וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת הסופר נשברה מההדף: "תנים ושועלים אכלו את הסחורה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 9:17

טיל שפגע במושבה הצפונית מטולה פרץ את הסופר: "פגע בקו חשמל, ניתק את כל המכשירים. את המוצרים היבשים לא הצלחנו לפנות בגלל הירי"; עוד אמר על תחושות תושבי הצפון: "אנחנו בשוק מחוסר התגובה של מדינת ישראל"

סופרמרקט במטולה שספג פגיעה/יונתן דייוויס

הדף הטיל שנפל במטולה שלשום שבר את דלת הסופרמרקט המקומי ופרץ אותו לחיות הבר. "הגיעו חיות והתחילו לאכול לנו את האוכל מהמדפים, נראה כמו שועלים ותנים. כל הסופר הפוך ממש, נזק מאוד גדול, מעריך במאות אלפי שקלים", סיפר יונתן דייוויס, בעלים של הסופרמרקט במטולה בראיון ברדיו 104.5fm.

לדברי דייוויס, "הסופר שלי הוא 20 מטר מהגבול וכולנו התפנינו, זה הסופר הראשי של מטולה והוא חשוף לירי. בהפסקת האש זרקנו את כל האורגני כי פגע נ"ט בקו חשמל וניתק לנו את כל המכשירים, ממש מסריח בתוך הסופר כרגע, קשה מאוד לנשום שם, את המוצרים היבשים לא הספקנו לפנות כי התחיל ירי על מטולה, ועד היום אי אפשר להתקרב לאזור של הסופר והוא סגור".

כמה זמן הסופר סגור?
"משבוע אחרי ה-7 באוקטובר, בשבוע הראשון עוד עם ישראל התקשר ותרם המון לחיילים אבל, ברגע שקיבלנו את הצו פינוי - כולנו התפנינו ממטולה".

סופרמרקט במטולה שספג פגיעה. יונתן דייוויס, צילום מסך
הסופר. "אם לא הייתי מכניס כסף פרטי שלי לחברה - היא היתה פושטת רגל"/צילום מסך, יונתן דייוויס

על מצב העסקים בצפון אמר כי "השמאים מפחדים לבוא למטולה, ואנחנו מקבלים מקדמות כרגע על הנזק העקיף שנגרם לנו זה משאיר את הראש מעל המים. חייב לציין שאם לא הייתי מכניס כסף פרטי שלי לחברה - היא היתה פושטת רגל".

עוד סיפר דייוויס כי "אנחנו בשוק מחוסר התגובה של מדינת ישראל, אני אחד האחרונים מהמחזור שלי שנשאררו במטולה, כולם עבור למרכז. יודעים שאנחנו גרים באזור מסוכן ועל הגבול, אבל תמיד היתה לנו המחשבה שאם יירו נ"ט אחד על מטולה אז לבנון תבער - וזה לא קרה, זה מאוד מאכזב".

בסיום דבריו אמר: "שייגמר כבר, זה שאין לנו גב מזעזע את תחושת הביטחון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully