וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שלומי צרפתי מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת אפקון

23.7.2024 / 9:48

לאחר 34 שנים בחברת החשמל - עו"ד שלומי צרפתי מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ויצטרף להנהלת הקבוצה

שלומי צרפתי, סמנכ״ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי באפקון. יוסי וייס,
שלומי צרפתי, סמנכ״ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי באפקון/יוסי וייס

קבוצת אפקון הודיעה הבוקר על מינויו של עו"ד שלומי צרפתי לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ויצטרף להנהלתה. תפקיד זה הינו תפקיד חדש שהוקם בקבוצת אפקון, הנדרש לאור השינויים האדירים במשק החשמל בישראל, בין היתר בתחום, האנרגיה הירוקה, אגירת אנרגיה, פתיחת מקטע האספקה לתחרות, השקעות אדירות הצפויות בתשתיות חשמל בעשור הקרוב, תאגידי אנרגיה ברשויות המקומיות ופרויקטים לאומיים גדולים כמו המטרו ותשתיות האנרגיה והחשמל ביישובי עוטף עזה והצפון.

עו"ד צרפתי, מגיע לאפקון לאחר 34 שנים בהן עבד בחברת החשמל לישראל, שם צבר ניסיון רב בישום תוכניות אסטרטגיות ובעבודה מול גורמי ממשל ורגולציה במשק החשמל.

בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל משאבי אנוש של החברה והוביל את יישום הרפורמה במשק החשמל. בנוסף לאורך השנים כיהן כמנהל אגף הרכש של חברת החשמל, ניהל במשך 5 שנים את מערך הרכש של חברת החשמל בהיקף של כ-8 מיליארדי ש"ח בשנה, הרחיב באופן משמעותי את מגוון הספקים שלה, בדגש על ספקים מסין, דרום קוריאה ומדינות מזרח אירופה, הוביל ויזם את מהלך כינוס הרכש והביא להתייעלות חסרת תקדים בחברה, וכיהן גם כמזכיר הדירקטוריון.

עו"ד שלומי צרפתי בעל תואר ראשון במשפטים ממכללת רמת גן ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

ישראל רייף, יו"ר אפקון: "אני מברך על מינויו של עו"ד שלומי צרפתי לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מינוי חשוב המהווה ציון דרך לאפקון. הצעד המתבקש לאחר הטרגדיה הנוראית שהתרחשה בשביעי באוקטובר הוא חידוש תשתיות החשמל - אתגר עצום שדורש ידע עמוק וראייה אסטרטגית מתקדמת. תרומתו של שלומי למערכת החשמל הלאומית ניכרת ומוערכת ואני סמוך ובטוח שהוא ימשיך את העשייה הנפלאה ויתרום מניסיונו הרב ומומחיותו גם באפקון. מאחלים לשלומי בהצלחה במשימה החשובה הזו, ומצפים לראות את המשך השפעתו החיובית על עתיד התחום בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully