וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת EMET מגייסת כ-200 עובדים חדשים

25.7.2024 / 13:28

קבוצת EMET, ענקית השירותים הטכנולוגיים הישראלית, מגייסת כ-200 עובדים חדשים ומרחיבה את פעילותה הגלובלית

אנדרס ריכטר מנכ"ל  קבוצת EMET. עמרי מירון,
אנדרס ריכטר מנכ"ל קבוצת EMET/עמרי מירון

קבוצת TASE: EMCO) EMET), ענקית השירותים המקצועיים, מתמחה בפיתוח והטמעה של פתרונות טכנולוגיים בסביבות ארגוניות מורכבות, ממשיכה במגמת צמיחה והתרחבות משמעותית בארץ ובעולם. EMET מציעה קשת רחבה של מוצרים אינטגרטיביים ומספקת פתרונות מותאמים מקצה לקצה בכל תחומי הטכנולוגיה הארגונית ובכלל זה תוכנה ודיגיטל, אינטגרציה של תשתיות IT בענן ובסביבה מקומית, סייבר ואבטחת מידע, דאטה ואנליטיקה ועוד. הקבוצה ממשיכה להתרחב ומגייסת כ 200 עובדים חדשים.

מרבית המשרות הינן לתפקידים טכנולוגיים, לרבות מפתחי Frontend ו-Fullstack, אנשי DevOps, Storage, מומחי Splunk , מומחי אבטחת מידע ותקשורת, אנשי Data, ועוד. מטה הקבוצה ברמת גן, והיא מפעילה משרדים באתרים שונים בארץ: פתח תקוה, תל אביב, חיפה וראש העין. חלק מהמשרות מתאימות לעבודה היברדית, וחלק מיועדות לעבודה במשרדי הלקוחות ברחבי הארץ.

קבוצת EMET נסחרת בבורסה של תל אביב ונמצאת בשליטת קרן FIMI מאז 2021. החברה מעסיקה למעלה מ-1,400 עובדים בישראל ובחו"ל, והיא ממשיכה להרחיב את פעילותה ולחזק את מעמדה בשוק. החברה משרתת למעלה מ-1,500 ארגונים בכל מגזרי המשק, כולל בנקים, חברות ביטוח, חברות תקשורת וטכנולוגיה, תעשייה, מוסדות בריאות, המגזר הביטחוני ומשרדי ממשלה. EMET, שבשנת 2023 חצתה את רף ההכנסות של 1.4 מיליארד שקלים, ממשיכה להציג צמיחה יציבה ומתמשכת. החברה מתגאה בפורטפוליו עשיר של מוצרים מכ-80 יצרני טכנולוגיה מובילים, ומשמשת כשותפה עסקית ומקצועית מובילה של ספקי פתרונות בולטים בעולם.

"עדות ליציבות של המשק הישראלי"

אנדרס ריכטר, המכהן כמנכ"ל הקבוצה מאז אוקטובר 2023 התייחס לנושא הצמיחה והגיוס ואמר: "הצורך בגיוס מספר כה משמעותי של עובדים נובע הן מזכייה בפרויקטים חדשים והן מגידול בצורך של לקוחות במיקור חוץ. אנחנו רואים פעילות משמעותית במגזר הביטחוני, וכן במגזר הפיננסי ובמגזרים נוספים. בימים קשים אלו, אני רואה בהתרחבות הזו עדות אופטימית ליציבות והחוסן של המשק הישראלי. יש לנו תפקיד מפתח הן בשמירה על המשכיות עסקית ומובילות טכנולוגית של הארגונים והן בחיזוק העורף באמצעות היצע מגוון של מקומות עבודה, ועל כך אני גאה מאוד".

החברה ממשיכה להשקיע בהרחבת פורטפוליו הפתרונות וסל השירותים שלה, הן בצורה אורגנית והן על ידי רכישות, תוך שמירה על איכות ומצוינות בכל תחומי פעילותה, וכמו כן מרחיבה את פעילותה לחו"ל. כך לדוגמא, השלימה לאחרונה רכישה של חברת EAG Global Tech Operations האירופאית, אשר מספקת שירותים טכנולוגיים מקצועיים ומנוהלים ללקוחות באירופה, ישראל וארה"ב. בנוסף מגייסת קבוצת EMET גם כ 50 אנשי מקצוע במזרח אירופה.

"הצמיחה המתמשכת שלנו מאפשרת לנו להציע מגוון רחב של תפקידים ואפשרויות קריירה. אנו מחפשים מומחים ומומחיות טכנולוגיה, עם חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות ומזמינים מועמדים ומועמדות מכל הרקעים והניסיון להגיש מועמדות ולהיות חלק מהצמיחה וההצלחה שלנו. זו הזדמנות נהדרת להצטרף לחברה מובילה בתעשייה, לעבוד על פרויקטים מאתגרים ומשמעותיים, ולהשפיע על עתיד הטכנולוגיה בישראל ובעולם" הוסיף ריכטר.

החברה מבטיחה תהליך גיוס מהיר, יעיל ושקוף, עם דגש על התאמה מקצועית ותרבותית לערכי החברה ולחזונה.

לרשימת המשרות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully