וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברנע מונה למנהל Experis Academy

23.7.2024 / 16:43

חטיבת ההכשרות של חברת Experis Israel, מחברות ה-IT הגדולות בישראל

שי ברנע. Experis,
שי ברנע/Experis

חברת Experis Israel, מחברות שירותי ה-IT הגדולות בישראל (מבית ManpowerGroup ישראל), מודיעה על מינויו של שי ברנע (57) למנהל Experis Academy - חטיבת ההכשרות של החברה.

במסגרת תפקידו ברנע יוביל וינהל את חטיבת ההכשרות של Experis אשר אחראית על תכנית ההסבה להייטק הוותיקה והמנוסה ביותר בארץ עם מעל ל-2,000 בוגרים ובוגרות ב-14 שנים. ברנע מגיע לאחד התפקידים הבכירים ב-Experis ישראל, עם מעל 20 שנות ניסיון בחברות הייטק וטלקום, ביניהם כסמנכ"ל מכירות בחברות מטריקס ובינת תקשורת.

דרור ליטבק, מנכ"ל ManpowerGroup ישראל הנכנס: "שי מביא איתו לתפקיד ניסיון רב בתחום המכירות, המתבטא ביכולת מוכחת להשגת יעדי מכירות ויצירת צמיחה רווחית בכל מקום בו עבד. בתקופה המאתגרת העוברת על ההייטק הישראלי, בה איומים אך גם לא מעט הזדמנויות, אני שמח שמצטרף אלינו מנהל מוכשר כמו שי שיסייע לנו ביצירת מנועי צמיחה חדשים, זיהוי הזדמנויות שיווק חדשות ודחיפת הארגון כולו קדימה"/

חברת Experis ישראל (מבית ManpowerGroup ישראל), העוסקת במתן שירותים טכנולוגים, הכשרה, גיוס והשמה, הינה אחת המעסיקות הגדולות במשק בתחום ה-IT. יש לציין כי Experis הינה חברה טכנולוגית גלובלית הפועלת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם עם בסיס לקוחות המכסה 80% מחברות Fortune 500 כאשר בין לקוחותיה חברות הייטק, סטארט-אפ, חברות וטכנולוגיה, בריאות, פיננסים ועוד.

Experis Academy מפעילה את התוכנית המובילה והוותיקה בישראל להכשרה והסבה להייטק. התוכנית פועלת מעל לעשור ובמהלכה הוכשרו מעל ל-2,000 מפתחי תוכנה ואנליטיקה מצטיינים עבור החברות המובילות במשק הישראלי. בוגרי התוכנית, נבחרים מתוך אלפי מועמדים ועוברים סינון קפדני, אישיותי ומקצועי, עוברים הכשרה אינטנסיבית המקנה להם ידע מעמיק וניסיון מעשי התורם רבות לאפקטיביות שלהם בתפקידים בארגון. ההכשרות של החברה הן במודל Bootcamp - הכשרה מהירה ומעמיקה המאפשרת לאנשים ללא ניסיון להכנס לתחום ההייטק בתפקידי פיתוח משמעותיים תוך זמן קצר. עד כה 95% מבוגרי ההכשרות התחילו לעבוד בסיום המסלול בחברות ותפקידים בענף ההייטק

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully