וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: הראל פיננסים זיהתה קהל חדש למוצרי הפיקדון הסחיר

23.7.2024 / 9:18

הראל פיננסים קפצה על ההזדמנות שיצרה תקנה חדשה של רשות ניירות ערך, המאפשרת לקרנות מחקות להשקיע במוצר פיקדון סחיר כחלק מניהול ההשקעות. סדרת הפיקדון החדשה שהנפיקה החברה בשבוע שעבר זכתה בשלב המוסדי לביקושי יתר של מעל 2.1 מיליארד שקל

חגית ציטאט לוין. שרון אלדר,
חגית ציטאט לוין/שרון אלדר

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל השקעות בביטוח ופיננסים, פנתה לשוק הקרנות המחקות וזכתה בשבוע החולף לביקושים גבוהים במיוחד בהנפקת סדרה חדשה של הראל פיקדון סחיר.
לראשונה בישראל, הראל זיהתה את ההזדמנות שיצרה התקנה החדשה של רשות ניירות ערך המאפשרת לקרנות מחקות להשקיע במוצר פיקדון סחיר כחלק מניהול הנזילות של הקרנות - וזכתה לביקושים גדולים במיוחד.

בשלב המוסדי, קיבלה הראל ביקושים של מעל ל-2.1 מיליארד ש"ח מגופים מוסדיים המנהלים קרנות מחקות וקרנות כספיות, מתוכם נענתה החברה והנפיקה 1.3 מיליארד ש"ח. אתמול נערך השלב הציבורי של ההנפקה.

האג"ח החדש שהונפק, הראל פיקדון סחיר סדרה ד', הוא אג"ח בדירוג AAA בריבית שקלית משתנה, המגובה במלואו בפיקדון בבנקים ישראלים המדורגים AAA. האג"ח סחיר בבורסה ונושא ריבית בנק ישראל בתוספת מרווח של 0.12%, המשקף למזמינים תשואה שנתית של 4.62%. כספי האג"ח מגובים בפיקדונות המופקדים בבנקים המובילים בישראל בדירוג AAA בפרופיל סיכון נמוך.

הראל פיקדון סחיר, בניהולו של עו"ד אופיר רוטשילד, המשנה למנכ"ל הראל פיננסים והיועץ המשפטי של החברה, מנהלת כיום ארבע סדרות של פיקדון סחיר בהיקף כולל של כ4.8 מיליארד שקל. הגיוס הנוכחי מצטרף למגמת הצמיחה בה נמצאת הראל פיננסים בתחומי הפעילות השונים: קרנות נאמנות, קרנות סל, ניהול תיקים ופעילות השקעות אלטרנטיביות. החברה מנהלת כיום 125 מיליארד שקל, כמעט כפול מהיקף נכסיה בסוף 2023.

חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים: "הגיוס המרשים הוא עדות נוספת להצלחה של אסטרטגיה עסקית ששמה במרכז את הלקוח. נמשיך לפתח פתרונות השקעה ומוצרים חדשים לטובת לקוחותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully