וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ הפינטק Shield מגייס עובדים

22.7.2024 / 17:12

סטארטאפ הפינטק Shield מגייס עובדים לפיתוח פלטפורמת ה-AI לאיתור מניפולציות והונאות בשוק

צוות Shield. יחצ,
צוות Shield/יחצ

חברת הפינטק Shield, שפיתחה ומנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וניתוח ביג דאטה לאיתור מניפולציות והונאות בשוק ההון, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, תפעול, מוצר, כספים ומשאבי אנוש. בין המשרות הפתוחות: COO - מי שמוביל.ה את כל תהליכי ה-Post Sales בחברה, FE Tech Lead, מנהל.ת QA, סורסר.ית, חשב.ת, CSM וכתב.ת טכני.ת. בנוסף, מגייסת החברה אנשי פיתוח למשרדים בליסבון ואנשי מכירות בארה"ב ובלונדון.

הפלטפורמה של Shield מנטרת, מתעדת ומנתחת מדי יום מיליוני אינטראקציות פנים וחוץ ארגונית של עובדים במוסדות פיננסיים ובנקים בהתאם לדרישות הרגולטוריות המחמירות העוסקות בהגנה על משקיעים, שמירה על יושרת שוק ההון ומניעת הונאות. התיעוד והניתוח כוללים מעל ל-100 אמצעי תקשורת שונים כולל הודעות דואר אלקטרוני, צ'אטים, שיחות טלפון, זום, מייקרוסופט טימס ואחרים, כדי לאפשר לחברה לגלות מבעוד מועד ניסיונות של הונאה על ידי השפעה על ניירות ערך, הרצה, סחר פנים ועוד. שילד מעסיקה 150 עובדים, רובם במטה ובמרכז הפיתוח במתחם הבורסה ברמת גן והשאר בארה"ב ואירופה.

חברות פיננסיות בארה"ב ספגו בשנים האחרונות נזקים כבדים בשל מקרי הונאות ורשלנויות שחייבו אותן לפצות את לקוחותיהם ובשל קנסות עתק שהטיל הממשל האמריקאי ואשר הצטברו למיליארדי דולרים מאחר והן לא נקטו באמצעי פיקוח ובקרה מספיקים כדי להימנע ממקרים מאין אלו. Shield השיקה לאחרונה את הפודקאסט Gone Rogue שעוסק בסיפורים שמאחורי הכותרות, כיצד נוצלו במקרים אלו פרצות פיננסיות ואיך אפשר להמנע ממקרים כאלו בעתיד. פרקי העונה הראשונה עוסקים בסיפורו של סטיב כהן, סוחר בוול סטריט, שיצא לו שם של בעל מגע זהב ואשר משקיעים עמדו בתור כדי להפקיד אצלו את כספם, עד שהכל התחיל להסתבך עם חקירות ועימותים משפטיים ועד להסדר הגדול ביותר בתולדות ארה"ב בתחום השימוש במידע פנים.

Shield, שפועלת לזהות מקרים כאלו כבר מהשלבים הראשונים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הוקמה בשנת 2018 על ידי שירן ויצמן, המשמש מנכ"ל, אופיר שבתאי, CTO, וערן נועם המשמש מנהל עסקי ראשי בחברה. הפלטפורמה של שילד מנטרת כמויות דאטה אדירות של מעל לארבע מיליון אינטראקציות שמבצעים כ-150 אלף עובדים בעשרות ארגונים ומציפה מתוכן את אלו שעלולות להיות חריגות. בשלוש שנות פעילותה הראשונות, Shield צמחה באופן אורגני ללא משקיעים, דרך מכירות והכנסות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים ועם לקוחות גדולים כגון ענק הבנקאות Credit Agricole. החברה גייסה 35 מיליון דולר בשני סבבים בהשתתפות קרנות השקעה וקבוצת הבנקאות הבינלאומית UBS, לאחר שהפכה בעצמה ללקוחה של החברה. הפלטפורמה תוכל לשמש בעתיד למגוון רחב של שימושים נוספים שישפרו את ההתנהלות הפנימית של ארגונים, כולל איתור מקרי גזענות, שפה פוגענית או הטרדות, ומיגור סביבת עבודה רעילה.

למידע על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות באתר החברה
לפרקי הפודקאסט מתפרסמים בקישור

  • עוד באותו נושא:
  • פינטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully