וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת המשכנתאות 2024 - החזית הכלכלית בישראל

בשיתוף התאחדות יועצי המשכנתאות

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 9:40

הכנס השנתי הגדול של יועצי המשכנתאות ביחד עם צמרת הבנקאות בישראל מנסים למצוא את הדרכים להיטיב עם רוכשי הדירות בישראל

רכישת דירה בישראל היא מהלך משמעותי ומורכב, אולי אחת העסקאות הכי יקרות שעושה מי ששוקל לקחת משכנתא ולפרוס את החזר התשלומים במשך עשרות שנים.

כדי להגיע מוכנים לרגע המשמעותי הזה עם מקסימום מידע וליווי צמוד, עומדים לרשות הרוכשים, יועצי משכנתאות. מהות תפקידם הוא להנחות, לייעץ ולסייע ללקוחות בתהליך קבלת משכנתא. שניים מהנושאים העיקריים אותם מבצעים יועצי המשכנתאות, הערכה של המצב הפיננסי של הלקוח לצד חיפוש והשוואת הצעות מגורמים שונים בשוק, כולל בנקים ומוסדות פיננסיים.

בועידת יועצי המשכנתאות 2024 השתתפו 750 יועצים שלקחו חלק בפאנלים מקצועיים והרצאות מעשירות.

חברי הנהלת התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. צילום: ישראל פנחסוב, אתר רשמי
חברי הנהלת התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל/אתר רשמי, צילום: ישראל פנחסוב

ראיון עם שימי אדיזיאשוילי סגן יו"ר התאחדות יועצי המשכנתאות

שימי אדיזיאשוילי סגן יו"ר התאחדות יועצי המשכנתאות/צילום: יותם רונן

"מדובר על עבודה של חודשים שמתנקזת לאירוע שכולם מגיעים אליו, מעל 750 יועצי משכנתאות. גייסנו גם 200 חסויות זה מראה את העוצמה שלנו בהתאחדות יועצי המשכנתאות. המקצוע הזה שהוא כל כך חשוב והוא לב ליבו של המשפחה הישראלית. כי אין משפחה בלי משכנתא ואין מישהו שלא לוקח משכנתא ולא צריך לדאוג.

אנחנו מנסים להסיר את הדאגות מהמשפחות כדי שיהיה להם הכי טוב. יוקר המחיה שולט בשיח היום יומי והוא תלוי בעיקרו במשכנתא, שהיא החלק העיקרי בהוצאות של הבית. ככל שנהיה טובים יותר ככה יהיה טוב יותר גם ללקוחות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ראיון עם דרור פלדמן מנהל זרוע המשכנתאות, בנק מזרחי טפחות

דרור פלדמן מנהל זרוע המשכנתאות, בנק מזרחי טפחות/צילום: יותם רונן

"אי אפשר להתעלם ממה שקורה בארץ, אנחנו רואים את הקבלנים נמצאים בסיטואציה שהסיכון עליהם גבר, חלק מהתחלות הבנייה מתעכבות. אני מציע בכלל ללקוחות בעת הזאת לקבל בטוחות על פי חוק המכר כמו שצריך, זה נכון גם לעכשיו.

מצד שני, אנחנו לא רואים קיפאון ואנחנו רואים אזורים בארץ שבהם יש מכירות של קבלנים גם בדרום שדרות, אשקלון, אפילו בצפון בנהריה. אז נכון שלא קונים כמובן בעת הזאת בקרית שמונה או באזורים קרובים לאזורי עימות. צריך להסתכל בעיניים פקוחות על המצב ולנהל את הסיכונים בצורה שקולה ועניינית".

ראיון עם שלום אמויאל מנהל מערך המשכנתאות, בנק ירושלים

שלום אמויאל מנהל מערך המשכנתאות, בנק ירושלים/צילום: יותם רונן

"בנק ירושלים שמר על היקף הפעילות שלו ואף הגדיל את השיעור שלו מסך הכל המערכת הבנקאית. אנחנו מתעסקים בעסקאות יותר מורכבות ומאתגרות. אני רואה איך הטכנולוגיה והדיגיטציה משנות את תהליך לקיחת המשכנתא. בעוד כמה שנים התהליך יהיה הרבה יותר דיגיטלי. אנחנו בבנק ירושלים עושים עבודה מאוד מאוד חזקה, מתמקדים בנושא הדיגיטלי, כבר עכשיו יש לנו חתימות מרחוק על מחזורי משכנתאות. ובשנת 2025 אני כולי תקווה שאנחנו נעצים ונרחיב את הפעילות הזו גם להלוואות אחרות, מעבר למה שאנחנו עושים היום".

ראיון עם אורן שלו סגן יו"ר ההתאחדות יועצי המשכנתאות

אורן שלו סגן יו"ר ההתאחדות יועצי המשכנתאות/צילום: יותם רונן

"ההתאחדות פועלת לפי חלוקה למחוזות מכל הארץ, פסיפס של החברה הישראלית. כי כולם לוקחים משכנתא, כולם בונים בית וכולם צריכים עזרה לקדם את הדברים האלה. החיבור בין אנשים שונים ממגזרים שונים מאפשר לנו גם לתת סיוע לאנשים בכל המגזרים בארץ, לא היינו אף פעם מבינים באמת מה הצרכים העמוקים של לקוח חרדי, אם לא היו יועצים גם חרדים ולא היינו מבינים אותו דבר על ערבי או על חילונים מתל אביב או מחיפה או על דתי לאומי מהתנחלות בבית חורון כמוני, המגוון הזה מאפשר את הדברים האלה".

וואלה כסף, בשיתוף התאחדות יועצי המשכנתאות
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully