וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ לשימור טאלנטים: 5 נשקים סודיים של מנהלות HR מובילות

בשיתוף max

16.9.2024 / 9:00

חמש אסטרטגיות לטיפוח עובדים: מכרטיס אשראי ייחודי ועד פלטפורמות למידה חדשניות - כך תעצימו את חוויית העובד ותקדמו את הארגון כולו

עובדים צעירים מרוצים במהלך פגישה. ShutterStock
עובדים צעירים מרוצים במהלך פגישה/ShutterStock

בעולם העסקי התחרותי של ימינו, שימור עובדים מוכשרים הפך לאתגר מרכזי עבור ארגונים. מנהלות משאבי אנוש מחפשות דרכים יצירתיות להעניק לעובדיהן חוויה יוצאת דופן, מבלי לחרוג מהתקציב. בכתבה זו נסקור חמישה כלים חדשניים שיכולים לסייע בהענקת חוויית VIP לעובדים, ובכך לשפר את שביעות רצונם ונאמנותם לארגון.

עובדים צעירים מרוצים במהלך פגישה. ShutterStock
הכלים מאפשרים התאמה אישית של הטבות, מעקב אחר ביצועים, ויצירת מסלולי קריירה מותאמים אישית/ShutterStock

פלטפורמות לניהול חוויית עובד

בשנים האחרונות, פלטפורמות כמו Workday או SuccessFactors הפכו לכלי חיוני בניהול משאבי אנוש. אך כיום, חברות מתקדמות מאמצות פלטפורמות ייעודיות לניהול חוויית העובד. כלים אלה מאפשרים התאמה אישית של הטבות, מעקב אחר ביצועים, ויצירת מסלולי קריירה מותאמים אישית. הם מספקים לעובדים תחושה של טיפול אישי ומעמיק, המדמה חוויית VIP.

תוכנות לתגמול והכרה בזמן אמת

מערכות תגמול מסורתיות מתבססות על הערכות שנתיות או רבעוניות. אך כלים חדשים מאפשרים הכרה והערכה בזמן אמת. תוכנות כמו Bonusly או Kudos מאפשרות לעובדים ומנהלים לתת משוב חיובי ותגמולים מיידיים על הישגים יומיומיים. זה יוצר תרבות של הערכה מתמדת, המגבירה את תחושת הערך של העובדים.

כרטיס האשראי MAX EXECUTIVE מאפשר לעובדים ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים גם מחוץ לשעות העבודה, מה שמעצים את תחושת ה-VIP שלהם

פתרונות פיננסיים חכמים

אחד הכלים המעניינים והרלוונטיים הם כרטיסי אשראי ופתרונות פיננסיים ייעודיים לעובדים. יש מגוון כרטיסים אך כדאי שתכירו אחד אטרקטיבי במיוחד - MAX EXECUTIVE המציע, לא רק הטבות פיננסיות כמו עמלות מופחתות בנסיעות לחו"ל, אלא גם גישה לשירותי VIP כמו טרקליני נוסעים והטבות בבתי מלון. בנוסף, מציע מיתוג של הארגון על הכרטיס ומייצר מחוברות למקום העבודה. לאחרונה הושק מסלול נוסף וייחודי לכרטיס, עם צבירת נקודות תעופה ביחס משתלם על כל ההוצאות בכרטיס אותן הלקוח יכול לממש על טיסות בכל חברות התעופה כולל LOW COST ומלונות בארץ ובעולם.

הכרטיס מאפשר לעובדים ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים גם מחוץ לשעות העבודה, מה שמעצים את תחושת ה-VIP שלהם.

בחורה צעירה עושה יוגה במשרד. ShutterStock
אחד האתגרים הגדולים של עובדים רבים הוא השגת איזון בין העבודה לחיים האישיים/ShutterStock

פלטפורמות ללמידה והתפתחות אישית

חברות מובילות מבינות שעובדים מעריכים הזדמנויות לצמיחה אישית ומקצועית. פלטפורמות כמו Coursera for Business או LinkedIn Learning מציעות גישה לאלפי קורסים ברמה אקדמית וקורסים מקצועיים. חלק מהחברות אף מציעות לעובדיהן גישה לקורסים שאינם קשורים ישירות לתפקידם, מה שמעניק תחושה של השקעה אישית בעובד מעבר לתפקידו הנוכחי.

כלים לניהול איזון בית-עבודה

לבסוף, אחד האתגרים הגדולים של עובדים רבים הוא השגת איזון בין העבודה לחיים האישיים. כלים חדשניים כמו Calm Business או Headspace מציעים לעובדים גישה לתוכן ותרגילים לשיפור המיינדפולנס, ניהול לחץ ושיפור איכות השינה. חברות המציעות כלים אלה מעבירות מסר ברור של דאגה לרווחת העובד מעבר לשעות העבודה.

seperator

בעוד שכל אחד מהכלים הללו יכול לתרום לשיפור חוויית העובד, השילוב ביניהם יכול ליצור תחושת VIP אמיתית. מנהלות משאבי אנוש צריכות לבחון את צרכי הארגון והעובדים שלהן ולבחור את התמהיל הנכון של כלים אלה.

חשוב לזכור כי הענקת חוויית VIP אינה רק על הכלים עצמם, אלא גם על האופן שבו הם מיושמים ומתוקשרים בארגון. תקשורת פתוחה, שקיפות, והקשבה לצרכי העובדים הם המפתח להצלחת כל תוכנית הטבות, יהיו הכלים מתקדמים ככל שיהיו.

לפרטים נוספים על כרטיס MAX EXCUTIVE>>

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully