וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' מיכל גרינשטיין-ווייס מונתה למנכ"לית החדשה של מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל

21.7.2024 / 11:27

גרינשטיין-ווייס, חוקרת חברתית ואקדמאית בעלת שם עולמי, תתחיל בתפקידה החדש ב-1 באוגוסט

פרופ' מיכל גרינשטיין-ווייס. Washington University,
פרופ' מיכל גרינשטיין-ווייס/Washington University

מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל, המרכז המוביל בישראל למחקר חברתי יישומי, מודיע כי פרופ' מיכל גרינשטיין-ווייס, מונתה למנכ"לית החדשה של המכון. גרינשטיין-ווייס, חוקרת חברתית ואקדמאית בעלת שם עולמי, תתחיל בתפקידה החדש ב-1 באוגוסט.

"אנו נרגשים לקבל את מיכל גרינשטיין-ווייס לצוות ובטוחים שהיא, יחד עם חוקרי המכון המוכשרים, ימשיכו את העבודה החשובה ויובילו אותה לגבהים חדשים במציאות שלאחר ה-7 באוקטובר. עם העלייה הגדולה בצרכים החברתיים והמצוקה של אוכלוסיות פגיעות בישראל - כולל מיליונים נוספים שלא נזקקו לתמיכה חברתית לפני המלחמה - העבודה שלמכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל והג'וינט בישראל תסלול להם דרך לעתיד טוב יותר", אמרה מנכ"לית הג'וינט העולמי, אריאל צוואנג.
עד כה, גרינשטיין-ווייס כיהנה כפרופסורית הבכירה בקתדרה על שם שאנטי קינדוקה, בבית הספר בראון באוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס. היא שימשה גם כדיקנית ליוזמות מדיניות, ומנהלת-מייסדת של המכון למדיניות חברתית של האוניברסיטה, בנוסף, ייסדה את מרכז Centene לקידום נושא הבריאות. היא גם עמיתה בכירה במכון המחקר והמדיניות הציבורית היוקרתי ברוקינגס אשר נמצא בוושינגטון די.סי.

"אני מרגישה כבוד והערכה על ההזדמנות להוביל את מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל, אני מאוד מתרגשת לעבוד עם הצוות המצוין של המכון וליצור השפעה חיובית על האוכלוסייה בישראל באמצעות מחקר יישומי ומדיניות", אמרה גרינשטיין-ווייס.

עבודתה של גרינשטיין-ווייס מתמקדת בשיפור הבריאות ומוביליות חברתית-כלכלית עבור אוכלוסיות פגיעות, במיוחד אלו במשקי בית בעלי הכנסה נמוכה. במהלך הקריירה שלה, היא זכתה במימון מחקר של יותר מ-50 מיליון דולר ויותר מ-100 מענקי מחקר כראש צוות מחקר. גרינשטיין-ווייס הובילה מחקרים עבור חברות מובילות, ארגוני פילנתרופיה ושותפים ממשלתיים, כולל חברות Fortune 500, קרנות מרכזיות כמו קרן גייטס ומקרתור, וממשלות ישראל, ארה"ב וקנדה. לפרופ' גרינשטיין-וייס היה תפקיד מרכזי ביצירת התכנית "חסכון לכל ילד בישראל", יוזמה חדשנית בזמנה.

מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל נוסד בשנת 1974 והוא המרכז המוביל בישראל למחקר חברתי יישומי. המכון מזהה ובוחן אתגרים חברתיים מרכזיים. עושה שימוש בידע ובמחקר כדי לעצב מדיניות, לייעץ לתכניות ולשפר שירותים עבור יחידים, משפחות וקהילות במטרה לחיזוק החברה הישראלית ורווחת כל חבריה. מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל הוא שותפות עצמאית ללא כוונת רווח בין ארגון הג'וינט, ממשלת ישראל וקרן דיוויד ואינז מאיירס מקליבלנד. למידע נוסף, בקרו באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully