וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר חן משגב מונה ליו"ר עמותת במקום - תכנון וזכויות אדם

30.7.2024 / 8:28

יחליף בתפקידו את ד"ר מיכל ברייאר, שכיהנה בתפקיד בשלוש וחצי השנים האחרונות

ד"ר חן משגב. אמיר שטיינר,
ד"ר חן משגב/אמיר שטיינר

'במקום - תכנון וזכויות אדם', המסייעת לאוכלוסיות מוחלשות בהליכי תכנון, מודיעה על מינוי ד"ר חן משגב ליו"ר הוועד המנהל של העמותה. יחליף בתפקידו את ד"ר מיכל ברייאר, שכיהנה בתפקיד בשלוש וחצי השנים האחרונות.

ד"ר משגב, בן 48 ומתל-אביב, חוקר ומרצה בתחום הפוליטיקה העירונית, גיאוגרפיה פוליטית וחברתית, תכנון ערים ואזורים ותיאוריה קווירית. הוא משמש כמרכז הוראה באוניברסיטה הפתוחה ומלמד במספר מוסדות אקדמיים נוספים.

לד"ר משגב תואר שני בתכנון ערים ואזורים מהטכניון בחיפה ותואר דוקטור מהחוג לגיאוגרפיה וסביבת האדם ובית הספר להיסטוריה באוניברסיטת ת"א. עבודת הדוקטורט שלו, שכותרתה "אקטיביזם מרחבי בעיר: נקודות מבט של גוף, זהות וזיכרון", עוסקת באקטיביזם המרחבי בעיר, בהקשר לסוגיות מגדריות ומיניות. חן פרסם מאמרים בעברית ובאנגלית בתחומי עיסוקו, ערך גיליונות נושא של כתבי עת ועתיד בקרוב לפרסם שני ספרים בהוצאת ראוטלדג' הבינלאומית.

בשנת 2000 הצטרף ד"ר משגב ל'במקום - תכנון וזכויות אדם'. כמתנדב בעמותה, לקח חלק במספר פרויקטים, כגון סדנת זכויות תכנון בשדרות. בשנת 2014 הצטרף לוועד המנהל של העמותה.

ד"ר מיכל ברייאר, היו"ר היוצא של עמותת במקום, בירכה את ד"ר משגב על מינויו: "חן מביא איתו היכרות מעמיקה עם שדה התכנון וניסיון מוכח בתחום האקטיביזם ושינוי המדיניות, ומעל לכל - מחויבות עמוקה לזכויות אדם. בחירתו לעמוד בראש הוועד המנהל משקפת את מעורבותו ארוכת השנים בעבודת העמותה, ובקידום ערכיה. אין לי ספק שחן יעשה את המיטב בהובלת במקום בשנים הקרובות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully