וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים; הרשת שמציגה גישת תמחור ב-3 רמות

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 11:30

לקראת פתיחת שנת הלימודים, מציגה רשת קרביץ החלטה אסטרטגית להחזיק ב-3 דרגות תמחור לפחות, בכל קטגוריית מוצרים, מה שיאפשר לקהל הצרכנים המגוון להתחדש בציוד איכותי ובטוח בהתאם לצרכיו וכיסו

סניף קרביץ. קרביץ,
חוזרים ללמוד עם קרביץ: הרשת מציגה גישת תמחור ב-3 רמות/קרביץ

רשת קרביץ, המתמחה בתחום החזרה ללימודים, מציעה סל ציוד מורחב ואיכותי וכעת גם במספר רמות תמחור, תוך ביטחון שכל המוצרים עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים. באמצעות גישת תמחור זו קרביץ מאפשרת גמישות רבה ללקוחות ויכולת בחירה בהתאם לאיכות ולמחיר שהם מחפשים. כך למשל ניתן למצוא סט של 12 עפרונות בדרגות תמחור שונות.

דרגת מחיר נמוכה: 0.70 אגורות.
דרגת מחיר בינונית: 4.90 שקל
דרגות מחיר גבוהות יותר: 8.90 שקל, 9.90 שקל ו-16.90 שקל.

הרשת החליטה להכפיל השנה את ליין סדרת המוצרים המוזלים שלה, שיהיה זמין לאורך כל השנה. ליין המוצרים מציע מחירי סטוק ששוברים את השוק, אך באיכות של קרביץ, והוא יסומן בצורה מודגשת בחנויות, כדי להקל באיתור הפריטים המוזלים, במטרה לאפשר לכל לקוח לבחור את מבוקשו ואת רמת המחיר שנוחה לכיסו.

גם הפריטים המוזלים, כמו יתר המוצרים ברשת, עברו תקינה מחמירה של מכון התקנים. בסטוק של קרביץ ניתן למצוא מחדד מתכת ב-0.40 אגורות, סט 12 טושים צבעוניים ב-3.30 ₪, סט 12 עפרונות ב-0.70 אגורות, סרגל פלסטיק 15 ס"מ ב-0.40 אגורות, מספריים ב-0.40 אגורות, סט 10 מחברות סיכה ב-12.90 ₪, סט 5 מחקים ב-2.5 ₪, סט 4 מדגישים צבעוניים ב-4.90 ₪, סט 3 מחברות ספירלה ב-9.90 ₪, סט עם 3 יחידות דבק סלוטייפ ב-4.90 ₪ ועוד.

ציוד בטוח ואיכותי הוא הרבה מעבר לעובדה שיש לו תוחלת חיים ארוכה יותר, אלא שהוא מעניק לילד חווית למידה איכותית וחיובית. הילדים מתעסקים בלימוד במקום בכך שהעיפרון נשבר לאלפי חתיכות כי הוא עשוי עיסת נייר או שעופרת העיפרון יצאה בשלמותה, במחק שמשחיר את הדף או מחדד שלא מחדד, בדפי מחברת שכל קו בצדו האחד עובר ישר 3 דפים קדימה, או טוש הדגשה שמתייבש אחרי שימושים בודדים.

רשת קרביץ_למעלה - סט 12 עפרונות ב-70 אגורות_למטה סט 12 עפרונות ב-4.90 שח. יח"צ קרביץ,
רשת קרביץ_למעלה - סט 12 עפרונות ב-70 אגורות_למטה סט 12 עפרונות ב-4.90 שח/יח"צ קרביץ

הכנה לכיתה א'

ערכת הכנה לכיתה א' של רשת קרביץ: קרביץ משיקה הקיץ ערכת הכנה לכיתה א', המסייעת בלימוד אותיות וספרות, הכרת צורות, פיתוח חשיבה מתמטית, יסודות ראשית הקריאה, מושגים מבית הספר, פיתוח דמיון, מיומנויות גזירה והדבקה, ופעילויות לפנאי והנאה כמו מבוכים, תפזורת, סודוקו ועוד. הערכה המכילה 2 חוברות הכנה לכיתה א', 2 דפי מדבקות, 2 דפים מחיקים (אחד בעברית ואחד בחשבון), 2 טושים מחיקים, סט של 6 עפרונות צבעוניים. מחיר: 69.90 ₪.

English Buddy: ערכת למידה ומחשבה באנגלית המיועדת לגילאי 3 ומעלה. המכשיר הדיגיטלי מאפשר למידה חווייתית באווירה של משחק, ומקנה למשתמשים היכרות עם מילים ראשונות ממגוון קטגוריות בשפה האנגלית (צבעים, מאכלים, קרובי משפחה ועוד). כל ערכה מצוידת במכשיר להקראת קלפים וב-112 קלפי לימוד דו-צדדיים עם מילים שונות. המכשיר שבערכה זמין בצבע כחול או בצבע ורוד ומגיע עם כבל USB להטענה (אין צורך בבטריות). מחיר לצרכן: 59 ₪.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קרביץ, ערכת הכנה לכיתה א' המחיר: 70 שקל. יח"צ קרביץ,
קרביץ, ערכת הכנה לכיתה א' המחיר: 70 שקל/יח"צ קרביץ

קולקציית תיקי גן חובה - מציעה מארזים מובנים, המורכבים מסט שלם הכולל בקבוק שתייה אישי, קופסת אוכל פונקציונאלית ומפיות התואמות לעיצוב התיק. לצד סטים אלו ניתן לראות מגוון רחב של תיקי גן בעיצובים שונים ומעניינים המותאמים לצרכי הילדים.

התיקים עשויים מחומרים איכותיים ונוחים המשלבים עיצובים עם דמויות ועולמות שהילדים אוהבים, החל מגיבורי על ועד דמויות מצוירות, ממגוון הדפסים ועד עיצוב גיימינג המשולבים באיכות, נוחות ומחיר משתלם. תיקי הגב משלבים שני תאים, תא מרכזי גדול ותא חיצוני קטן. כמו כן בצידי התיק כיסי צד לבקבוק שתייה. תיקי הטרולי מיועדים לילדים שהולכים לגן ברגל.

לטרולי שני תאים וכיס קדמי חיצוני, וכן כיסי צד לבקבוק שתייה. התיק מאובזר בידית העשויה אלומיניום חזק וקל-משקל, הוא בעל בסיס רחב למניעת נפילות וגלגלים חזקים ושקטים. מחיר: החל מ-29.90 ₪.

קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024. יח"צ קרביץ,
קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024/יח"צ קרביץ
קרביץ_קולקציית החזרה ללימודים 2024. יח"צ קרביץ,
קרביץ_קולקציית החזרה ללימודים 2024/יח"צ קרביץ

קולקציית תיקי הגב לשנת 2024 - הקולקציה של רשת קרביץ כוללת עשרות מותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. הקולקציה החדשה והמגוונת מבטיחה שכל אחד יוכל למצוא את התיק האידאלי עבורו.

קרביץ מציעה שירות ייחודי ובלעדי: שירות תיק חלופי, במידה והתיק נפגם בתוך שנת האחריות, ניתן להגיע עם התיק לסניפי קרביץ למסור אותו לתיקון ולקבל תיק חלופי עד שהתיק יתוקן.

בין המותגים החמים שניתן למצוא בקרביץ: נייקי, ג'ורדן, אדידס, אנדר ארמור, פילה, פומה, ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי, קאנקן (Fjall Raven), אאוטדור, ג'נספורט, איסטפק, ואנס, דיקיס, inway, Fruit of the loom, Step by Step, קל-גב, STREET ART, ברבי, הדרדסים, הלו קיטי, ספיידרמן, באטמן, סמי הכבאי, סמיילי, Hot Wheels, מפרץ ההרפתקאות, צבי הנינג'ה, מיניונים, מגוון מותגי דיסני כמו פרוזן, במבי, סטיץ', מלך האריות, מיני ומיקי מאוס ועוד.

STREET ART - בלעדי לקרביץ: אומנות רחוב, גרפיטי, שילוט נורות ניאון, עולמות הקומיקס והאנימה הם בלב ה-DNA של הקולקציה האורבנית של המותג STREET ART מבית קרביץ. המותג הטרנדי שכבש בסערה את לב התלמידים בזכות העיצובים המקוריים שלו, מציג השנה את הקולקציה הגדולה ביותר שלו מאז נוסד, הכוללת לא פחות מ-20 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים מתוחכמים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים. העיצובים מתאימים עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2024. תיק הגב בעל 10 תאים: 2 תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי מיוחד למחשב נייד או טאבלט, תא אחסון לבקבוקי מים, תא עליון לארנק, מפתחות או משקפיים, תא פנימי מרושת, 3 תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים. לכל אחד מהתיקים המעוצבים יש קלמר תואם, הכולל שני תאים גדולים ומרווחים הנסגרים ברוכסן. מחיר תיק החל מ-279 ₪, קלמר החל מ-59.90 ₪.

סדרת ה-Ultimate מבית קל גב - קולקציה בלעדית נוספת שקרביץ תשווק בשנת 2024 היא סדרת ה-Ultimate מבית קל גב, תיקי הגב האורתופדיים הקלים ביותר, כשכל תיק שוקל פחות מק"ג. סדרת התיקים החדשה כוללת 6 עיצובים צבעוניים ומגניבים לבנים ולבנות והיא תוצאה של שיתוף פעולה פורה עם קל-גב. מחיר כל תיק: 219 ₪

קרביץ ממשיכה לקדם גם השנה מגמות של קיימות ואיכות הסביבה, כך שניתן למצוא מגוון רחב של מותגים ודגמים, החל מהמותג האהוב JANSPORT המציג דגם קיימות, מותגי התיקים הדני ריינס המיוצרים בכלכלה מעגלית מלאה, המותג האמריקאי Dickies המציע תיקים המיוצרים מ 100% חומרים ממוחזרים, תיקי קאנקן השבדיים מדורגים גבוה במדדי הקיימות בזכות השימוש שלה בחומרים שמקורם ברי קיימא ועוד. המותג האירופאי איסטפאק הנמכר ביותר משלב השנה בעיצובי התיקים את דמויות הלוני טונס האהובות. מחירים החל מ - 69 ₪.

תיקים אורתופדיים וטרולי: כשרוכשים תיק אורתופדי חשוב לשים לב בעיקר שהתיק יהיה אמין, איכותי, בטוח ועם אחריות מקיפה ומלאה. קרביץ משווקת את מותג קל גב האהוב, היחיד עם תו תקן ישראלי של מכון התקנים. מומלץ להתייעץ עם יועצי השירות ונציגי מכירות הרשת, שיתאימו את התיק האורתופדי הנכון לגוף הילד, בהתמחות לתלמידי כיתות א' ו-ב'. החל מ-249 ₪.

קרביץ_תיק גב של חברת Street Art - עיצוב URBAN CAT_279 שח. יח"צ,
קרביץ_תיק גב של חברת Street Art - עיצוב URBAN CAT_279 שח/יח"צ

תיקי KALGAV - ה-TROLLEY X-BAG מוצע במארז משתלם במיוחד הכולל בתוכו את התיק עם מערכת הגב האורתופדית בעלת הפטנט הייחודי, קלמר, בקבוק שתיה וקופסת אוכל תואמים. מדובר בילקוט בית ספר עם מערכת גב אורתופדית בעלת מבנה ייחודי בולם זעזועים, המאפשר מעבר אוויר מרבי לנידוף זיעה מגב התלמיד, בעל כתפיות מאווררות הניתנות להתאמה לפי מידת התלמיד. התיק המתרחב בעל פטנט ייחודי, המאפשר את הגדלת נפח התיק ב-25%, לתיק תא קדמי עשוי מחומר פנימי מבודד המתאים לאחסון מזון, שומר חום וקור וקל לניקוי ולתחזוקה.

לילקוט תחתית קשיחה מרופדת בבד עמיד ורגליות פלסטיק, להגנה מפני שחיקה ולחלוקת משקל נכונה וליציבות התיק. מחזירי אור מוקמו בחזית התיק, בצידי התיק ועל הכתפיות. חלוקה לשלושה תאים מרכזיים, תא קדמי, ותא נוסף מתרחב, 2 תאי צד גדולים, מתאימים לבקבוקי שתייה. לילקוט מצורף כיסוי גשם לשם הגנה. התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגרלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה (עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד).

כל תיקי קל-גב מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד, בד איכותי דוחה מים, רוכסנים עמידים בפני שחיקה, כל צבעי הדפוס במוצר זה הינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובטוחים לשימוש לילדים. החל מ-349 ₪.

קולקציית ילקוטים אורתופדי וטרולי בתיק אחד - iTrolley: פטנט עולמי ייחודי המאפשר לשלב במוצר אחד ילקוט אורתופדי ותיק עם גלגלים. בעזרת רוכסן ניתן לנתק ולחבר את מערכת הגלגלים מתיק הגב ולבחור אחת מהאופציות לנשיאה: תיק גב או תיק טרולי.

מערכת הטרולי איכותית וחזקה במיוחד, המשלבת מערכת גב אורתופדית תלת ממדית, בעלת רשת לאוורור ולנידוף זיעה מגב התלמיד, וכתפיות מאווררות הניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד. לילקוט תחתית קשיחה, העוזרת בחלוקת משקל נכונה ומרופדת בבד עמיד בפני שחיקה. בתיק חלוקה ל-4 תאים מרווחים, 2 תאי צד גדולים המתאימים גם לבקבוקי שתייה.

לתיק מצורף כיסוי גשם להגנת הילקוט ומחזירי אור בחזית התיק, בצידי התיק ועל הכתפיות. תיקי הטרולי מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד, בד איכותי דוחה מים, רוכסנים עמידים בפני שחיקה, כל צבעי הדפוס במוצר זה הינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובטוחים לשימוש לילדים. החל מ-369 ₪.

תיקים אורתופדיים על גלגלים ממותג STEP BY STEP - SBS הינו מותג אירופאי אשר שם דגש על שילוב של איכות ונוחות מקסימלית, עומד בדרישות אירופאיות מחמירות. מתאים לתלמידי הכיתות הנמוכות. התיקים של המותג בעלי גב אורתופדי ותחתית קשיחה המאפשרת עמידות התיק ומקלה על ארגון תכולתו. תיקי SBS הינם תיקים אורתופדיים, איכותיים וקלים במיוחד, המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד.

הפאנל האחורי בנוי על שני צירי אלומיניום ארגונומיים. הכתפיות העליונות עוזרות בתמיכת הגב ובחלוקת נטל המשקל, מה שמאפשר התאמה ארגונומית של התיק לגב התלמיד. קולקציית תיקי המותג מורכבת מתיקי טרולי עם גלגלים ותיקי גב אורתופדיים, על פי התקן הישראלי. התיק מחולק לשלושה תאים גדולים, המתאימים לספרים, מחברות ולקופסת אוכל, ובנוסף כיס צידי לבקבוק וכיס פנימי לכסף קטן. החל מ-349 ₪.

תיקי INWAY: קולקציית תיקי INWAY כוללת תיקי טרולי בעלי תחתית קשיחה עם גלגלים גדולים (התיק מחולק לתאים רבים, בעלי כתפיות נוחות לנשיאה), תיקים חצי אורתופדיים, חצי קשיחים, בעלי כתפיות נוחות, כולם מעוצבים ואופנתיים ומיועדים לתלמידי כיתות ג'-ז'. החל מ-189 ₪.

קרביץ_תיק גב אורטופדי Ultimate בעיצוב גיימינג_239.90 שח. יח"צ קרביץ,
קרביץ_תיק גב אורטופדי Ultimate בעיצוב גיימינג_239.90 שח/יח"צ קרביץ

ציוד משלים ומושלם

קרביץ שמה דגש על טיב האביזרים והציוד המשלים אותו היא בוחרת להכניס לסניפיה ומקפידה לשמור בתמהיל הפריטים אך ורק מוצרים איכותיים, כך שיובטח שהדיו שבעטים לא יימרח, שעובי דף הניירות במחברות ובפנקסים יבטיח חווית משתמש מספקת, שהטוש הזוהר יהיה נאמן לשמו ולא יתייבש אחרי 2 מרקורים, מחקים שאינם מתפוררים ועפרונות עם אחיזה נוחה. האיכות, העיצוב והמחיר לצד עמידה בתקנים השומרים על הילדים, הם שקובעים את חווית המשתמש והם נר לרגלי הרשת.

SKETCH - מותג הבית של קרביץ: סדרת מוצרי הנייר של מותג הבית מתרחבת ומציעה השנה קולקציית מחברות ויומנים הכוללת דפים בעובי 80 גרם איכותי, ספירלה איכותית פלסטית אלסטית וגמישה, כריכה עבה ואיכותית וצמדי מחברות עם עיצובים מרהיבים המתכתבים עם המגמות העולמיות, שביחד יוצרים חווית כתיבה מעולם אחר. החל מ 12.9 ₪.

PIXIE - בלעדי לקרביץ: מותג הבית של קרביץ מורכב ממגוון עצום של עטים מעוצבים משולבים דמויות ותחביבים אהובים, מחברות מעוצבות ואיכותיות, קלמרים אופנתיים, מדבקות לספרים ולמחברות, מדבקות טריוויה מעשירות, תיקי גומי, תיקי ציור וליין ענק של מוצרים לימודיים מעוצבים ומגניבים.

מוצרי PIXIE 2024 מאופיינים בעיצוב טרנדי, ייחודי ומהנה והם מזמינים כל תלמידה ותלמיד לשלב בסל המוצרים שלהם את הפריטים המעוצבים שיסייעו להם לבטא את עצמם ולמצוא את המוצרים שיעוררו בהם את החשק ללמוד ולבלות שעות במחיצתם.

בין האלמנטים העיצוביים הבולטים השנה: עולמות החלל, גיימינג, כדורגל, קואלות, קומיקס ועוד. בין המוצרים: מחברות ספירלה 4A, מחברות 3D, מדבקות מעוצבות לספרים ומחברות, קלמרים קשיחים ובד, מגבות אוכל ותיקיות ציור. המוצרים החדשניים עוצבו במיוחד למגוון רחב של קהלי היעד, לכלל הגילאים ובעיקר לאלו המעריכים אופנתיות ועיצוב ומתחברים לעולמות הלייף סטייל. החל מ-7.90 ₪.

Bruynzeel - קולקציית כלי כתיבה ללא גלוטן הבלעדית לקרביץ: המודעות לרגישויות שונות בקרב ילדים ובני נוער נמצאת במגמת עלייה בשנים האחרונות, וקרביץ מציעה באופן בלעדי בישראל קולקציית כלי כתיבה ללא גלוטן. במפעלים רבים המייצרים דבק מייצרים באותן המכונות גם טושים.

לא רבים יודעים זאת, אך הדבק מכיל גלוטן, כך שנוצר חשש שיימצא גלוטן גם בטושים, דבר שיכול לסכן חייו של ילד שמכניס את הטושים לפה. בין פרטי הסדרה ניתן למצוא מגוון רחב של טושים, עפרונות צבעוניים, מארזי חותמות ועוד. החל מ -60 ₪.

קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024. יח"צ קרביץ,
קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024/יח"צ קרביץ

PENTEL: המותג היפני מדבר את שפת האיכות, העיצוב המתקדם והמחיר הנגיש של קרביץ ולכן נבחר להיות מראשוני מותגי הבית של קרביץ. המותג מציג מגוון רחב של עטים, עפרונות מכניים, טושים ועוד באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. הייחודיות של PENTEL מתחילה מהעיצוב והאחיזה הנוחה, הלחצן המצוי גם בעטים בעלי מחט 0.4, ועד לפטנט הייחודי של המותג: הדיו שאינו נמרח, אלא נספג ואורך החיים שלו הוא כתיבה על פני 6,000 מטר.

מטרת המותג היא לייצר מוצרים שירגשו וילהיבו, מוצרים שחושבים על פונקציונליות כמו במרקרים עם לחצנים ואיכות גבוהה, מוצרים שיעניקו לנו חווית שימוש מהנה. לצד כל אלה, המותג משלב את ליין RECYCOLOGY המציג עטים שלמעלה מ 50% מהם עשויים חומרים ממוחזרים מבלי להתפשר על האיכות, הטכנולוגיה, הפטנט והביצועים של המותג. מחיר: החל 7.90 ₪.

המחברת הגאונית של קרביץ: לאחר שזיהתה צורך עולה ומתגבר ל"מחברת הגאונית", קרביץ ייצרה את הפריט המדובר, שכעת משווק על ידה לשוק כולו. המחברות, הזמינות בגרסאות לכל מקצועות הלימוד: מחברת שורה, מחברת באנגלית ומחברת חשבון (משבצות), פותחו ועוצבו על מנת לאפשר ריכוז מקסימלי לתלמידים וסיוע בכתיבה בקלות.

בניגוד למחברות הקטנות, המחברת הגאונית רחבה יותר ומאפשרת רצף לימודי, מיקוד ויזואלי ומחשבתי וכמובן סדר. דפי הלמידה והעבודה מודבקים בקצה עמוד המחברת, ובכך הם "מדופדפים" כאחד מדפי המחברת ולא הולכים לאיבוד. מחיר: החל מ-14.90 ₪.

Maped - איך אומרים סטייל בצרפתית? החברה הצרפתית פועלת ביותר מ-130 מדינות ברחבי העולם, משלבת במוצריה איכות, חדשנות ועיצוב מקורי. החברה חרטה על דגלה לממש פוטנציאל של כל ילד, בכל מקום בעולם, ומציעה פריטים בעיצובים שומטי לסתות ואף הומוריסטיים וקלילים. בין הפריטים בקולקציה החדשה ניתן למצוא מחקים איכותיים, סטים של עטים ומרקרים בצבעוניות קסומה, עפרונות, מספריים, טושים מחיקים, מחדדים בעיצובים מפתיעים ועוד. החל מ-4.5 ₪.

רשת קרביץ_מצד ימין מספריים - 6.90 שח_משמאל מספריים ב-40 אגורות. יח"צ קרביץ,
רשת קרביץ_מצד ימין מספריים - 6.90 שח_משמאל מספריים ב-40 אגורות/יח"צ קרביץ

אוכלים ושותים

קרביץ מציעה מגוון רחב של קופסאות אוכל ממותגות לכיתות הנמוכות וקופסאות אוכל לאחסון מזון לכל גיל.

קופסאות אוכל ממותגות: קופסת אוכל מחולקת המיוצרת בשדרות, עם כיסוי תרמי השומר על חום/קור ועל טריות המזון עם מגוון מותגים. החל מ-49.90 ₪. עוד מגוון רחב של קופסאות אוכל ממותגות בחלוקות שונות המציעות פתרונות לכל הצרכים. מחיר: החל מ-14.90 ₪.

קופסאות אוכל ולאחסון מזון מותג סיסטמה: מותג ניו זילנדי, כל המוצרים מעוצבים ומיוצרים בניו זילנד, תוך תכנון קפדני המתמקד באיכות ובעיצוב ייחודי המקנה ערך מוסף לכל מוצר. הקופסאות עשויות פלסטיק איכותי ללא BPA, ידידותיות לסביבה ניתנות לחימום במיקרו ולשטיפה במדיח הכלים. רוב הקופסאות מגיעות כשהן מחולקות למזון ולנוזלים בהתאם לצורך. מחיר: החל מ- 26.90 ₪.

קופסת אוכל מותג BLOOM: קופסת אוכל בגדלים וחלוקות שונות, לגן ולבית ספר במגוון צבעים. החל מ - 24.90 ₪.

תיקי אוכל למבוגרים: קרביץ משיקה סדרה מעוצבת של תיקי אוכל האידיאליים לכל יום עבודה, לימודים או טיולים. התא הראשי עם רוכסן שומר על האוכל בצורה מסודרת ולכל תיק ידית סקוטש לנשיאה ידנית נוחה. 49 ₪.

מגבות אוכל ממותגות - מגוון מגבות אוכל להפסקת אוכל בבית הספר ממותגות דיסני, LOL ומותג ניקי. החל מ- 10 ₪.

רשת קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024. יח"צ קרביץ,
רשת קרביץ_קולקציית חזרה ללימודים 2024/יח"צ קרביץ

בקבוקים של המותג - BLOOM בלעדי לקרביץ: סדרה של בקבוקי שתייה וכוסות טרמיות בעיצובים פאנקיים ובשלל גדלים ונפחים, כך שיענו על כל הצרכים של כולם. החל מ-15 ₪.

בקבוקי TRITAN 500 מ"ל, בקבוק שתייה עמיד בעיצוב מדליק שמעודד שתייה, בעל פיית סילקון וקש המבטיחים נוחות מקסימלית. הבקבוק עשוי מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על רעננות וטריות המשקה וטעמו לאורך זמן. נשטף בקלות, מתאים לנשיאה בכיס התיק ונוח לאחיזה. החל מ - 19.90 ₪.

בקבוק BLOOM: בקבוק שתייה עמיד בנפח 1,140 מ"ל או 1,000 מ"ל בעיצוב מדליק שמעודד שתייה עם פיית סילקון וקש המבטיחים נוחות שתייה. הבקבוק עשוי מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על רעננות וטריות המשקה וטעמו לאורך זמן. נשטף בקלות, מתאים לנשיאה בכיס התיק ונוח לאחיזה. החל מ - 19.90 ₪.

בקבוק אקרילי של המותג הבינלאומי UZSPACE: זמין בשלושה נפחים 350 מ"ל, 500 מ"ל ו 650 מ"ל. הבקבוק עם פיה לשתייה נוחה ללא קש. הפקק בבקבוק נפתח על ידי לחיצה, מכסה הבקבוק אטום בכדי למנוע נזילות. הבקבוק בעל טכנולוגיית ION ENERGY היפנית, השומרת על איכות המים. החל מ - 34.90 ₪.

בקבוקים ממותגים: בקבוקי שתייה אישיים עם מגוון המותגים האהובים: חד קרן, דמויות דיסני, כוכבי מארוול ועוד. החל מ-19.90 ₪.

בקבוקי ספורט: הבקבוקים של מותגי הספורט המובילים כמו אדידס, NIKE, ריבוק ועוד זמינים במגוון גדלים וצבעים, שתוכננו לשימוש קל ונוח תוך כדי פעילות ספורט. החל מ-29.90 ₪.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully