וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דימניק מונה למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink

28.7.2024 / 10:00

במסגרת תפקידו החדש יוביל את כל הפעילות של חטיבת הדיגיטל של SQLink וינהל, בין היתר, את החברות המתמחות בעולמות אלו בקבוצה

רועי דימניק מנכל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink. יחצ,
רועי דימניק מנכל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink/יחצ

רועי דימניק מונה למנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink. במסגרת תפקידו החדש יוביל את כל הפעילות של חטיבת הדיגיטל של SQLink וינהל, בין היתר, את החברות המתמחות בעולמות אלו בקבוצה.

חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink מספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים - אפיון, עיצוב (UI/UX), פיתוח אפליקציות ומערכות מתקדמות, ומתמחה בפיתוח מערכות ומוצרים לתחום הפרסום, תכנון, עיצוב ובניית ממשקים אינטראקטיביים, בניית עמודי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי סחר ופיתוח מוצרים מבוססי ענן ועוד.

דימניק (40) בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות במערכות מידע וניהול פרויקטים מהמכללה האקדמית נתניה מביא עמו ניסיון רב בתחום הדיגיטל והטכנולוגיות, לאחר קריירה מרשימה בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות מובילות במשק.

בתפקידו האחרון, שימש דימניק כמנהל אגף הדיגיטל והטכנולוגיות בחברת מטריקס, שם הוביל אסטרטגיית דיגיטל ופתרונות טכנולוגיים מורכבים ללקוחות ה- Enterprise ו- SMB, ניהל צוות של כ-80 מפתחים והיה אחראי על ה-Delivery וה-R&D מקצה לקצה (E2E).

לפני כן, כיהן דימניק כמנהל תחום שירותים ומוצרים דיגיטליים בקבוצת מלם, שם היה אחראי על ניהול תפעול החברה, ניהול תזרים מזומנים, צמיחת הכנסות וניהול פרויקטים דיגיטליים של לקוחות אסטרטגיים במגוון תעשיות. בנוסף, השתתף כחבר דירקטוריון בקבוצת פיונט טכנולוגיות ביזמות חדשנות ותכנון אסטרטגי.

דימניק החל את דרכו המקצועית כסמנכ"ל תפעול (COO) ומנהל פרויקטים ראשי בקבוצת פיונט, שם צבר ניסיון רחב בניהול פרויקטים דיגיטליים ופיתוח פתרונות טכנולוגיים לחברות גדולות.

תמיר גורן, מנכ"ל קבוצת SQLink: "אנו מברכים את רועי על הצטרפותו ל-SQLink ומאחלים לו הצלחה גדולה בניהול חטיבת הדיגיטל של הקבוצה. אני סמוך ובטוח שלאור הניסיון הרב והמרשים של רועי הוא יוביל את החברות המתמחות בעולמות הדיגיטל בקבוצה להצלחות עסקיות, ירחיב בצורה משמעותית את היקף הפעילות של חטיבת הדיגיטל ב-SQLink ויבסס את מעמדה כמובילת שוק."

רועי דימניק, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל בקבוצת SQLink: "אני נרגש מהאתגרים החדשים הצפויים לי בתפקיד החדש כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת SQLink, ומצפה לקדם ולהוביל את תחום הדיגיטל להישגים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully