וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית כנגד ערוצי זהב על סך 10 מיליון שקל

אמיר הלמר

27.3.2003 / 16:42

התובע טוען כי גבתה תשלום בעבור חיבור לקוחותיה הדיגיטליים לשלוחה נוספת בבית - בניגוד להסכמים

אורן שפייזר, לקוח של חברת ערוצי זהב, הגיש היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תובענה ייצוגית כנגד החברה על סך מוערך של 10 מיליון שקל, וזאת בטענה כי החברה הפרה את הסכמיה עם הלקוחות שהתחברו לשירות הדיגיטלי וגבתה תשלום בעבור חיבורם לשלוחה נוספת בבתים.

בכתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד אבנר גבאי נטען כי עד לשנת 2001 פעלה ערוצי זהב בשיטת שידור אנלוגית, ובמהלך אותה שנה החלה לפעול גם בשיטת השידור הדיגיטלית.

התובע טוען כי כחלק מהתחרות עם חברת הלוויין שהחלה לפעול, ובמטרה למנוע נטישת מנויים קיימים, התחייבה ערוצי זהב כי מחירה של חבילת ערוצים בסיסית בשיטת השידור הדיגיטלית תכלול חיבור למספר שלוחות בלתי מוגבל בבית הלקוח. התובע מציין כי הצטרף לשירות הדיגיטלי של החברה באוקטובר 2001 והתחייב ע"פ מחירון החברה לשלם 143 שקל לחודש תמורת השירות שאינו מוגבל במספר השלוחות.

התובע טוען כי במשך מספר חודשים עמדה ערוצי זהב בהתחייבותה וגבתה מחיר של חבילה בסיסית ללא כל קשר למספר השלוחות המותקנות.

עוד טוען התובע כי משיחה אקראית עם חבר התברר לו לאחרונה שמחירה של חבילה בסיסית בשירות הדיגיטלי נכון לחודש פברואר 2003 הינו 165 שקל, בעוד שהוא נדרש לשלם עבור החבילה הבסיסית סך של 176 שקל. התובע מוסיף כי מבירור שנערך מול ערוצי זהב, התברר לו כי החל מחודש יולי 2002, ערוצי זהב החלה לגבות סך של 11 שקל בגין חיבור לשלוחה שנייה.

התובע טוען כי הדבר נעשה ע"י ערוצי זהב באופן חד צדדי ובניגוד להסכמים עם לקוחות החברה. לטענתו, על החברה להשיב לכל מנוייה שהתחברו לשירותים הדיגיטליים באמצעות שתי שלוחות או יותר סכום של 11 שקל לכל חודש מאז השינוי החד צדדי של ההסכם. סך הכל טוען התובע כי על ערוצי זהב להשיב לכל לקוח שנפגע סכום של 99 שקל. התובע מעריך את סכום התביעה בכ-10 מיליון שקל. טרם הוגשה תגובת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully