וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Loora ממנה את יוליה קרסיק למנהלת השיווק של החברה

31.7.2024 / 12:34

Loora היא חברת סטארטאפ המפתחת אפליקציה ללימוד אנגלית המבוססת על בינה מלאכותית שהופכת את לימודי האנגלית לנגישים ואת השליטה באנגלית לבת השגה לכולם

יוליה קרסיק. יחצ,
יוליה קרסיק/יחצ

חברת Loora ,אשר מפתחת AI ייעודי שנבנה במיוחד כדי לאפשר לימוד ושיפור אנגלית בכל זמן ומכל מקום באמצעות AI, הכריזה היום על הצטרפותה של יוליה קרסיק להנהלת החברה בתפקיד VP Marketing.

קרסיק היא מנהלת שיווק בעלת רקורד עשיר של הצלחות בתעשיית ההייטק הישראלית. טרם הצטרפותה ל-Loora היא עבדה ביוניקורן הישראלית לייטריקס בו הייתה אחראית על שיווקן של חמש אפליקציות וביניהן אפליקציית הדגל של החברה Facetune. לאחר מכן היא כיהנה כמנהלת הפרסום של AI21 Labs, מפתחת מודלי הבינה המלאכותית הישראלית של פרופ' אמנון שעשוע, בה היא היתה שותפה מרכזית להקמה של מערך השיווק ותרמה לצמיחתה המהירה של החברה והפיכתה לאחד היוניקורנים המהירים בישראל. מומחיותה של קרסיק וניסיונה בהצמחה של חברות סטארטאפ, יתרמו רבות להצלחה של חברת Loora ובעמידה ביעדי הצמיחה השאפתניים שהוצבו.

קרסיק מצטרפת ל-Loora בתקופה של צמיחה מהירה. מאז הקמתה בסוף 2020, הספיקה החברה לגייס מעל ל-21 מיליון דולר וצברה פופולאריות רבה בקרב אלפי משתמשים ברחבי העולם. במהלך שנת 2023 חוותה החברה צמיחה בהכנסות (ARR) של מעל 800 אחוז ושיפור של פי שתיים ב-retention, כשהמנוע העיקרי לכך הוא מערכת אופטימיזציית ה-AI החדשנית שלה והדאטה הייחודי שמאפשרים ל-Loora לשפר באופן רציף את מודלי ה-AI לטובת החוויה של הלומדים. בנוסף לאפליקציית הiOS שזמינה להורדה בApp Store ב-Google Play.

"אנחנו נרגשים לקבל את יוליה לנבחרת של Loora. הניסיון והמומחיות שלה יהוו תוספת כוח משמעותית לצוות שלנו", אומר רועי מור, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "בתפקידה כ-VP Marketing היא תוביל את מאמצי הצמיחה שלנו בעודנו ממשיכים לקדם חדשנות ולהרחיב את המוצרים ואת קהל הלקוחות שלנו. ללורה יש פוטנציאל לחולל שינוי חיובי אמיתי בעולם. עם יוליה בצוות, אנחנו בטוחים ביכולתנו להמשיך בצמיחה המהירה ולאפשר לעוד ועוד אנשים לשפר את חייהם באמצעות הגעה לאנגלית שוטפת".

"אני נרגשת להצטרף לצוות המוכשר של Loora בתקופה מרתקת זו." אומרת יוליה קרסיק. "אני מצפה להמשיך את התנופה המרשימה של החברה שמחוללת מהפיכה אמיתית בתחום לימודי האנגלית באמצעות בינה מלאכותית והופכת אותם לנגישים עבור מיליוני אנשים בעולם. אני מודה למייסדי Loora על האמון שנתנו בי ובטוחה שיחד נגיע ליעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully