וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים בהייטק? תקלה ארצית במערכת סיבוס עוצרת הזמנות

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 20:03

חצי מיליון הייטקיסטים רעבים צריכים למצוא היום פתרון אחר בשל תקלה במערכת סיבוס: "לקוחות יכולים להגיע למסעדה עם הכרטיס ולנסות להזמין רישום ידני של מספר הכרטיס, כמו פעם. אבל לא בכל המסעדות יהיו מוכנים לעשות את זה"

קויק: משרד הייטק, אילוסטרציה/envato

הייטקיסטים יקרים, רעבים? היום תצטרכו להשתמש בכרטיס האשראי שלכם. הסיבה: "סיבוס פלאקסי", החברה שדרכה רובכם מזמינים אוכל, מושבתת היום, בגלל תקלה טכנית, שמזכירה את התקלה העולמית שהשביתה את מערכות המחשוב ביום שישי האחרון.

למעלה מחצי מיליון עובדים ביותר מ-5,300 חברות משתמשות בשירותיה של סיבוס, שמזמינים מ-9,500 מסעדות בפריסה ארצית. היום הם נאלצים למצוא חלופה לארוחת הצהריים שהם מזמינים מבחוץ.

בעיה טכנית בחומת האש של Sophos שבה משתמשת סיבוס, חוסמת כל פעילות מבחוץ ולכן מי מנסה להיכנס למערכת או להזמין בכרטיס דרך "וולט", נתקל בהודעה "תקלה במערכת סיבוס". מיד עם היוודע התקלה בסיבוס שלחו הודעות יזומות ללקוחות , מנהלי ומנהלות משאבי אנוש ורווחה ולתקשורת.

סיבוס. דרור עינב,
סיבוס. חצי מיליון עובדים באלפי חברות/דרור עינב

"לקוחות יכולים להגיע למסעדה עם הכרטיס ולנסות להזמין דרכה", אומר לוואלה גורם שמעורה בפרטים, "ובמסעדה יכולים לרשום את מספר הכרטיס ידנית". עם זאת לא ברור אם המסעדות יסכימו להסדר כזה ויהיה צריך לבדוק זאת באופן ספציפי מול המסעדה.

מסיבוס נמסר בתגובה: "חברת סיבוס פלאקסי מבקשת לעדכן כי בשעה האחרונה, אירעה תקלה תשתיתית חיצונית אשר אינה תלויה בנו ואינה קשורה בשרתי החברה. תקלה זו השביתה לעת עתה את מערכת ההזמנות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועומדים בקשר מול הספק החיצוני על מנת לפתור את התקלה בהקדם ונעדכן בסיום".

נכון לשעה 16:00 עדכנה החברה כי הסליקה בקופות בישיבה ובטייקאווי חזרה לעבוד ופועלת באופן מלא, ומסרה כי "אנו פועלים על מנת לתקן את התקלה במלואה".

מסופוס נמסר כי "מבירור שעשינו בעקבות התקלה בסיבוס, אין תקלה מערכתית במוצרי Sophos בכלל וב-Firewall בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully