וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן כנפי מונה למנכ"ל המועצה האזורית לב השרון

21.7.2024 / 16:29

כנפי ( 60), תושב צור משה, בעל ניסיון רב בתפקידי ניהול בכירים ובפיתוח עסקי, שימש בעברו כמנכ"ל חברות בתחום הקמעונאות והוביל מערכי תפעול רחבים

ניסן כנפי מנכ"ל מועצת לב השרון. יחצ,
ניסן כנפי מנכ"ל מועצת לב השרון/יחצ

המועצה האזורית לב השרון הודיעה על מינויו של ניסן כנפי לתפקיד מנכ"ל המועצה. ניסן כנפי ( 60), תושב צור משה, בעל ניסיון רב בתפקידי ניהול בכירים ובפיתוח עסקי, שימש בעברו כמנכ"ל חברות בתחום הקמעונאות והוביל מערכי תפעול רחבים.

כנפי מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, וכן בוגר קורס הכשרת דירקטורים. בנוסף פועל כנפי כחבר הנהלה וכמנטור ללוחמים משוחררים בעמותת סיירת גולני.

אלי אטון, ראש מועצת לב השרון: "אני מברך את ניסן על כניסתו לתפקיד מנכ"ל המועצה. ניסן מביא עמו ניסיון עשיר ונרחב בתחום הניהול והפיתוח העסקי, ואני בטוח כי כישוריו וניסיונו יתרמו רבות לפיתוח וקידום הקהילה שלנו, במיוחד בתקופה המורכבת שאנו נמצאים בה. עומדים בפנינו אתגרים רבים, ביטחוניים, חברתיים וכלכליים ואני סבור כי ניסן ידע, יחד עם הצוות המוכשר של המועצה לפעול לטובת הצרכים החשובים של המועצה והתושבים. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש ומאמין כי הוא יביא לשינוי חיובי ומשמעותי".

ניסן כנפי, מנכ"ל המועצה האזורית לב השרון: "אני מודה לראש מועצת לב השרון אלי אטון ולחברי המועצה על האמון שנתנו בי. אני אעשה ככל יכולתי כדי לקדם את המועצה אשר תמשיך לספק שירותים איכותיים לתושבים. בתקופה של אתגרים לאומיים וביטחוניים, חשוב לנו לשמור על הלכידות הקהילתית ועל תחושת הביטחון של תושבי המועצה. יחד, נמשיך לפעול לקידום ופיתוח האזור, ונעשה כל שביכולתנו כדי להתמודד עם כל האתגרים שבדרך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully