וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית שירותי בריאות חנכה את המרכז הרפואי החדש בצוותא בעיר חריש

28.7.2024 / 14:05

המרכז הרפואי "בצוותא" הוא המרכז הרפואי השני של לאומית בעיר חריש, ובו השקיעה לאומית כ-2.1 מיליון שקלים

חניכת סניף של קופת חולים לאומית בחריש. יחצ,
חניכת סניף של קופת חולים לאומית בחריש/יחצ

בטקס רב רושם ובמעמד ראש עיריית חריש, יצחק קשת, יו"ר דירקטוריון לאומית, פרופסור שלמה מור יוסף, מנכ"ל לאומית, חיים פרננדס, מנהל המחוז עודד שטמר, מנהלת המרחב שולי ביטון ומנהלת המרכז הרפואי מיכל עוז חנכה לאומית שירותי בריאות את המרכז הרפואי "בצוותא" שהינו המרכז הרפואי השני של לאומית בעיר חריש, ובו השקיעה לאומית כ-2.1 מיליון שקלים.

במרכז הרפואי יוענקו שירותי רפואת משפחה וילדים, בדיקות מעבדה, סיעוד, שירותי מזכירות וטיפת חלב מורחבת לטובת תושביה הצעירים של השכונה. בקרוב יינתנו גם שירותי רפואת נשים ורפואה מקצועית הניתנים כיום במרכז הראשי של לאומית "דרך ארץ" בחריש.

ראש העיר יצחק קשת' שגם אירח את ראשי לאומית בלשכתו בעירייה טרם הטקס, סקר בפני היו"ר, המנכ"ל ומנהל המחוז את התפתחותה העתידית של חריש והבהיר כי בתוך מספר שנים תעמוד אוכלוסיית העיר על כ - 65,000 תושבים ובעשור הקרוב תצמח העיר עד למספר שיא של 100,000 תושבים.

מנהל המחוז הודה לראש העיר ולהנהלת לאומית על התמיכה והבהיר כי מטרתו היא שלאומית בחריש תצמח בד בבד עם צמיחתה המואצת של העיר.

יו"ר לאומית הודה לכל המשתתפים בטקס ובעיקר לצוות הסניף ואיחל להם כי טיפת החלב המורחבת במקום תזכה לטפל באימהות ותינוקות רבים שיבואו בשעריה.

מנכ"ל לאומית סקר בפני משתתפי הטקס את התפתחותה של לאומית בתחומים שונים וביניהם - הקמת מרכז רפואי גריאטרי במרכז הארץ, הפעלת MRI בשיתוף אסותא בעכו, קבלת האחריות על הקמת בית חולים חדש בבאר שבע בשיתוף בית החולים "שיבא", כניסה לשותפות בבית החולים הפרטי "מדיקה" לו מספר מרכזים רפואיים ברחבי הארץ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully