וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בשוק ההלוואות: ישראכרט תעמיד 200 מיל"ש לפתרון אשראי מתקדם

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 10:23

במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי תעמיד חברת האשראי ישראכרט קו אשראי בהיקף מצטבר של עד 200 מיליוני שקל לפתרון אשראי חדשני שמציגה חברת הפינטק הישראלית 'קרדיט 24', שתאפשר ללקוחותיה ליטול הלוואה כספית בתוך דקות ספורות, בהליך נגיש ומהיר, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

הלוואת כסף בבנק. ShutterStock
הלוואת כסף בבנק/ShutterStock

'קרדיט 24', חלוצה בתחום הפינטק בישראל, בשיתוף עם חברת כרטיסי האשראי 'ישראכרט', משיקה פתרון אשראי חדשני ומהיר ללקוחות פרטיים. שיתוף הפעולה האסטרטגי והטכנולוגיה המתקדמת שמציגה החברה, תאפשר ללקוחותיה ליטול הלוואה כספית בתוך דקות ספורות.

קרדיט 24 מציעה פתרונות אשראי גמישים ומותאמים אישית ללקוחות פרטיים וכעת היא חוברת לישראכרט כדי להעניק ללקוחותיה שירות מהיר ונוח ביחס לפתרונות אחרים שמוצעים בשוק. שיתוף הפעלה עם חברת האשראי המובילה, בשילוב עם המומחיות של קרדיט 24 בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, יקנה ללקוחות החברה ביטחון כלכלי ושירות מקיף.

גילי הוך, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה בישראכרט עם ערן הורוביץ, מנכ"ל קרדיט 24. אמיר הורוביץ,
גילי הוך, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה בישראכרט עם ערן הורוביץ, מנכ"ל קרדיט 24/אמיר הורוביץ

קרדיט 24 היא חברת פינטק שנוסדה בשנת 2015 על ידי אסף יופה, זיו רוזבך וערן הורוביץ ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית למתן אשראי צרכני המבוססת על בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML). הפלטפורמה מאפשרת ניתוח אוטומטי ושוטף של נתונים פיננסיים ממקורות שונים, קבלת החלטות לחיתום אשראי וניהול של תיקי אשראי.

ערן הורוביץ, מנכ"ל קרדיט 24: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם ישראכרט. שילוב הכוחות שלנו מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את הפתרון המושלם לצרכי האשראי שלהם. המהירות, הנוחות והגמישות הן המפתח להצלחה שלנו, ואנו שואפים להמשיך ולהוביל את השוק בתחום ההלוואות הדיגיטליות".

גילי הוך, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה בישראכרט, מסרה: "מהלך זה הוא פועל יוצא של מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו לגיוון והרחבת תיק האשראי של החברה. אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות לחבור לגופים חדשניים עם פעילות סינרגטית לפעילות שלנו כדי להביא בשורה חדשה בענף הממנפת את היכולות הטכנולוגיות יוצאות הדופן שקיימות כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully