וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון מוצלח לקייטו של שלמה קרמר: הכפילה את ההכנסות בתוך שנתיים

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 15:41

"ככל שתחום אבטחת המידע ניצב בפני אתגרים משמעותיים, כך יותר ויותר ארגונים פונים לקייטו כפתרון המוביל בתעשייה היום" אומר קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה: "ריבוי של פתרונות נקודתיים יצר שוק מפוזר, שבו ארגונים נאלצים להתמודד עם מורכבות בלתי ניתנת לניהול"

שלמה קרמר. יחצ,
שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס/יחצ

קייטו נטוורקס (Cato Networks), מובילת מהפכת ה-SASE, הודיעה כי חצתה את רף ה-200 מיליון דולר בהכנסה שנתית חוזרת (ARR) ברבעון השני של 2024 - המהווה הכפלה בתוך פחות משנתיים. ההודעה מגיעה שבועות ספורים לאחר שקייטו דורגה כמובילה במסגרת ה-Magic Quadrant™ של ®Gartner לשנת 2024 בקטגוריית SASE מספק יחיד.

"ככל שתחום אבטחת המידע ניצב בפני אתגרים משמעותיים, כך יותר ויותר ארגונים פונים לקייטו כפתרון המוביל בתעשייה היום," אומר שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס. "ריבוי של פתרונות נקודתיים יצר שוק מפוזר, שבו ארגונים נאלצים להתמודד עם מורכבות בלתי ניתנת לניהול ובזבוז משווע של משאבים - כוח אדם, כסף וזמן.

באמצעות פלטפורמה יחידה, מבוססת-ענן, שמאחדת אבטחת מידע ורשת, קייטו מובילה את הענף לעידן חדש. אנחנו מספקים עוצמה ופשטות ייחודית, שאי אפשר להשיג באמצעות המערך המסורבל של כלים מיושנים."

תעשיית אבטחת ה-IT עוברת במהירות ממכשירי אבטחה ושרתי פרוקסי בענן לפלטפורמות SASE מאוחדות. ספקים מסורתיים רבים מנסים לפתח את היצע היכולות שלהם לכדי פלטפורמת SASE מאוחדת - תהליך שמכונה 'פלטפורמיזציה'.

"אבטחה היא בעיה של דאטה" אמר קרמר "פלטפורמת ה- SASE של קייטו מספקת מידע איכותי בקונטקסט הנכון להגנת האירגון, ומאחסנת את הנתונים באגם נתונים (data lake) יחיד לאיתור איומים בזמן אמת. לא ניתן לקבל מידע באיכות כזו מחברת פורטפוליו, לא משנה כמה יפה הממשק שלה"

קייטו נטוורקס. יחצ,
קייטו נטוורקס חוגגים (ספטמבר, 2023). בינתיים גם 2024 מסמנת כשנה של הצלחות/יחצ

בנוסף, קייטו הודיעה היום כי יותר מ-2,500 לקוחות אנטרפרייז אימצו את פלטפורמת Cato SASE Cloud שלה, כאשר מעל 1,000 לקוחות חדשים הצטרפו בשנתיים האחרונות. בין התאגידים הגלובליים והמותגים המובילים שבחרו בקייטו, או הרחיבו את השימוש בפלטפורמת הענן SASE של קייטו:

• O-I Glass: יצרנית בקבוקי הזכוכית המעצבת אריזות זכוכית חדשניות עבור המותגים המובילים בעולם, ששוויה מוערך ב-7 מיליארד דולר, אימצה את פלטפורמת Cato SASE Cloud כדי להטמיע חדשנות דיגיטלית באופן העיצוב והייצור של בקבוקי זכוכית. באמצעות פלטפורמה אחת, O-I הצליחה לחבר ולאבטח 23,000 עובדים בכ-150 מפעלים ומשרדים ב-20 מדינות.

• Ryohin Keikaku: הענקית היפנית העומדת מאחורי מותג הקמעונאות המפורסם בעולם MUJI, בחרה לאחרונה בקייטו לחיבור ואבטחה של למעלה מ-820 חנויות ומשרדים תאגידיים ויותר מ-3,200 עובדים ברחבי העולם.

• Sixt: חברת השכרת הרכב הבינלאומית מקשרת ומגינה על משרדיה וסניפי ההשכרה שלה ברחבי העולם, כמו גם על משתמשים ניידים, באמצעות פלטפורמת הענן של קייטו.

• Vitesco Technologies: ספקית ויצרנית הרכב הגרמנית, המוערכת ב-10 מיליארד דולר ומעסיקה כ-35,500 עובדים ברחבי העולם, היא לקוחה של קייטו מאז 2020. לאחרונה, הרחיבה החברה את השימוש בפלטפורמתCato SASE Cloud בכמעט 25%, בלמעלה מ-90 אתרים ושירותים מחוברים ו-24,000 משתמשים.

"עם כניסתנו לדור השלישי של אבטחת IT, קייטו מתקבלת במהירות רבה יותר מהמכשירים והפרוקסים שהגדירו את הדור הקודם," אמר אלון אלתר, מנהל העסקים הראשי של קייטו נטוורקס. "זכינו באמון של יותר מ-1,000 עסקים חדשים בשנתיים האחרונות, תוך הגדלת בסיס הלקוחות שלנו ליותר מ-2,500 ואת ה-ARR שלנו ליותר מ-200 מיליון דולר. הצמיחה שלנו מעידה על הביקוש לפלטפורמה אוטונומית מבוססת ענן - כזו ששומרת על אבטחה אופטימלית וביצועי יישומים מעולים, ומשחררת את צוותי ה-IT ליוזמות בעלות ערך גבוה יותר לעסק."

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הישגים בולטים של קייטו נטוורקס לאחרונה:

הודעתה של קייטו באה על רקע שורה של הישגים שנצברו מתחילת שנת 2024:

• ביולי, קייטו דורגה כמובילה במסגרת ה- Magic Quadrant™של Gartner® לשנת 2024 בקטגוריית SASE מספק יחיד.

• ביוני, קייטו השיקה את פלטפורמת Cato MSASE Partner, המעניקה לשותפים בערוץ המכירה מעמד של ספקים לצורך מכירה ואספקה של שירות ה-SASE המנוהל הטוב ביותר בשוק.

• במאי, קייטו חשפה את Cato CTRL (צוות מודיעין האיומים של החברה) לצד דו"ח האיומים הראשון של Cato CTRL SASE לרבעון הראשון של 2024.

• במרץ, קייטו דורגה כמובילה ב-GigaOm Radar לשנת 2024 בקטגוריית חומות אש ארגוניות, שברה את שיא התפוקה של SASE - 10 Gbps ללא שדרוגי חומרה, והרחיבה עוד יותר את יכולות ה-XDR שלה בפלטפורמת Cato SASE Cloud עם Network Stories עבור Cato XDR.

• בפברואר, קייטו דיווחה על צמיחה של 59% בהכנסות GAAP* בהשוואה ל-2023, יותר מפי שניים מתחזית הצמיחה השנתית המורכבת (CAGR) של 29% לחמש שנים שניתנה על ידי גרטנר לשוק ה-SASE.

• בינואר, קייטו הרחיבה את פלטפורמת הענן שלה לתחום הגילוי והתגובה המורחבים באמצעות Cato XDR, ה-XDR מבוסס SASE הראשון בעולם, ולתחום הגנת נקודות הקצה באמצעות Cato EPP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully