וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 במספר: DECATHLON פותחת סניף באשדוד

28.7.2024 / 11:21

הסניף בקניון BIG FASHION אשדוד, בגודל של 2700 מ"ר, יתפרס על פני שתי קומות ויהיה הראשון בארץ שיציג את הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON. הפתיחה: סוף קיץ 2024

דקטלון. יחצ,
דקטלון/יחצ

DECATHLON, מותג הספורט הבינלאומי, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופותחת את הסניף ה-11 שלה בארץ, והפעם באשדוד. הסניף שיפתח בקניון BIG FASHION אשדוד יתפרס על שטח של 2,700 מ"ר בשתי קומות כאשר 2,100 מ"ר מתוכם יהיו שטחי מכר. החנות תהיה מונגשת לכלל הקהלים - מסדרונות רחבים, מדרגות נעות ומעליות. החנות תציע אלפי מוצרי ואביזרי ספורט וקמפינג חדשניים אשר עברו בדיקות איכות קפדניות ביותר. משתמשים מכל הגילאים ובכל הרמות יוכלו להנות מהנוחות והבטיחות שהמוצרים של DECATHLON מציעים.

בתכנון החנות והתאמתה לקהל המקומי הושקעה מחשבה רבה - החנות תציע עולם של אפשרויות ספורט לכ-400 אלף לקוחות הקניון המגיעים מהעיר ומהערים השכנות. תרבות הספורט הימי בעיר חיה ובועטת, וכעת לתושבי העיר והסביבה תהיה גישה נוחה מהירה למגוון מוצרי ואביזרי המים, כמו גם למוצרים נוספים עבור מעל 70 ענפי ספורט נוספים.

החנות באשדוד תהיה הראשונה בישראל שתוכננה על פי הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON שהושקו לאחרונה. הדבר יבוא לידי ביטוי בשיפור נראות המוצרים, פריסת חלל יעילה, חדרי תצוגה מושקעים, תחנות המשלבות מסכים דיגיטליים שיסייעו להכיר את המוצרים ולהשוות מחירים. בסניף תפעל גם סדנת תיקונים למוצרי יד שנייה שתתמחה בתיקון אופניים.

יאן פאביו, מנכ"ל DECATHLON ישראל: "אנחנו נרגשים לפתוח את הסניף ה-11 של DECATHLON באשדוד. פתיחת הסניף החדש היא אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל. אנחנו מאמינים בכוחו של הספורט לעורר השראה ומודים על הזכות שנפלה בחלקנו להנגיש את הספורט לכולם. כשם שהפכנו להיות חלק מכל קהילה בכל עיר שהגענו אליה, אנחנו משתוקקים להיות חלק בלתי נפרד מקהילת העיר אשדוד והסביבה, ולחגוג איתה את האהבה לספורט ולטבע".

יעל קלרון, סמנכ"לית פיתוח עסקי DECATHLON ישראל: "הסניף החדש שלנו באשדוד ינגיש לתושבי העיר וסביבתה את חווית הספורט החדשה ביותר של DECATHLON, החל מהמיתוג החדש, דרך המוצרים האייקוניים ועד למוצרים הטכניים החדשים ביותר. הסניף יציע חווית 360 עבור הלקוח, המשלבת חוויה פיזית בחנות עם פתרונות דיגיטליים, תוך שמירה על המחירים האטרקטיביים של המוצרים שלנו. המשך ההתרחבות של DECATHLON מתכתבת עם האמון והאהבה של הקהל הישראלי כלפי החברה, ועל כך אנחנו רוצים להודות לכם, קהל לקוחותינו. החברה רואה בכל פתיחת סניף חדש נקודת ציון משמעותית ומרגשת!"

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully