וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכום של כמיליון דולר יוענק לתלמידים לרכישת ציוד לשנת הלימודים

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 18:20

על רקע המצב הכלכלי המחמיר בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ולקראת החזרה לבתי הספר' הקרן לידידות וקרביץ חוברות זו השנה הרביעית למיזם "חוזרים ללימודים בידידות" למען כ-12 אלף תלמידות ותלמידים בסכום כולל של מעל מיליון דולר

שת"פ הקרן לידידות וקרביץ. הקרן לידידות,
סכום של כמיליון דולר יוענק לתלמידים לרכישת ציוד לשנת הלימודים/הקרן לידידות

על רקע מלחמת "חרבות ברזל" שהביאה לעשרות אלפי מפונים מהצפון ומהדרום וגרמה להחמרה במצב הכלכלי בישראל, מיזם "חוזרים ללמוד בידידות" חוזר לשנה רביעית. במסגרת המיזם, הקרן לידידות וקרביץ ישתפו פעולה ברכישת ילקוטים וציוד חדש לבית הספר בחנויות הרשת עבור משפחות שידן אינה משגת.

במסגרת היוזמה, שמתקיימת בשנים האחרונות גם על רקע הפערים החברתיים ויוקר המחייה שממשיך לטפס, יקבלו סיוע כ-12 אלף תלמידות ותלמידים מכיתות א' ועד י"ב מכל רחבי הארץ. התלמידים יקבלו "גיפט קארד" בתרומת הקרן לידידות בשווי 300 שקלים כל אחד. תקציב המהלך מסתכם במעל מיליון דולר. בין התלמידות והתלמידים שיקבלו סיוע, מעל 1,000 מפונים מקריית שמונה ושלומי, ומעל 2,000 ברשויות מטווחות ובהן חורפיש, אופקים, נתיבות והמועצה האזורית מרחבים.

המהלך המשותף לקרן לידידות ורשת קרביץ, נועד לאפשר לאלפי תלמידות ותלמידים בישראל להתחיל את שנת הלימודים החדשה בשמחה, עם ילקוט וציוד חדש ואיכותי מסניפי קרביץ. יוזמה זו תאפשר להם להתחיל את שנת הלימודים הקרובה ברגל ימין, עם הכלים להצליח בלימודים ולבנות לעצמם עתיד של תקווה ושגשוג. חלוקת הכרטיסים תתבצע בפועל באמצעות 24 עמותות ללא כוונת רווח, שיחלקו את הכרטיסים.

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "המלחמה שפרצה ונמשכת כבר תקופה ארוכה יצרה מצב של אי וודאות כלכלית אצל רבים מאד. הקרן לידידות רתומה כל השנה לסיוע למשפחות שידן אינה משגת ומאז המלחמה, ביתר שאת, גם עבור המפונים שנתקלים בקשיים רבים.

לקראת תחילת שנת הלימודים, לכל ילדה וילד מגיעה התחלה חדשה. לכן אנחנו רואים חשיבות גדולה לעזור לכ-12,000 ילדים לרכוש את הציוד שהם צריכים לבית הספר. בזכות התורמים שלנו, אוהבי ישראל מכל העולם, הם יוכלו להתחיל את השנה הקרובה ברגל ימין ואנחנו נמשיך לעמוד לצידם במטרה לסייע בצרכים נוספים".

סמנכ"ל קמעונאות ברשת קרביץ, מאור ארצי: "אני גאה לשתף פעולה בשנה הרביעית ברציפות עם הקרן לידידות, במטרה לסייע לילדים ולמשפחות שידם אינה משגת, כך שיתחילו את שנת הלימודים החדשה עם חיוך על הפנים. השנה, בתקופת ימי המלחמה, לשיתוף הפעולה משמעות רבה אף יותר מימי שגרה, שכן אסור להפנות גב לאוכלוסיות החלשות ולוודא שלא יישכחו גם כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully