וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אני נוהג, גרסת וולט: ידעתם שאפשר לדווח על שליח?

בשיתוף Wolt

6.8.2024 / 11:21

פלטפורמת המשלוחים Wolt השיקה תכנית בטיחות בדרכים לקידום נהיגה זהירה יותר בקרב אלפי השליחים הכחולים שנמצאים בכל פינה ברחובות הארץ. מה כוללת התכנית ואיך אפשר לדווח על נהיגה פרועה של שליח? יצאנו לבדוק

בווידאו: הכירו את יוזמת "שולחים על בטוח" של וולט/עריכה: נועה לוי

זה לא סוד שכבישי ישראל הם לא המקום הכי רגוע בעולם, ובייחוד לא כבישי העיר תל אביב. ובכל זאת, במרחב האורבני נפגשים להם כלי רכב, הולכי רגל ורוכבים דו גלגליים, וחלק בלתי נפרד ממנו בשנים האחרונות הוא השליחים הכחולים של פלטפורמת המשלוחים Wolt.

כדי לקדם נהיגה זהירה ותחושת ביטחון לכל מי שמשתמש בדרך, החליטו בWolt לצאת בתוכנית מקיפה שנקראת 'שולחים על בטוח'. מדובר בתוכנית אסטרטגית שפיתחו השמות הגדולים ביותר בתחום ומטרתה לשפר את תרבות הנהיגה בישראל בקרב שליחים," אמר אליה יוספיאן, סמנכ"ל התפעול בחברה. אז מה בדיוק כוללת התוכנית?

התוכנית כוללת 4 מרכיבים עיקריים: יסודות לקידום הבטיחות של השליחים, הנגשת הדיווח על מקרי בטיחות, אכיפה של מקרים אלו והמרכיב האחרון הוא שיתופי פעולה של Wolt עם הרשויות והארגונים הציבוריים.

"במסגרת התכנית יש לנו שיתוף פעולה הדוק עם רשות התחבורה בעיריית תל אביב ועם אגף הפיקוח בעירייה. זה אינטרס משותף שלנו לשמור על הרחובות בטוחים יותר עבור כולם", מוסיף יוספיאן.

דיווח על שליחים

כדי לקדם מרחב בטוח יותר, מאפשרים בWolt לדווח על שליח שנוהג בצורה לא זהירה. בחברה מספרו את תיקי השליחים במספרי זיהוי שונים כך שיהיה קל לזהות את השליח המדובר. ואם נתקלנו בשליח שעושה עבירת תנועה? "נכנסים לאפליקציה לצ'אט שירות הלקוחות. כבר במסך הראשוני אפשר לבחור בפניות בנושא בטיחות בדרכים, לשלוח את הפרטים ומספר התיק ואנחנו נטפל", ציינה יערה אדלסבורג, מנהלת חוויית לקוח בWolt. בתוך 60 שניות תקבלו מענה מנציג אנושי.

ואיך מטפלים באותו שליח? "כשמגיעה אלינו תלונה על עבירת בטיחות חמורה אנחנו מתחקרים את המקרה ומשוחחים עם כל הצדדים המעורבים, כולל מי שפנה וכולל השליח. גם לוחיות הרישוי לכלים דו גלגליים יעזרו לנו לזהות את השליחים. במקרה שיתגלה כי אכן חל אירוע בטיחות, אנחנו נסיים התקשרות עם השליח. אין בWolt מקום לשליחים שמתפרעים בכביש. ובגלל זה חשוב שתדווחו לנו" מבהירה לימור חממי, מנהלת צוות אופרציה בחברה.

"התוכנית החלה רשמית לפני כמה חודשים ואנחנו כבר רואים שינוי בשטח". מוסיף אליה יוספיאן. "גם ברמת המודעות של השליחים והמעורבות שלהם בשטח, גם במספרי התיקים שרואים אותם בכל עבר, וגם במודעות הציבורית".

בשיתוף Wolt
  • עוד באותו נושא:
  • וולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully