וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Faye מגייסת מעל ל-20 משרות תוך גיוס של 31 מיליון דולר במסגרת סבב B

31.7.2024 / 14:32

החברה, אשר נבחרה לסטארטאפ המבטיח לשנת 2024, בונה פלטפורמת פינטק לנוסעים לחו"ל המשלבת ביטוח מתקדם, ארנק דיגיטלי ופתרונות בזמן אמת לבעיות המתעוררות במהלך הנסיעה. כעת, החברה מגייסת בין היתר עשרות משרות לתפקידי פיתוח, ניהול לקוח ודאטא

Faye app. יחצ,
Faye app/יחצ

חברת הסטארטאפ Faye הודיעה כי גייסה 31 מיליון דולר במסגרת סבב B, מה שמביא את סך גיוסי החברה ל-49 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן הון הסיכון האמריקאית Portage Ventures, בהשתתפות Lumir Ventures, יחד עם המשקיעים הקיימיםF2 Venture Capital , Viola Ventures ו- MunichRe .Ventures. זהו סיבוב הגיוס השני של Faye ב-12 החודשים האחרונים, עדות לצמיחה המהירה של החברה, אשר גם נבחרה מקום הראשון בדירוג 50 הסטארטאפים המבטיחים של כלכליסט לשנת 2024.

אלעד שפר, מנכ"ל ומייסד שותף Faye: "תוך שנתיים מההשקה בארה"ב, Faye הפכה לחברה הצומחת ביותר והאהובה ביותר בתחומה. זה הישג מרגש. המכירות שלנו גדלו פי 10 משנה לשנה, וזו תוצאה ישירה של: מוצר מצויין שנותן מענה לכאב אמיתי, צוות שמורכב מהאנשים הכי מוכשרים שיש , ושוק שחווה צמיחה אדירה. יצאנו לגיוס אף שלא היינו זקוקים לכסף, כדי להאיץ את המעבר לשלב חדש של צמיחה והגשמת החזון של Faye: פיתוח פלטפורמת פינטק מקיפה והוליסטית המשלבת פתרונות ביטוח, פיננסים ונסיעות."

הגיוס הנוכחי, מגיע על רקע הצמיחה המהירה של החברה בשילוב עם ההזדמנות הקיימת בשוק הביטוח האמריקאי בכלל ובתחום הנסיעות והפיננסים בפרט. החברה, שבשונה מהשחקנים הקיימים כיום, בונה מותג ששם את הלקוח במרכז, מספקת חווית שירות שלא נראתה עד כה בשוק האמריקאי, דבר ששם אותה ביתרון משמעותי אל מול השחקנים המסורתיים, בטח כיום לאחר מגיפות עולמיות, מלחמות ואסונות טבע.

מאז השקתה בארה"ב לפני כשנתיים, Faye נהנית באופן עקבי מדירוג של 5 כוכבים מקהל לקוחותיה ונבחרה כחברת ביטוח הנסיעות המובילה בארה"ב על ידי הוול סטריט ג'ורנל. Faye צפויה להמשיך במגמת הצמיחה, ולהגדיל את הכנסותיה פי חמישה בשנת 2024, בין השאר על ידי הרחבת השותפויות האסטרטגיות של החברה וצמיחה ממאות שותפי הפצה לאלפים שכאלה.

אלעד שפר, דניאל גרין. עומר הכהן,
אלעד שפר, דניאל גרין/עומר הכהן

סטפני צ'ו, שותפה, Portage Ventures: "עקבנו אחרי Faye מראשית דרכה, ואנחנו נרגשים להצטרף למסע ולראות את החברה משלבת פתרונות נסיעות ופינטק שיתנו מענה הוליסטי לנוסעים לחו"ל" אומרת צ'ו, שהצטרפה לדירקטוריון החברה. "זהו שוק שהוזנח במשך עשרות שנים, עם פוטנציאל צמיחה חריג וצמא גדול לפתרונות שFaye יודעת לספק. פורטאז', עכשיו יותר מתמיד, מאמינה בדור הבא של חברות הפינטק ואנו נרגשים לתמוך בצוות של Faye במסע שלהם לבנות את הפלטפורמה הגדולה בעולם שמוקדשת לטיפול וסיוע למטיילים."

Faye הוא הסטארטאפ השני של צמד היזמים אלעד שפר (מנכ"ל) ודניאל גרין (CTO). החברה הוקמה בתקופת הקורונה עם קבלת השקעה ראשונה מהקרן F2, ומאז אינה עוצרת. בחודשים הקרובים, החברה מתכננת להתמקד ולהשקיע בצמיחה נוספת, פיתוח מוצרים חדשים והרחבת הפעילות בתחומי הביטוח, הנסיעות והפינטק. לחברה 70 עובדים בתל אביב, וירג'יניה, ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. החברה מתכננת להגדיל את המטה שלה בארה"ב ומשרדיה בתל אביב בעוד עשרות עובדים בחודשים הקרובים, וכרגע אלו המשרות הפתוחות.

המוצר שפיתחה Faye מכסה את כל צרכי המטייל לרבות הנסיעה, השהות, הבריאות, מזוודות ואפילו חיות המחמד שלהם - הכל באמצעות אפליקציה שבמידת הצורך שולחת התראות בזמן אמת בנוגע לטיול ומספקת גישה 24/7 לשירות לקוחות אנושי, מאפשרת הגשת תביעות באופן דיגיטלי ותשלום מהיר עבור תביעות מאושרות - בכל מקום בעולם - באמצעות הארנק הדיגיטלי של החברה. עם ה Faye Wallet לקוחות החברה יכולים לקבל החזרים מהירים ולהשתמש באופן מיידי בכסף שקיבלו במקום לשלם מכיסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully