וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 ב-100 שקל: מחירים שתרצו להכיר על חולצות ביה"ס וחליפות גן

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 12:13

רשת האופנה הישראלית Bגוד, מציעה שלא תחכו לרגע האחרון, מזמינה אתכם להיערך מראש לשנת הלימודים החדשה ומציעה מבצעים מפתים על חולצות בית הספר וחליפות גן

חזרה לגנים עם חליפות ושמלות גן ב19.90 לחברי מועדון. להשיג ברשת ביגוד ובאתר האינטרנט. טל בדראק,
חזרה לגן עם חליפות ושמלות ב- 20 שקל לחברי מועדון, Bגוד/טל בדראק

בנוסף למבצע המוביל של רשת Bגוד לחולצות ביה"ס במחיר של 100 שקל ל-9 חולצות, הרשת מציעה גם חליפות לילדי הגן במחירים אטרקטיביים במיוחד ומגוון ציוד חזרה לבית הספר ממותגים ולא ממותגים, ביניהם: תיקים לבית הספר, תיקי גן, קלמרים, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה ועוד.

בקולקציית חולצות בית הספר מבטיחה רשת Bגוד שתמצאו חולצות טריקו נוחות ונעימות, לבנות ולבנים, במפתח עגול או מפתח וי לבחירתכם, בטווח מידות רחב ומחיר זהה לכל המידות, החל מכיתה א ועד גיל חטיבה ותיכון, במידות 6-18.

החולצות מגיעות במגוון צבעים רחב: כחול נייבי, תכלת, טורקיז, ורוד פוקסיה, סגול, שחור, לבן, אפור, חום, צהוב ועוד. חולצות חזרה לבית הספר מגיעות בשרוול קצר או שרוול 3/4.

ולמי שלא רוצה לצאת מהבית, ניתן להזמין דרך אתר הרשת את החולצות עם סמל בית הספר עם משלוח ישיר עד לבית עם משלוח חינם ברכישה מעל 300 שקל.

חולצות בית ספר 9 ב100 שח. להשיג ברשת ביגוד ובאתר. טל בדראק,
חולצות בית ספר 9 ב-100 שקל, Bגוד/טל בדראק

בקולקציה חזרה לגני הילדים הרשת מציעה מגוון חליפות גן אטרקטיביות לבנים ולבנות במחיר של 19.90 שקל בלבד, כך גם אוברול או שמלה במחיר זהה של 19.90 שקל, בטווח מידות של 4-10.

להשלמת הלבוש לבית הספר ולגנים, תוכלו לרכוש גם טייצים במגוון צבעים ומידות החל מ-16.90 שקל לפריט ומכנסי בייסיק החל מ-19.90 שקל בלבד לפריט.

בנוסף, הקולקציה מציעה מגוון רחב של ציוד חזרה לבית הספר: מגוון תיקי גב לבית הספר ולגן ממותגים של לוני טונס, סנופי, בטמן, סופרמן, LOL, ברבי ועוד, וגם לא ממותגים, החל מ- 49.90 שקל או 79.90 שקל לתיק בית ספר ממותג, טרולי ממותג על גלגלים לבית הספר ב-130 שקל, תיקי גן ממותגים במחיר 39.90 שקל, קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה החל ב-19.90 שקל לפריט.

*המחירים הינם לחברי מועדון, ההצטרפות לחבר מועדון בעלות של 25 שקל לשנה וכוללת 10% במעמד הקנייה, מתנת יום הולדת 50 שקל בחודש יום ההולדת והטבות שוטפות לאורך השנה.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
חזרה לגנים עם חליפות ושמלות גן ב19.90 לחברי מועדון. להשיג ברשת ביגוד ובאתר האינטרנט.. טל בדראק,
חזרה לגנים עם חליפות ושמלות גן ב-19.90 שקל, לחברי מועדון/טל בדראק
תיקי גן ממותגים 39.90 שח.. להשיג ברשת ביגוד ובאתר. יח"צ,
תיקי גן ממותגים 39.90 שקל. להשיג ברשת ביגוד ובאתר/יח"צ

רשת Bגוד הינה מותג מוביל בתחומו ושם נירדף לאופנה ישראלית בייסיק לכל המשפחה. חברת Bגוד עוסקת ביבוא, ייצור ומכירה של מוצרי הלבשה והנעלה המשווקים לשוק המקומי בהפצה רשתית.

החברה הוקמה בשנת 1997 במטרה לספק למשפחה הישראלית פתרונות הלבשה והנעלה איכותיים, עכשוויים ונוחים לכל כיס, תחת קורת גג אחת.

אור אלל, סמנכ"לית שיווק, רשת Bגוד: "אצלנו הכסף של הלקוח שווה יותר והוא מקבל תמורה מקסימלית בעד מה שהוא משלם. כל אחד מבני המשפחה יכול למצוא מה שהוא צריך, באיכות טובה ובמחירים מצוינים".

הקולקציה זמינה בחנויות רשת Bגוד, לרשימת סניפים ולרכישה בקרו בחנות האתר

ילקוט גב. מחיר החל מ49.90 שח. להשיג ברשת ביגוד ובאתר. יח"צ,
ילקוט גב, המחיר: החל מ-49.90 שקל, Bגוד/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully