וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מניות בנצבא הודיעו לביהמ"ש על התנגדותם לעסקה עם קבוצת ברגרזון אגד

בן-ציון ציטרין

27.3.2003 / 22:41

חברי הקבוצה טוענים כי חלוקת המניות בחברות נועדה להביא בעקיפין לכך שבית המשפט יאשר את עסקת הרכישה, מבלי שיובאו בפניו כל העובדות והנסיבות הרלוונטיות



קבוצה של 29 בעלי מניות בנצבא חברה להתנחלות, חברי קואופרטיב אגד וגמלאים, פנתה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בניסיון למנוע את עסקת הרכישה של נצבא על ידי קבוצת ברגרזון אגד.



הקבוצה ביקשה מבית המשפט שיקנה לה מעמד בבקשה לצרפם בהליך שהגישו נצבא ומשגב חברה להשקעות לאישור חלוקת מניות בחברות, כדי שתוכל להתנגד לו. חברי הקבוצה טוענים כי חלוקת המניות בחברות נועדה להביא בעקיפין לכך שבית המשפט יאשר את עסקת הרכישה, מבלי שיובאו בפניו כל העובדות והנסיבות הרלוונטיות.



גם חברת גרנית הכרמל, שהצעת הרכש שלה למניות נצבא נדחתה, טוענת לפגמים קשים בהליך הרכישה.



בבקשה, שהוגשה באמצעות משרד עוה"ד קוטלר, הררי, טוענת קבוצת בעלי המניות כי דירקטוריון נצבא לא שיתף את 4,200 בעלי המניות בנצבא בפרטי העסקות העומדות על הפרק.



לטענת הקבוצה, שבראשה עומד מאיר עטר, הליך הרכש המוצע פסול מעיקרו בהיותו מקפח, לא שוויוני, ועל פי בדיקת מומחה, רו"ח יוסף סהר, פוגע בבעלי המניות באופן בלתי הפיך. חברי הקבוצה טוענים כי עסקת הרכש נגועה לא רק בחוסר היגיון כלכלי אלא היא אף סותרת את הנחיות הממשלה בדבר צמצום אחזקות אגד בנצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully