וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת מעברי הדירות: זה נראה מיליון דולר אבל עלה רק 5,000 שקל

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 17:59

אתם לא לבד, עשרות אלפי ישראלים כמוכם, מנצלים את החופש הגדול על מנת לשנות את מיקום המגורים. גילינו כי גם בצל המלחמה ויוקר המחיה, אפשר לרהט את הבית במחירים שפויים, ועדיין לתת תחושה שהשקעתם הון. קבלו את המדריך המלא

סלון של נאפו. ספה תלת מושבית נמוכה 3290 שקל. יח"צ,
סלון של נאפו. ספה תלת מושבית נמוכה, המחיר: 3,290 שקל/יח"צ

זה כבר לא משנה אם אתם סטודנטים, הורים צעירים, גרים לבד, עם שותפים או עם בן זוג - יוקר המחיה מורגש במיוחד כעת, ופתאום המשימה לעצב את הבית נשמעת כמו משימה שעולה הרבה כסף. אבל רגע, מה אם נספר לכם שיש דרך לעשות את זה חכם ונכון? עמירן אלפסי, המעצב המסחרי של קבוצת קאופמן, מגלה איך אפשר לעצב את הסלון או חדר השינה מבלי להוציא יותר מ-5,000 שקלים - ועדיין שהם ייראו מיליון דולר.

"זה לא בלתי אפשרי לעצב את הבית מבלי להוציא הון, הכל תלוי בבחירות שאתם עושים", הוא אומר. "זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר כמובן, פשוט לבחור נכון". בעזרתו, ניסחנו כמה כללים.

תמונה 1. סלון של נאפו. ספה 2990 שקל כורסה 1990 שקל הדום 890 שקל צ. יח"צ,
סלון של נאפו. מחיר הספה: 2,990 שקל, מחיר הכורסה: 1,990 שקל, מחיר ההדום: 890 שקל/יח"צ

בוחרים את הריפוד: "אם אתם רוצים לשמור על מסגרת התקציב - בחרו בריפוד בד הידוע כנגיש יותר מבחינת מחיר מאשר מעור", ממליץ אלפסי. ספות תלת-מושביות מבד בדרך כלל יעלו לכם חצי מהמחיר של ספות עור. הן יאפשרו גם שילוב של טקסטורות וצבעים במרחב, ואם מה שמדאיג אתכם זה תחזוקה, דעו שאת רוב הבדים ניתן לנקות עם מגבון לח.

משלבים אקססוריז: "אפשר לבחור בשולחנות קפה שעשויים מחומרים שאינם יקרים, ועם זאת, העיצוב שלהם מעניין ואיכותי. בניגוד לעץ, שיש או זכוכית, המתכת היא חומר זול יותר וניתן להגיע איתה לעיצובים מודרניים וצבעוניים". אגב, אפשר לשלב גם שולחן לצד הספה, בנוסף לשולחן הסלון שמעבר לנוחות של הנחת הטלפון עליו, הוא יכול לשמש אתכם כפריט עיצובי לכל דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תמונה 3. ספת קורדרוי עם שזלונג. 4490 שקל. יח"צ,
ספת קורדרוי עם שזלונג, המחיר: 4,490 שקל/יח"צ

מגוונים בריהוט: הרי עיצוב סלון לא נגמר במערכת ישיבה, צריך לסגנן את האווירה, להוסיף פריטים ולהתאים אותם לשאר פריטי הריהוט. "לא חייבים ללכת על מערכת ישיבה שהיא סט של דו ותלת, שעלול דווקא לייקר את המחיר. אפשר לבחור בספה תלת-מושבית ולהוסיף לה כורסה עדינה שתשלים את המראה העיצובי".

שמים לב להובלה ולהרכבה: המחיר נראה טוב וממש משתלם, אבל מי הולך להביא ולהרכיב לכם את הרהיטים בבית? שימו לב שעלות ההובלה וההרכבה לא מייקרת את המחיר, ואם אפשר שהיא תהיה ללא תוספת תשלום (כמו באתר נאפו, למשל) - מה טוב.

תמונה 5. שידות של נאפו. יח"צ,
שידות של נאפו/יח"צ

כמו חדר במלון בוטיק

גם את חדר השינה אפשר לעצב במחירים שפויים וגם כאן, ממש כמו בסלון, פשוט צריך לעשות בחירות נכונות. "בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להביא ללקוחות שלנו מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, אנחנו באמת מאמינים שמחיר לא צריך לבוא על חשבון העיצוב והאיכות", אומר עידן קאופמן, מנהל מותג www.napo.co.il מבית ד"ר גב. איך עושים את זה?

מתחילים במזרן: טוב, זה ברור, הרי בתכלס הכי חשוב שיהיה לכם נוח. בחרו במזרן שמתאים למבנה הגוף, להרגלי השינה, לתנוחת ההירדמות ולנוחות שלכם. קאופמן: "המזרן צריך להתאים למי שישן עליו. נוחות היא עניין סובייקטיבי, מה שנוח לי - לא בהכרח יהיה נוח לך, כי אנחנו אנשים שונים.

זהו גם אחד היתרונות הבולטים של נאפו: אנחנו מציגים מגוון של חמישה מזרנים, כשכל אחד מתאים לסגנון שינה אחר. בעצם, הבאנו את40 שנות הניסיון של ד"ר גב וייצרנו קולקציית מזרנים איכותיים במחירים נגישים".

תמונה 6. מיטה מרופדת של נאפו 2990 שקל. יח"צ,
מיטה מרופדת של נאפו 2,990 שקל/יח"צ

ממשיכים במיטה: יש לכם מזרן, אבל המיטה היא פריט הריהוט הכי גדול בחדר השינה. מיטה עם ראש מרופד תכתיב את האווירה בחדר, ואם אתם רוצים לקחת את זה צעד קדימה, תוכלו לבחור בצבעים נועזים שיהפכו את חדר השינה שלכם למיוחד עוד יותר. הסולידיים מבינכם יכולים לבחור בבסיס מיטה בצבע ניטרלי וללא ראש מיטה. אל דאגה, את הסטייל והצבעונית תוכלו להכניס עם האקססוריז.

המיטה לא לבד: שידות בכל צד של המיטה יהפכו את העיצוב לשלם, ובואו נודה בזה - זה גם נוח, כי אפשר לשים בהן את כל מה שרוצים לשמור קרוב.

בסופו של דבר, לא משנה אם אתם מעצבים את חדר השינה, את הסלון או גם וגם - הכי חשוב לא להתפשר על האיכות, גם אם התקציב שלכם לא גבוה במיוחד. נכון שאנחנו לא רוצים להפריז במחיר, אבל חשוב שלא להסתנוור ממחירים זולים שבאים על חשבון דברים אחרים. בחרו במותג מבית טוב ששם דגש לא רק על המחיר המשתלם, אלא גם על העיצוב והאיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully