וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממועדון הפאר הגרמני לחברת ההייטק הישראלית

17.7.2024 / 16:07

חברת GO -OUT מודיעה על מינויו של ג'ייסון לאו, לתפקיד Global Head of Sports

ג'ייסון לאו. יחצ,
ג'ייסון לאו/יחצ

חברת GO-OUT בעלת מערכת טכנולוגית לניהול אירועים ומכירת כרטיסים, מודיעה על מינויו של ג'ייסון לאו, מומחה בינלאומי לספורט ובמיוחד לספורט האסייתי, לתפקיד . Global Head of Sportג'ייסון, שלמד ניהול קבוצות ספורט ושיווק באוניברסיטת סטרלינג בסקוטלנד ועבד במגוון מהמומחים הגדולים ביותר לספורט האסייתי, עבד בין היתר בחברת SPORTFIVE 5 - שם הוביל את המכירות של קבוצת הכדורגל ברוסיה דורטמונד באסיה וסגר את אחת העסקאות הגדולות ביותר בתולדות המועדון באסיה. כמו כן ג'ייסון ניהל את המכירות של "ASEAN Football Federation Cup" וליגת הטניס שולחן האסיה-פסיפית. ג'ייסון בעל קשרים רבים בחברות פיינטק באסיה ובמסגרת תפקידו יוביל ג'ייסון את שיתופי הפעולה של חברת הטכנולוגיה הישראלית GO -OUT בספורט העולמי וישתמש בכישוריו וקשריו לקדם את החברה באסיה ובעולם.

חברת GO-OUT בעלת מערכת טכנולוגית לניהול אירועים ומכירת כרטיסים, המערכת שפותחה על ידי החברה נמצאת בשימוש במעל עשר מדינות בעולם ומאפשרת למפיקי אירועים לנהל את מכירת הכרטיסים, מכירת מזכרות משקאות ומזון ועוד בצורה נוחה ויעילה מהנייד. בין לקוחות החברה, שהוקמה על ידי יותם כהן ואולג אוקנר, פסטיבלי מוזיקה, אמנים, לייני מסיבות וקבוצות ספורט גדולות בעולם.

יותם כהן מנכ"ל GO-OUT: "ג'ייסון עבד באחת מקבוצות הספורט הגדולות באירופה ומכיר מקרוב את הספורט האירופאי, אבל בנוסף לכך הידע שלו והיכולות שלו בעולם הספורט האסייתי יוצאות דופן, לכן אין מתאים ממנו להוביל את ההתקדמות של GO -OUT לשוק הספורט העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully