וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום במינימום? מעפרונות ועד ילקוט לביה"ס תחת קורת גג אחת

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:00

רשת חנויות הדיסקאונט 'מקס סטוק' משיקה את מחלקת החזרה לבית הספר לצד המותג הפרטי SKWEEK ומציעה לרכוש את כל מה שצריך לשנת הלימודים תחת קורת גג אחת עם הבטחה למחירים נוחים לכל כיס

מקס טו סקול. להשיג ברשת מקס סטוק. יח"צ,
מקסימום במינימום? מעפרונות ועד ילקוט לביה"ס תחת קורת גג אחת/יח"צ

עם ההכנות לפתיחת שנת הלימודים, רשת מקס סטוק, המוכרת כמובילה בתחום החזרה לבית הספר, משיקה את מחלקת MAX TO SCHOOL האהובה ואת המותג הפרטי SKWEEK. במסגרת המחלקה החדשה, יוכלו ההורים למצוא מגוון רחב של ציוד לכל צרכי הילד, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מחלקת MAX TO SCHOOL והמותג הפרטי SKWEEK מציעים אלפי פריטים, החל ממדבקות
ומחברות ועד כלי כתיבה, קלמרים, ילקוטים ואפילו תיקים לגן. כל זאת, תוך הקפדה על איכות גבוהה ומחירים שווים לכל כיס. בנוסף, המותג הפרטי של מקס סטוק מציע מחברות ספירלה בשלושה סוגים: LIGHT, SCHOOL , COLLEGE לפי עובי הדף והכריכה הרצויה.

מורן עירוני סמנכ"לית שיווק מקס סטוק: "אנו שמחים להמשיך עם מהפכת המחירים הזולה שמקס סטוק הכניסה לשוק ולהחזיק למעלה מ-2000 מוצרים שונים במחירים ללא תחרות כשהמטרה שלנו היא להקל על ההורים ולספק להם את כל מה שצריך עבור ילדיהם במקום אחד עם ולהרכיב סל זול במיוחד. זו הסיבה שבחרנו לייצר את מרבית המוצרים תחת המותג הפרטי שלנו SKWEEK, כדי לנסות להוזיל מחירים דווקא בתקופה של עליות מחירים ולתת להורים את האופציה לבחור במוצרים איכותיים במחירים מנצחים, לצד המותגים המוכרים. אנו מאמינים שכל ילד ראוי להתחיל את שנת הלימודים עם ציוד חדש, מבלי לחשוש מהוצאות מיותרות".

ציוד חזרה לבית ספר, מקס סטוק. באדיבות מקס סטוק,
ציוד חזרה לבית ספר, מקס סטוק/באדיבות מקס סטוק

בין הפריטים המוצעים במחלקת MAX TO SCHOOL:

ילקוטים: מגוון רחב של ילקוטים איכותיים לכל הגילאים, החל מילקוטים לגן ועד ילקוטים לבני נוער. ניתן למצוא ילקוטים בעיצובים שונים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

תיקי גן: מגוון רחב של תיקי גן צבעוניים וחמודים, עם דמויות אהובות מהטלוויזיה.

קלמרים: קלמרים בכל הגדלים והעיצובים, עם תא אחד או יותר ועם כל מה שצריך לכתיבה.

כלי כתיבה: עפרונות, מחקים, טושים, צבעים ושאר כלי הכתיבה החיוניים ללימודים.

מחברות: מחברות בכל הגדלים והסוגים, עם כריכה רכה או קשה, שורות או משבצות.

מדבקות: מגוון רחב של מדבקות צבעוניות וחמודות לקישוט המחברות והילקוטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מקס טו סקול. להשיג ברשת מקס סטוק. יח"צ,
מקס טו סקול. להשיג ברשת מקס סטוק/יח"צ

ילקוט לכל ילד

במחלקת החזרה לבית הספר של מקס סטוק ניתן למצוא תיקי גב אורטופדי מבית המותג הפרטי SKWEEK העומדים בכל התקנים של תיקים אורתופדיים לילדי ביה"ס, במגוון עיצובים ודגמים משגעים.
בקולקציית התיקים האורתופדיים תוכלו למצוא מגוון דגמים בעיצובים אופנתיים כגון: חלל, ספורט, הלו קיטי, גיימינג ועוד, כאשר כל תיק גדול דיו על מנת להכיל את הציוד הנדרש לביה"ס היסודי, ויחד עם זאת נותן מענה נוח לעומס על גב הילדים.

התיקים מכילים שלושה תאים ברכיסת רוכסנים עמידים ונוחים לשימוש, כיסי צד גדולים לבקבוקי שתיה, וידית חזקה. התיקים האורתופדיים נמכרים כסט יחד עם קלמר עם איור דומה ב-169 ₪ בלבד.

לצד התיקים האורתופדיים תוכלו למצוא דגמי תיקים הרלוונטיים לכיתות הגבוהות יותר: תיקים מעוצבים 2 באחד ב-119 ₪ בלבד (לעומת 169 ₪ בשנה שעברה), תיקים "זרוקים" החל מ-49.90 ₪ ועד 99 ש"ח, תיקי ADIDAS ב-119.90 ₪ ועוד.

מקס טו סקול. להשיג ברשת מקס סטוק. יח"צ,
מקס טו סקול. להשיג ברשת מקס סטוק/יח"צ

אביזרים ומותגים

קולקציית NBA למעריצים הצעירים - במסגרתה תמצאו קלסרים, מחברות ואוגדניות בדוגמת 6 קבוצות מליגת הכדורסל הבכירה, המוכרת והאהובה בעולם.

וואן פיס - סדרת האנימה שמשגעת את ילדי ישראל מקבלת קולקציה משלה במוצרי החזרה לבית הספר! בקולקציה ניתן למצוא מערכת שעות, מדבקות, מחברות, קלסרים ועוד.

סדרת גיימינג - הילדים של היום חובבי הגיימינג ודאי ישמחו לגלות שבמקס סטוק ישנה קולקציה שכולה גיימינג. בקולקציה תוכלו למצוא תיק וקלמר, ארגונית, מחברת, מערכת שעות ועוד

המותגים שכולנו אוהבים לאהוב: דמותה של ברבי הקלאסית והאהובה כבר ממתינה לכם מעל מדפי החזרה לביה"ס יחד עם חבורת לוניטונס, בנות הפאוור פאף, לול, ספיידרמן, באטמן, חברי ליגת הצדק, ועוד. בין הפריטים הממותגים תוכלו לרכוש: יומנים, מחברות, קלסרים, ילקוטים, קלמרים, מדבקות, דפי תזכורת, פריטי תכולת קלמר ועוד.

הסדרה האקולוגית - קולקציית שעשויה כולה מחומרים ממוחזרים עם תוספות ועדכונים חדשים. בסדרה תוכלו למצוא מחברות, ארגוניות, יומן שולחני ועוד.

מקס סטוק- תכולת קלמר שבנות יאהבו. מקס סטוק,
קלמרים ומה שבתוכם, מקס סטוק/מקס סטוק

קלמרים ומה שבתוכם

קלמרי שני תאים בפתיחת רוכסן לשימוש נוח ובעיצובים בעלי נוכחות התואמים גם לתיקים, וכן קלמרי שני תאים עם הדמויות האהובות: לול, הלו קיטי, חד קרן, קשת בענן וכו'.

קלמרים בעיצובים מדליקים במיוחד, לדוגמא: קלמר קשיח מעוצב בצורת מכונית מרוץ, קלמר מעוצב כדורגל, קלמר קשיח חלל, קלמר שקוף, קלמר כדורגל ועוד.

בנוסף תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לתכולת הקלמר במקס סטוק, החל מדבק ומספריים, עפרונות ועטים, טושים וצבעים - במארזים או בבודדים, רגילים או מעוצבים

קטנטנים שהם כבר גדולים

הקטנטנים שעולים לגן או למעון יפסעו גם הם בראשון לספטמבר ברגל ימין לגן החדש. במחלקת MAX TO SCHOOL ייהנו הילדים מתיקי גן מעוצבים וצבעוניים:

תיק חיות, תיק גן דינוזאור, תיק גן חלל, תיק גן פינגווין, תיק גן כדורסל, תיק גן פרפר או תיק גן חיות, תיק עם אוזניים ועוד. כל תיק מגיע עם תא גדול וכיסי צד לבקבוקים. החל מ-20.90 ₪ ועד 35.00 ₪

בנוסף תיקי גן של דיסני עם מגוון הדמויות המוכרות והאהובות: מיקי, לול, הלו קיטי, ספיידרמן ועוד ב-30 ₪. בסניפים ניתו למצוא גם תיקי גן של דיסני עם טרולי ב-45 ₪.

חברת מקס סטוק בע"מ הוקמה בשנת 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם - Max כאן קונים בכיף ו-מיני מקס למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים.

הרשת מונה 65 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום, השרון והצפון עם סניפים חדשים המהווים מתחמי קניות ומעניקים לקהל הלקוחות חוויית קנייה עוצמתית ופתרונות צרכניים שווים לכל נפש. הסניפים החדשים משתרעים על פני 2000-4000 מ"ר. בין סניפיה העתידיים של הרשת מתוכננים סניפים בעלי שתי קומות - לחוויית קנייה מהנה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully