וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הענן Sela מגייסת עובדים

30.7.2024 / 11:50

חברת הענן Sela ספקית גלובלית של שירותי ענן לחברות המובילות במשק ממשיכה להתרחב ומכריזה על גיוס של עשרות עובדים עד סוף 2024 במשרדיה בישראל, ארה"ב והודו

מנכ״ל Sela רון שפרינצק, מנהל Sela US, אוון ספידר ומנהל Sela India, רישי רנג'ן. באדיבות Sela,
מנכ״ל Sela רון שפרינצק, מנהל Sela US, אוון ספידר ומנהל Sela India, רישי רנג'ן/באדיבות Sela

חברת Sela, ספקית גלובלית מובילה של שירותי הענן של Microsoft, Google Cloud, AWS עבור סטארט-אפים וחברות, קיימה השבוע את הכנס השנתי בישראל בהשתתפות מנכ"ל Sela רון שפרינצק, מנהל Sela US אוון ספידר ומנהל Sela India רישי רנג'ן, ובמסגרתו הודיעה על התרחבות החברה וגיוס של עשרות עובדים על רקע צמיחה משמעותית שחווה החברה. החברה מעניקה שירותם ללקוחות, חברות טכנולוגיה בינלאומיות מובילות רבות, בהן FundGuard, Applitools, Gravyty, Kuezz, Finastra, eToro, צ'ק פוינט, Wiz, AudioCodes, Landa, רפא"ל ועוד.

Sela הודיעה בכנס על גיוס עשרות עובדות ועובדים בישראל למגוון תפקידים טכנולוגיים בתחום הענן והמכירות, אשר יצטרפו ל-כ400 עובדי החברה בישראל, בארה"ב ובהודו. בין התפקידים שהחברה מגייסת: ארכיטקט ענן, מנהלי פיתוח, מנהלי דב אופס ועוד.

רון שפרינצק, מנכ"ל Sela: "עשרות העובדים שנגייס בישראל, הודו וארה"ב יסייעו לממש את יעדי הצמיחה השאפתניים שלנו לשנת 2024 ואחריה. אנו מחפשים עובדים ועובדות שאפתניים, מקצוענים ממדרגה ראשונה, ובעלי תשוקה אמיתית לתחום שירותי הענן המספק את התשתית לכלכלה הדיגיטלית העולמית".

שוק הענן צומח בקצב מסחרר הן בישראל והן בעולם וצפוי להגיע לשווי שוק של 448.5 מיליארד דולר בשנת 2024, עלייה של 31.4% לעומת שנת 2023. כך עולה מנתוני חברת המחקר גרטנר (Gartner). גם בישראל נרשמת צמיחה מרשימה, עם תחזית של חברת IDC לצמיחה של 20% בשנת 2024, שתביא את שוק הענן בישראל לשווי של 11.9 מיליארד שקל. הצמיחה הזו מונעת על ידי מספר גורמים עסקיים, ביניהם: מעבר הולך וגובר לעבודה מרחוק ועבודה היברידית, הדורשים גישה נוחה למשאבי מחשוב ותוכנות מכל מקום; עלייה בביקוש לפתרונות ענן גמישים וסקיילביליים, המאפשרים לעסקים להגדיל או לצמצם את השימוש שלהם במשאבים בהתאם לצרכיהם, ואימוץ הולך וגובר של טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית, למידת מכונה ו-IT, הדורשות כוח מחשוב עצום ואחסון נתונים.

לעיון במשרות לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully