וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: מאיה קיי עם שיא חדש ומיילי סיירוס מגשימה חלומות

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 20:53

בין המוצרים החדשים מעולמות הלייף סטייל, מצאנו קונסילר לכיסוי 24/7, שיא חדש למאיה קיי, כיף שקונים בשקית, קים אור אזולאי מציגה יעד רחוק ומיילי סיירוס מגשימה חלומות

all hours precise angles concealer איב סן לורן מחיר 169 שח. יח"צ חו"ל,
all hours precise angles concealer איב סן לורן מחיר 169 שח/יח"צ חו"ל

איפור וטיפוח הפנים

כיסוי לעיניים 24/7

הקונסילר החדש, All HOURS Precise Angles Concealer של מותגג העל YSL, מבטיח כיסוי מושלם, וטיפוח התמשך ל-24 שעות.

הקונסילר מיוצר ב-18 גוונים המתאימים לכל גוון עור, כולם בגימור מאט זוהר אשר מעניק לפנים ולעיניים לחות וכיסוי מלא, שאינו מצטבר בקמטים. והוא עשוי 85% רכיבים לטיפוח העור עם פיגמנטים מינרליים המעניקים לעור לחות לאורך כל היום.

המחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל ובפרפומריות מובחרות- בסניפים הנבחרים.

מאיה קיי בקמפיין ויטמין c קרליין. גיל חיון,
מאיה קיי בקמפיין ויטמין c קרליין/גיל חיון

שיא לפני איפור

קרליין משיקה פריימר וויטמין C עם קרם לחות - עם קרם לחות, Hydrating Face Primer Vitamin C Antioxidant and, המשלב תועלות של לחות מזינה ופריימר במריחה אחת להענקת מראה אחיד.

הקרם מקבע את האיפור ומסייע בהגנה מנזקי פוטו-אייג'ינג (נזקי חמצון), מסייע בהגברת המיצוק והגמישות, מפחית כתמי גיל ומאחד גוון.

הוא מזין את העור ויוצר שיכבה מיקרוסקופית, בלתי מורגשת, המגינה על העור מפני תחושות יובש, מתח ונזקי קרינה וסביבה. הקרם מכיל בנוסף חומצה היאלורונית, חמאת שיאה, ניאצינאמיד והממליס ממקור צמחי, המזינים את העור מייד עם המריחה. מרכיב הפריימר מחליק את המרקם ומתאים לכל סוגי העור ולכל סגנון איפור.

המחיר: 50 שקל, תכולה: 50 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר המותג

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
flora goergeous orchid 649 שקל ל-100 מ"ל. יח"צ,
flora goergeous orchid 649 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

מגשים חלומות

GUCCI משיק את הבושם החדש שמצטרף לקולקציה האייקונית - FLORA GOERGEOUS ORCHI מסדרת Flora והוא חוגג את הרוח היצירתית חסרת הגבולות של הנשים.

ומייצג את החושניות והאומץ של האישה העכשווית, שמתמקדת באהבה עצמית, חיבור לטבע וליצירתיות האישית ויודעת להפוך את החלומות שלה למציאות.

הבושם משלב בין מתיקות הווניל המזכירה פרחים, לבין תווים ימיים ואקורד אוזוני שמעניקים לו רעננות ומרקם מעודן עם התמקדות בשילוב מנצח של ניגודים, התוצאה היא היתוך לא קונבנציונלי שמדגיש את החושניות והבהירות האוורירית של האקורד הווניל ומעודדת את הממד הפרחוני והקרמי של הבושם.

בקמפיין המרהיב של Gucci Flora על רקע העיר לוס אנג'לס, מככבת הזמרת מיילי סיירוס, הדימויים החזותיים והסרט מטשטשים את הקווים שבין המציאות לבין נוף חלומי, בהשראת האושר המעצים של החיבור ליצירתיות של עצמך בסביבה טבעית. הקסם הפנימי של מיילי פורח בגן מלא בפרחים כשהיא רצה דרך מנהרה של פרחים, מה שמסמל את החיבור בין המציאות לחלום, בליווי השיר זוכה הגראמי שלה, "Flowers", הפרסומת, ממש כמו השיר, מספר סיפור של העצמה נשית ואהבה עצמית. חושני וחמים עם רעננות מחבקת, הבושם תופס את מרכז הבמה בזמן שהקמפיין מעביר את המסר העוצמתי שאמונה חסרת פשרות יכולה להפוך כל דבר לאפשרי.

מחיר מומלץ לצרכן ל-100 מ"ל: 649 שקל, מחיר מומלץ לצרכן ל-50 מ"ל 399 שקל. להשיג בנקודות מכירה מובחרות ברשתות: סופר-פארם, משביר ואפריל.

שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה מחיר 29.90 שח. טל אזולאי,
שמפו ומרכך סילבר נטורל פורמולה מחיר 29.90 שח/טל אזולאי

לשיער

לא בעד מראה צהוב

נטורל פורמולה משיקה שמפו ומרכך סילבר Natural Formula Professional מבוססים על טכנולוגיית Pigment Booster, שמכילים פיגמנט המעצים את הברק הטבעי של השיער ומנטרל גוון צהבהב האופייני לשיער לבן, כסוף או בלונד.

השמפו והמרכך מועשרים בקרטין ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה. המוצרים אינם מכילים אמוניה, מי חמצן, פרבנים, מלח סודיום כלוריד. התוצאה: מחפיפה לחפיפה השיער שומר על גוון נקי, עתיר לחות, גמיש ובמראה בריא.

מחיר מומלץ לצרכן : שמפו סילבר, מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל לתכולת: 400 מ"ל, מרכך סילבר, מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל, לתכולת: 400 מ"ל. ניתן להשיג: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נקה 7 שמפו ומרכך מחיר 13 שקל. טל אזולאי,
נקה 7 שמפו ומרכך מחיר 13 שקל/טל אזולאי

מה שבע?

שמפו ומרכך של נקה 7 בנוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת. הסדרה כוללת שלושה סוגים עם קומפלקס ייחודי לכל סוג:

שמפו ומרכך משקם עם קומפלקס של שמן קוקוס, קרטין ופרו וויטמין B5, המסייעים להזנת השיער והקרקפת בלחות ובמניעת פיצול השערה. למראה שיער בריא ומלא ברק.

שמפו ומרכך מזין עם קומפלקס הזנה של שמן קיק, שמן ארגן ופרו וויטמין B5, המסייעים בהזנת השיער והקרקפת ובהענקת גמישות ורכות.

שמפו ומרכך לחות מוגברת עם קומפלקס לחות של פרוטאין אורז, ביוטין ופרו וויטמין B5, המסייעים בהעשרת השיער והקרקפת בלחות ובהענקת גמישות ורכות. כמו כן, מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים ופתלאטים ולא נוסו על בעלי חיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

כיף תחליבי רחצה תכולת 1.4 ליטר מחיר 20 שח. טל אזולאי,
כיף תחליבי רחצה תכולת 1.4 ליטר המחיר: 20 שקל/טל אזולאי

לגוף

כיף בשקית

המותג "כיף" משיק שקית מילוי של תחליב רחצה, עם פקק למילוי מהיר ונוח במטרה לצמצם את כמות הפלסטיק ב-70% ולסייע לשמירה על איכות הסביבה וכאשר 50% מהבקבוק מיוצר מפלסטיק ממוחזר.

התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים שני ניחוחות, תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה. המוצר אוקיינוס (טבעוני)מגיע בגודל כפול ובתוספת משאבה לשימוש נוח במיוחד, ללא פראבנים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים.

המחיר לצרכן שקית מילוי תחליב רחצה אוקיינוס: 15 שקל ,לתכולת: 1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית. סיימון אלמלם,
רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית האירועים לקיץ 2024/סיימון אלמלם

אופנה

יוקרה לכבוד הקיץ

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית האירועים לקיץ 2024. קולקציית האירועים של FEMINA מציגה את היוקרה והסטייל בפריטי לבוש והלבשה תחתונה המותאמים במיוחד לאירועים חשובים כמו חתונות, התארגנויות וירח דבש.

בדי הסאטן הרכים והתחרה העדינה, מעניקים יוקרה ונוחות ומתאימים לאווירת הקיץ החמה. התכשיטים העדינים ואבני הקריסטל הנוצצות מוסיפים נופך סקסי ואלגנטי לכל פריט בקולקציה, ומעניקים לכל אירוע את המראה המושלם.

הפריטים בקולקציה מיועדים להפוך כל רגע לחוויה בלתי נשכחת וזיכרונות מרהיבים, בשילוב של יופי, נוחות ויוקרה.

קולקציית האירועים של FEMINA זמינה לרכישה באתר ובחנויות המותג.

אדידס אולטרה בוסט. שי יחזקאל,
אדידס אולטרה בוסט 5, המחיר: 749 שקל/שי יחזקאל

מכוונת ליעד הבא

ענקית הספורט adidas חושפת את Ultraboost 5 בעיצוב חדש וטכנולוגיה מתקדמת ועולה בקמפיין בהובלת השחקנית קים אור אזולאי שהחלה להשתתף בשנה האחרונה, בתמיכת קהילת הריצה הייחודית Tel Aviv adidas Runners.

כעבור חודשיים של אימוני ריצה היא צלחה 10 ק"מ במרוץ הלילה של תל אביב ובימים אלה היא כבר מכוונת ליעד הבא שלה - חצי מרתון.

הדגם Ultraboost מקבל בגרסתו ה-5, עיצוב חדש, המשמעותי ביותר מאז השקתן ב-2015, הנותן לרצים ולרצות את החזר האנרגיה הגבוה ביותר עד כה. העיצוב החדש כולל מספר שדרוגים טכנולוגיים נוספים שעליהם עבדו טובי המומחים במעבדות החברה בגרמניה.

נעלי ULTRABOOST 5 כוללות מדרסי BOOST שתוכננו מחדש ומספקים החזר אנרגיה הגדול ב-9% מהדגם הקודם, בשורה של ממש עבור קהילת הרצים והרצות שכן אפקט החזרת האנרגיה סופג את ההשפעה של כל צעד וממיר אותו למומנטום שעוזר לשמירת האנרגיה ולשיפורה במהלך הריצה.

את החלק העליון של הנעליים ייצרו מחומר מתקדם העוטף את הרגל תוך התאמה לצורתה ותנועתה. הבד הנושם מבטיח זרימת אוויר אופטימלית ושומר על כפות הרגליים קרירות ויבשות גם במהלך האימונים האינטנסיביים ביותר. סוליות הגומי של הנעליים מספקות אחיזה על מגוון משטחים, ולכן מתאימות הנעליים גם לרצים באזורים הרריים וגשומים.

המחיר: מחיר: 749 שקל. להשיג באדידס אונליין, בחנויות הרשת ובסניפי מגה ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully