה ברקת, שם טיפלה באירועי ממשל תאגידי ועסקאות השקעה בגופים מוסדיים, הובילה את הרפורמה בתחום נותני שירותים פיננסים מוסדרים, ליוותה תהליכי חקיקה ואסדרה בתחומי התשלומים, הבנקאות הפתוחה וההשקעות של הגופים המוסדיים, וייצגה את מדינת ישראל בפורומים בין לאומיים העוסקים בפינטק ובלוקצ'יין.

טרם הצטרפותה לרשות, כיהנה כיועצת משפטית ומנהלת מחלקת תאגידים בקבוצת מנורה מבטחים, שם היתה אחראית על כלל היבטי ניירות הערך, הממשל התאגידי ועבודת הדירקטוריון וועדותיו של חברת הביטוח וחברה ציבורית וכן ליוותה מיזוגים ורכישות אסטרטגיים בקבוצה.

בנוסף, לטל ניסיון רב בייעוץ משפטי לרישוי והקמה של גופים פיננסיים חדשניים, חברות ציבוריות, גופים מוסדיים וחברות פינטק אותו צברה במסגרת עבודתה במשרדי עורכי דין מובילים.

היא בעלת תואר ראשון כפול במשפטים וניהול ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב, ודוקטורנטית באוניברסיטת בר אילן בהנחיית פרופ' עדי אייל ואביה ספיבק.

לאור ניסיונה הנרחב בתחומי ניירות ערך, ממשל תאגידי, פנסיה ביטוח ורגולציה פיננסית, הצטרפותה של עו"ד הפלינג כשותפה לתחום שוק ההון בשבלת עורכי דין, מהווה חיזוק חשוב למענה המקצועי שהמשרד נותן ללקוחות רבים בתחום שוק ההון, בהם חברות ציבוריות רבות.

ליאור אבירם, שותף מנהל, פירמת עורכי הדין שבלת ושות': "אנו שמחים על הצירוף של עו"ד הפלינג לשבלת, כחלק מהעמקת הפעילות של הפירמה בתחום שוק ההון, ומברכים על הניסיון הנרחב שמביאה עמה בעבודה עם גופים פיננסים, חברות ציבוריות וחברות בתחום הפינטק, בשילוב ההכרות המעמיקה עם עולמות הרגולציה. אני בטוח שהידע של עו"ד הפלינג יאפשר ללקוחות הרבים שלנו בתחום שוק ההון לצלוח אתגרים מורכבים, ולצמוח לגבהים חדשים, ועל כן אנו מאחלים לה הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully