וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך חוסכים בעלויות המחיה כשהמחירים רק עולים?

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 9:06

איך קונים פירות וירקות בלי להיכנס למינוס? מה כדאי לקנות בעונת הסיילים - האם המחירים צפויים לרדת? איך שומרים על עצמנו מפני הונאות אשראי, וגם מה עצבן אותנו הפעם? כל הטיפים ב"וואלה פתרנו", בהגשת ליאת רון

בווידאו: התוכנית וואלה פתרנו בהגשת ליאת רון בנושא יוקר המחייה/צילום: אולפן וואלה

פירות וירקות, פעם סמל הישראליות, הפכו כאן כבר למותרות. אז נכון שאת המחירים בשוק לא אנחנו קובעים, בטח בשנה שבה חלק גדול מהשטחים החקלאיים נמצאים תחת אש - ובכל זאת מצאנו כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכל אחת ואחד מאתנו לחסוך על הסל הבריא, שהפך ליקר כל כך.

אחרי ששבענו מפירות העונה, יצאנו להישמר מהונאות אשראי: כולנו מקבלים לפחות פעם בשבוע הודעות שלפיהן החשבון שלנו ב... בעצם, למה לתת לנוכלים רעיונות? כשאפשר פשוט לומר - הישמרו מפני שמי שמבקשים מכם את פרטי חשבון הבנק או כרטיס האשראי שלכם, גם אם לכאורה מדובר בגוף מוכר.

רגע לפני שהתפוצצה - ולמזלנו הספקנו לסייג ולומר שזו אכן אפשרות, שמחנו על ההצלחה של וויז הישראלית, שעמדה להימכר תמורת 23 מיליארד דולר, סכום מטורף - שעוד יותר מטורף להגיד לו "לא", שזה בדיוק מה שעשתה החברה הישראלית, שבטוחה שתצליח גם בלי גוגל.

ואחרי כל רכבת ההרים הרגשית-כלכלית הזאת, מה הפלא שהיינו צריכים להתפנק בקצת שופינג? אז האם ה"סיילים" שאנו נחשפים אליהם לקראת סוף העונה אכן משקפים הנחות אמת, ובכלל - האם כדאי לנו למהר ולרכוש עכשיו לפני שתאזל הסחורה, או להמר על כך שהמוכרים ייתקעו אתה ויוזילו עוד את המחירים למרות שה"סייל" כבר מאחורינו?

כל זאת ועוד ב"וואלה פתרנו" בהגשת ליאת רון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully