וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי אברמוביץ מונה למנכ"ל אילנות בטוחה

עינב בן יהודה

27.3.2003 / 18:41

בעקבות השלמת העסקה לרכישת השליטה באילנות בטוחה על ידי קבוצת כלל החזקות ביטוח; אברמוביץ מחליף את אריק שטיינברג



שוקי אברמוביץ מונה למנכ"ל בית ההשקעות אילנות בטוחה, בעקבות השלמת העסקה לרכישת השליטה באילנות בטוחה על ידי קבוצת כלל החזקות ביטוח. בתפקיד יו"ר הדירקטוריון של אילנות בטוחה יכהן מנכ"ל כלל החזקות עסקי ביטוח, אביגדור קפלן. אברמוביץ מחליף את אריק שטיינברג, שסיים את תפקידו בחברה.



אברמוביץ הצטרף לכלל החזקות עסקי ביטוח באוקטובר 2002 בתפקיד סמנכ"ל, והיה אחראי על תחום ההשקעות הלא סחירות. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל לכלכלה של התאחדות התעשיינים. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.



רכישת אילנות בטוחה מהווה חיזוק לכלל פיננסים, האגף לנכסים פיננסיים של כלל החזקות עסקי ביטוח, המאגד בתוכו בנוסף את כנ"ף, אוורגרין, כלל גמל, כלל משכנתאות, היחידה לביטוחים פיננסים וכלל חיתום. האגף מנוהל על ידי המשנה למנכ"ל כלל החזקות עסקי ביטוח, גבי פרל.



אילנות בטוחה פועלת במגוון תחומים בשוק ההון, ביניהם ניהול תיקי השקעות, ייעוץ השקעות ושירותי ברוקראז', שירותי ניהול סיכונים במט"ח, בנקאות להשקעות, ניהול הנפקות וחיתום וניהול נכסים עצמיים (נוסטרו) בנגזרות פיננסיות ובניירות ערך. בית ההשקעות מנהל נכסים בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקל, והכנסותיו בשנת 2002 הסתכמו ב-92.6 מיליון שקל.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully