וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוריה פיננסים מתרחבת: פתחה סניף נוסף ומגייסת עובדים

28.7.2024 / 9:26

החברה תפתח סניף נוסף בת"א ושכרה משרדים במגדל WE TLV בהסכם שנאמד בכ-650 אלף שקל. מגייסת כ-10 עובדים, ביניהם כאלו שהם בעלי רשיון פנסיוני אך גם מחפשת מתמחים בתחום

פוריה פיננסים עוברת ל-WE TLV. יחצ,
פוריה פיננסים עוברת ל-WE TLV/יחצ

חברת פוריה פיננסים, המעניקה שירותי ייעוץ השקעות ותכנון פיננסי, מרחיבה את פעילותה ותפתח הקיץ סניף נוסף בת"א - שיצטרף לסניף הראשי של החברה בחיפה. החברה חתמה על הסכם שכירות במגדל WE TLV במסגרתו תשכור מבעלים פרטיים משרדים שישתרעו על שטח של 136 מ"ר בקומה השנייה במגדל. ההסכם נחתם לתקופה בת שנתיים ונאמד בכ-650 אלף שקל. את הסניף בת"א ינהל עידו בדש.

מהלך זה נועד לאפשר את המשך התרחבותה העסקית החברה ולאפשר נוחות מקסימלית ללקוחות החברה, אנשי המקצוע שלה ולעובדיה הרבים, הן מבחינת מיקומו האטרקטיבי של המגדל במרכז העסקים החדש של ת"א, והן מבחינת נגישות תחבורתית.

מגדל WE TLV הינו מגדל משרדים מאוכלס, בן 11 קומות, הממוקם בלב ליבו של מתחם העסקים בשד' מנחם בגין בתל אביב, בצמוד לבניין מידטאון ולמרכז עזריאלי. המיקום סמוך לצירי תנועה מרכזיים וליציאות לאיילון צפון ודרום וכן בסמוך לתחנת רכבת השלום.

החברה מגייסת כ-10 עובדים, ביניהם כאלו שהינם בעלי רשיון פניסיוני אך גם מחפשת מתמחים בתחום - כאלו שמחפשים ללמוד מאפס את רזי המקצוע של תכנון פיננסי, להתפתח ולהתקדם בתפקידים בחברה. להגשת קורות חיים - info@poria-finance.com

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully