וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניה שלא הכרתם זינקה השנה ב-800%

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 14:09

חדשות הקריפטו: השוק ממשיך לעלות והמניה של החברה היפנית שהחלה לקנות ביטקוין כאסטרטגיה זינקה ב-800% מתחילת 2024; קרנות סל שעוקבות אחרי אתריום יושקו השבוע; ורבע מיליארד דולר נגנבו מהבורסה בהודו - מי החברה הישראלית שהיתה הראשונה לזהות?

מטבעות דיגיטליים/pexels

בבוקר של יום חמישי זיהתה חברת אבטחת המידע הישראלית Cyvers, כי עסקאות חשודות נעשות בכתובת הארנק של בורסת הקריפטו ההודית WazirX, ופרסמה בחשבון ה-X שלה אזהרה כי אותן העברות כספים עוברות דרך שירותים המאפשרים לטשטש ולהסתיר את מקור הכספים.

סה"כ הועברו כ-235 מיליון דולר לארנקי ההאקרים, "הכתובת החשודה כבר החלה להמיר את המטבעות הגנובים. בניהם הומרו PEPE, GALA ו-USDT לאתריום (ETH)… ניסינו ליצור קשר עם WazirX, אך לא קיבלנו מענה. נראה שהארנק שלהם נפרץ", כתב חשבון ה-X של Cyvers רגעים ספורים לאחר הפריצה.

למרות הטענות כי תחום הקריפטו, משמש ברובו להלבנת הון ופשיעה, ופריצות מהסוג הזה גורמות לאלו שאינם מכירים את התחום, להירתע ממנו, הדבר אינו נכון.

ע"פ דו"ח של חברת מחקר הבלוקצ'יין צ'יינאנלסיס (Chainanalysis), בשנת 2023, פחות מ-0.5% מנפח העברות הכספים שבוצעו באמצעות מטבעות דיגיטליים, סומנו כחשודים לטובת פעילות לא חוקית.

בנוסף, מקרה זה מדגים כיצד אנליסטים וחברות אבטחת מידע מצליחים בזמן אמת לאתר, להזהיר, ולעקוב אחר תנועות חלקיות של הכספים בזמן אמת. אך עם זאת, אירוע זה מדגיש את האתגרים האבטחתיים איתם מתמודדות בורסות קריפטו, בעיקר במדינות כמו הודו, שם המסגרת הרגולטורית כלפי התעשייה עדיין אינה ברורה.

אתריום. ShutterStock
אתריום. החל מהשבוע - קרנות סל שעוקבות אחרי המטבע/ShutterStock

קרן סל על אתריום - כבר השבוע

ב-23 ליולי, ביום שלישי הקרוב, יתחילו להיסחר קרנות סל של אתריום (ETH), המטבע השני בגודלו בשוק בקריפטו, על פי הודעה של הרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC) עבור הקרנות המנפיקות.

אנליסטים רבים מעריכים באופן חיובי את השקת קרנות הסל של אתריום, מאחר ואלו, יכולות לגרום לזרימת כספים משמעותית כפי שמתרחש בקרנות הסל של ביטקוין מאז השקתן, שבימים אחרונים, חוות זרימה חיובית של מאות מיליוני דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ממשיכה לקנות ביטקוין

החברה היפנית Metaplanet, ביצעה לפני מספר ימים רכישת ביטקוין נוספת ב-1.5 מיליון דולר, לאחר מספר רכישות מחודש אפריל 2024, מאז החלה החברה לקנות ביטקוין כנכס רזרבה אסטרטגי.

נדמה כי החברה פועלת באותה אסטרטגיה של מיקרוסטרטג'י, ורוכשת לאורך זמן מטבעות מתוך רצון לשמור על ערכה ולהתגונן מפני השחיקה המהירה של כוח הקניה של הין היפני.

מתחילת השנה, מניית החברה הנסחרת בשוק היפני, זינקה ביותר מ-800%, ממחיר של 16 ין ל-145 ין ונכון לכתיבת מילים אלו, מחזיקה החברה לא פחות מ-203 מטבעות ביטקוין, בשווי של 13.5 מיליון דולר.

בשבוע האחרון, שוק הקריפטו נצבע בירוק פעם נוספת, ביטקוין השלים עליה של 11.2% וכעת נסחר במחיר של 66,850 דולר למטבע. אתריום (ETH), השלים עליה של 9% בלבד, ונכון לכרגע, נסחר במחיר של 3,491 דולר למטבע.

גם מטבעות נוספים כמו סולאנה (SOL), פפה (PEPE) ודוג'קוין (DOGE), עלו באופן משמעותי בשבוע האחרון מבין המטבעות המובילים, שהוסיפו לערכם כ-18.4%, 32.3% ו-15.4% בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully