וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא ארה"ב הגדיל הזמנותיו מיצרניות מוצרי הנעלה, הלבשה ומשקפיים צבאיים

סוכנויות הידיעות

27.3.2003 / 23:41

וולוריין, אוקלי וולקו בין הנהנות העיקריות מהביקוש הער מצד הצבא בשנה וחצי האחרונות



יצרניות מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים צבאיים נהנות מגאות במכירותיהן הודות לגידול חד בביקוש למוצריהן מצד צבא ארה"ב על רקע המתקפות האמריקאיות באפגניסטאן ובעיראק.



מאז אירועי ה-11 בספטמבר 2001 נרשמה עלייה חדה בהיקף ההזמנות של הצבא האמריקאי. כך למשל זינקו ההזמנות של מגפיים לחיילי הצבא מ-5,500 זוגות מגפיים לחודש לפני ה-11 בספטמבר ל-85 אלף זוגות בחודש כיום.



יצרנית מוצרי ההנעלה וההלבשה, וולוריין וורלד וייד (סימול WWW), המוכרת בעיקר כיצרנית נעלי "האש פאפיס" (Hush Puppies) ומותג ההלבשה "הארלי דייוידסון", זכתה בחוזים עם הצבא בהיקף של 20-30 מיליון דולר, בהם חוזה רב שנתי לאספקת מגפיים בשווי מיליוני דולרים. מכירות וולוריין בשנה שעברה הסתכמו ב-827 מיליון דולר, גידול של 15% לעומת השנה הקודמת.



חברת ולקו אנטרפרייזס (סימול WLC), יצרנית "מגף שוורצקוף", אשר פותח בשיתוף פעולה עם הגנרל נורמן שוורצקוף אשר עמד בראש כוחות הקואליציה במלחמת המפרץ של 1991, נהנית אף היא מגאות בביקוש למוצריה מצד צבא ארה"ב.



מנכ"ל ולקו, דיויד לוץ, אמר כי מאז תחילת המתקפה האמריקאית בעיראק נרשם ביקוש ער למגפי מדבר, וכי בתוך יומיים יצאו את שערי החברה 7,000 זוגות מגפיים המיועדים לחיילים במפרץ. הזמנות מהצבא האמריקאי מהוות כ-65% ממכירות ולקו, או כ-13 מיליון דולר בשנה.



חברת אוקלי (סימול OO), המוכרת בעיקר כיצרנית משקפי שמש הנושאים את שמה, אף היא נהנית מהגידול בהזמנות מצד צבא ארה"ב למשקפי מגן ממוגנות לייזר ועתירות טכנולוגיה אשר משמשות את חיילי הכוחות המיוחדים של הצבא כמו גם מגפיים צבאיות קלות משקל.



מכירות אוקלי, אשר מייצרת גם מוצרי הנעלה, שעונים ואביזרים נוספים, הסתכמו ב-489 מיליון דולר בשנת 2002, גידול של 14% לעומת השנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully