וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר אילן העניקה מלגה מיוחדת לאיש שהציל 9 אנשים במסיבת הנובה

23.7.2024 / 13:40

בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן העניק מלגת מנהיגות ומצויינות חברתית לאפק לבני שהציל 9 אנשים במסיבת הנובה. קפטן נבחרת ישראל בכדורמים ובוגר האוניברסיטה יקבל בקרוב חלוק לבן

בצילום, מימין לשמאל: אפק לבני ופרופ' גיא קפלנסקי, מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן. דוברות אוניברסיטת בר-אילן,
בצילום, מימין לשמאל: אפק לבני ופרופ' גיא קפלנסקי, מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן/דוברות אוניברסיטת בר-אילן

אפק לבני, בן 27 מרמת גן שהציל בנובה 9 אנשים ואת עצמו- לבני לומד במסלול MBA במנהל עסקים והתמחות במימון, באוניברסיטת בר-אילן. זאת תוך כדי שירות ארוך של כ-270 ימים במילואים.

למרות הקושי בשילוב בין שירות למדינה והרצון להתקדם בלימודיו, את הצלחתו והשגיו הוא מקשר בין היתר גם לתמיכה של האוניברסיטה במשרתי המילואים בכלל ושל ביה"ס למנהל עסקים בפרט.

לבני, במקור ממושב רם-און מאזור הגלבוע. בשבעה באוקטובר, בעת שלקח חלק במסיבת ה"נובה", שאותה תקפו מחבלי החמאס, גילה אפק אומץ לב רב וגבורה יוצאת מגדר הרגיל, קור רוח ותושיה, ולצד כל אלו גם יכולות מנהיגות נדירות - כשהציל את עצמו ותשעה אנשים נוספים, והוביל אותם ברכבו מן התופת אל מקום מבטחים. אפק, בליוויו הטלפוני של אביו, ניווט את הרכב, ובו חבריו וכן מבלים מהמסיבה שאסף בדרך, שנמלטו רגלית מאימת המחבלים, אל מחוץ למקום הסכנה, וזאת בדרכים לא דרכים, למול איומי ירי בלתי פוסק ומטחי טילים. בנוסף סייע והכווין באמצעות הוואטס אפ מבלים נוספים שהיו במקום ברגעים הקשים.

לבני עוסק בשנים האחרונות בתחום היעוץ האסטרטגי ומשתף כי "שואף לעסוק בתחום שיש לו השפעה חברתית, משהו עם משמעות שיתן תחושת סיפוק כשקם בבוקר"

עידו גולדשמיט. דוברות בר אילן,
עידו גולדשמיט/דוברות בר אילן

עידו גולדשמידט, הוא קפטן נבחרת ישראל בכדור מים, ולקח חלק בהעפלה ההיסטורית של הנבחרת לאליפות אירופה ב-2022. ביום רביעי, עידו מקבל את החלוק הלבן, בטקס חגיגי של הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל. החלוק מסמל את תחילת הסבב הקליני בו הסטודנטים נכנסים לקליניקות ובתי חולים ומתחילים את החלק המעשי בלימודיהם בדרך להפיכתם לרופאים. "בשנתיים האחרונות אני משלב בין הלימודים האינטנסיביים בפקולטה לרפואה בגליל ובין האימונים והמשחקים, ואפילו בינואר השתתפתי באליפות אירופה בפעם השניה.

הלימודים דורשים השקעה רבה, ולוקחים ממני את מרבית הזמן שלי בשבוע, ולכן חלק מהאימונים אני משלים ומתאמן לבד", אומר הקפטן והרופא לעתיד. "בשבוע הבא אני מתחיל את הסבב הקליני, בו אהיה במרכז הרפואי בגליל, נהריה. אני מאוד מתרגש סוף סוף לעבוד עם מטופלים ולראות את מה שלמדנו בשנים האחרונות, בעולם האמיתי ולא רק בספרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מאור פינקו, סמנכ"ל משאבי אנוש, זהר ינון, מנכ"ל ומשנה בכיר לנשיא אוניברסיטת בר-אילן, וסגן הרקטור, פרופ' אריה רייך. דוברות אוניברסיטת בר-אילן,
מאור פינקו, סמנכ"ל משאבי אנוש, זהר ינון, מנכ"ל ומשנה בכיר לנשיא אוניברסיטת בר-אילן, וסגן הרקטור, פרופ' אריה רייך/דוברות אוניברסיטת בר-אילן
בנות  בר אילן במקום הראשון בליגת הכדורשת. יחצ,
בנות בר אילן במקום הראשון בליגת הכדורשת/יחצ

חוקרות את הרשת - קבוצת הכדורשת של אוניברסיטת בר-אילן לנשים העפילה למקום הראשון בליגת אפק מרכז.

קבוצת הכדורשת של אוניברסיטת בר-אילן המורכבת מעובדות באוניברסיטת בר-אילן, הן מהסגל האקדמי ומהסגל המנהלי - ניצחה את משחק הגמר והעפילה למקום הראשון בליגת אפק מרכז. במהלך הליגה הקבוצה שיחקה 16 משחקים מול 8 קבוצות באותו הדרג.

לכבוד המאורע הנהלת האוניברסיטה הגיעה לברכן ולהצטלם עם הגביע הנכסף. בלטה בהיעדרה אפרת בסל, ממובילות הנבחרת, שלא יכלה להשתתף עקב מחויבות משפחתית.

פרופ' אריה רייך, סגן הרקטור ציין כי "הצלחתן של הקבוצה היא דוגמה ומופת לשיתוף פעולה, בדיוק כפי שיש באוניברסיטה".

  • עוד באותו נושא:
  • מלגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully