וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הסל של אתריום יחלו להיסחר היום

23.7.2024 / 13:39

קרנות הסל של ביטקוין הושקו בינואר וזכו להצלחה סוחפת וכניסה של משקיעים, היום מושקות הקרנות העוקבות אחר אתריום, המטבע השני בגודלו בשוק. האם הוא יזכה לאותה הצלחה?

מטבעות דיגיטליים/pexels

לאחר ההשקה המוצלחת של קרנות הסל של ביטקוין בינואר, ששברו שיאים של מיליארדי דולרים וזכו להזרמת כספי משקיעים של מעל 17 מיליארד דולר אליהן, הגיע הזמן של אתריום.

היום (ג') יחלו להיסחר קרנות הסל של המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, אתריום (ETH), בשווקים בארה"ב לאחר שאושרו רשמית בחודש מאי על ידי הרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC).

ה-SEC אישרה סך הכל כ-8 קרנות סל, ורובן צפויות להציע דמי ניהול נמוכים או אפסיים למשך פרק זמן מוגבל, או עד הצטברות סכום שנקבע מראש על ידי מנהלי הקרן, שינועו בין 0-0.5% דמי ניהול שנתיים עם תלות משתנה בין הסכומים המופקדים בהן ובפרקי הזמן בהן הן נסחרות, ככל הנראה על מנת לתמרץ משקיעים להיחשף אליהן.

אתריום. ShutterStock
אתריום. 30% מתחת לשיא/ShutterStock

ציפיות מתונות

למרות האופטימיות שמציפה את שוק הקריפטו עם ציפייה להשקה מוצלחת כמו זאת של קרנות הסל של ביטקוין, אנליסטים רבים טוענים אחרת.

ראשית, יש לזכור שזמן קצר אחרי השקת קרנות הסל של ביטקוין, המחיר צלל בחדות במשך מספר ימים לפני שהתאושש ופרץ לשיאים חדשים, בנוסף, מאוד סביר שנפח המסחר בקרנות הסל של אתריום, לא יעלה או יתקרב לנפח המסחר בקרנות הסל של ביטקוין.

בשונה מביטקוין, שהצליח לפרוץ את שיא כל הזמנים שלו ונגע במחיר של 73,500 דולר למטבע, אתריום טרם עשה זאת, והשיא האחרון אליו הגיע, התרחש בנובמבר 2021, בו נסחר המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו במחיר של 4,868 דולר למטבע.

נכון לכתיבת מילים אלו, ביטקוין נסחר במחיר של 66,600 דולר למטבע, בסביבות ה-10% מתחת לשיא כל הזמנים שלו. אתריום לעומתו, נסחר במחיר של 3,455 דולר למטבע, מחיר הנמוך בכ-30% משיא כל הזמנים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, בטקס בבית הלבן, 22 ביולי 2024. רויטרס
האריס. הטוקן שהונפק על שמה נסק ב-480%/רויטרס

טוקן של קמלה האריס מזנק מאות אחוזים

מי שנמצא יותר ממספר ימים בשוק הקריפטו' ומודע לספקולציות החוזרות ונשנות, לא מופתע לראות כי מימ-קוינס המונפקים על פי טרנדים, חדשות, סלבריטאים, או סתם בדיחה אינטרנטית, מושקים במהירות ולעיתים אף נוסקים בערכם,

לאחר פרישתו של ביידן מהבחירות הקרובות לנשיאות ארה"ב, ובחירת קמלה האריס כמתמודדת המובילה של המפלגה הדמוקרטית, הטוקן שהונפק על שמה (KAMA), שמסתמן כי הושק כבר לפני מספר חודשים, נסק במחירו באופן חריג, והשלים עליה של יותר מ-480% בשבוע האחרון, נכון לכתיבת מילים אלו, על פי האתר CoinGecko.

להלן רשימת הקרנות שיחלו להיסחר היום:

  • Grayscale Ethereum Mini Trust (ETH)
  • Franklin Ethereum ETF (EZET)
  • VanEck Ethereum ETF (ETHV)
  • Bitwise Ethereum ETF (ETHW)
  • 21Shares Core Ethereum ETF (CETH)
  • Fidelity Ethereum Fund (FETH)
  • iShares Ethereum Trust (ETHA)
  • Invesco Galaxy Ethereum ETF (QETH)
  • בנוסף, תוסב קרן הנאמנות של גרייסקייל (ETHE) לקרן סל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully