וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל לא תרכוש את ויז

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 6:34

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל חברת ההייטק הישראלית ויתרה על הצעת גוגל ובחרה להתמקד בהנפקה: "רוצים להגיע להכנסות של מיליארד דולר. מוחמאים אך ממשיכים בדרך"

קויק: משרד הייטק, אילוסטרציה/envato

חברת ההייטק הישראלית ויז מוותרת על הצעת הרכש של גוגל - כך פי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.

לפי הדיווח, שמצטט מייל שנשלח לעובדי החברה, ויז שואפת להנפקה בורסה ולא למכירה בשלב זה.

במייל שכתב כפפורט לעובדים נכתב בין השאר, לפי הדיווח, כי "אני יודע שההשבוע האחרון היה אינטנסיבי סביב הרכישה הפוטנציאלית ועם השמועות הרבות, למרות שאנחנו מוחמאים מההצעה בחרנו להמשיך בדרכנו לבניית ויז".

עוד כתב כי "היעדים הבאים שלנו הם מיליארד דולר בהכנסה שנתית חוזרת (ARR) והנפקה לציבור (IPO). לומר לא להצעות כל כך מכובדות זה קשה, אבל עם הצוות יוצא הדופן שלנו, אני מרגיש בטוח בבחירה הזו.

"האימות השוקי שחווינו בעקבות החדשות הללו רק מחזק את מטרתנו - ליצור פלטפורמה שגם צוותי אבטחה וגם צוותי פיתוח אוהבים. אנחנו אסירי תודה על האמון שהעובדים, המשקיעים והלקוחות שלנו נותנים בנו בזמן שאנחנו בונים את חברת הסייבר הטובה ביותר בעולם".

העסקה שהיתה על הפרק עמדה על כ-23 מיליארד דולר והיתה אמורה להיות הרכישה הגדולה ביותר של גוגל אי פעם והאקזיט הגדול ביותר בהיי-טק הישראלי.

WIZ. ShutterStock
WIZ/ShutterStock

Wiz, שנוסדה ב-2020 על ידי יוצאי יחידת 8200 אסף רפפורט, עמי לוטבק, ינון קוסטיקה ואהוד שנדר, מספקת פלטפורמת אבטחת מידע לענן. כך למשל, באמצעות חיבור פשוט, הטכנולוגיה סורקת את כל הרבדים של הענן - החל מתשתית הרשת, דרך הרשאות הגישה ועד לקוד האפליקציות עצמן. הניתוח המעמיק חושף חולשות נסתרות, טעויות תמימות ופרצות אבטחה שעלולות להוות פתח לתוקפים.

החברה גייסה עד כה 900 מיליון דולר והגיעה להערכת שווי של 10 מיליארד דולר. כצפוי, רכישת Wiz עשויה לסייע לגוגל להרחיב את היצע השירותים שלה בתחום הענן ולהתחרות בצורה טובה יותר בחברות כמו אמזון ומיקרוסופט.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully