וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוב מנכ"לים לא רואים את החנייה: שערורייה בקריית הממשלה

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 10:30

"ויכוח על מקום חנייה" הוא פתיח ללא מעט ידיעות במדור הפלילים, לעתים אודות מקרים שהסתיימו ברצח. רק שהפעם מדובר במאבק של ההסתדרות במרחב ירושלים נגד בכירים במשרדי הממשלה

בחורה לא מוצאת את המכונית שלה בחניון. Andriiii, ShutterStock
ישביתו את המשק? העובדים במשרדי הממשלה כועסים על המנכ"לים שתפסו להם את החניות/ShutterStock, Andriiii

חטופים? מפונים? שרות לאזרח? משרדי ורשויות הממשלה עסוקים כיום במאבק משלהם - על מקום החנייה, שעלול לגלוש לגריעת יכולת תפקודם, הנמוך בלאו הכי.

הסערה התורנית בכוס התה הממשלתי מגיעה מועדי עובדי משרדי הממשלה המשוכנים בבנייני ג'נרי 1 ו-2 בירושלים (בניינים שבהם משרדי ממשלה ורשויות דוגמת רשות המיסים ומשרדי הסביבה, התיירות והאנרגיה). זעקת העובדים אינה כנגד צעדי התייעלות או כתוצאה מחשיפת עוול או אטימות ממשלתית, אלא בשל היעדר מקומות חנייה.

ליתר דיוק, הזעקה היא בגין מקומות חנייה שנוספו עבור בכירי המשרדים על חשבון העובדים, כך לטענת הוועדים.

מכתב ששלח דניאל בונפיל, יו"ר ההסתדרות הכללית במרחב ירושלים, למנכ"לי משרדי התחבורה, כלכלה, הגנת הסביבה, אנרגיה ותיירות ומנכ"לי רשות המיסים וזרוע העבודה, המשוכנים בבניינים האמורים, הוא האשים אותם בצעדים הנוגדים את "ההסכמים והסטטוס קוו שהיה קיים מאז אכלוס הבניינים ועד עתה."

רכבים חדשים במגרש חנייה. ShutterStock
"אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול כמוכם באופן חד צדדי עד כדי חסימת החניות השמורות למנהלים"/ShutterStock

לא יהססו לחסום

במכתב של בונפיל, שנשלח בהעתק לכלל השרים האמונים על המשרדים והגיע גם לידי וואלה! כסף, נכתב עוד, כי "המצב הנוכחי בו בעלי תפקידים מסדרים להם ולמקורביהם חניות שמורות על חשבון העובדים שגם כך סובלים ממצוקת חנייה חמורה, אינה מקובלת עלינו ולא נסכים לה.

"לאור האמור, אני רואה בחומרה רבה את התנהלותכם החד צדדית ודורש להחזיר את המצב לקדמותו באופן מידי. במידה והנושא לא יוסדר כאמור אנו שומרים לעצמנו את הזכות לפעול כמוכם באופן חד צדדי עד כדי חסימת החניות השמורות למנהלים."

ולתשומת לב המפגינים מול בניין ההסתדרות בתל אביב, במטרה כי ראשיה יירתמו למהלך של השבתת המשק וקריאה לבחירות, יכול להיות שבפעם הבאה מוטב פשוט שתיקחו מהם את החניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully