וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: אופנה בנמל, שיזוף ללא שמש ובירות ללוחמים

רונית מטיאס

31.7.2024 / 11:07

להשתזף בלי להיחשף לשמש, קיילי ג'נר משיקה, קונים ונופשים בנמל תל-אביב, המותג הבריטי שנחת בישראל, שמן רב תכליתי ומוצרי שיער מטפחים, חגיגת בירות וחוזרים ללימודים בזול

קיץ סאקסי. עירד נצר,
קיץ סאקסי קולקציית קיץ ב Sack's/עירד נצר

קיץ סאקסי

אם יש מותג אופנה כחול-לבן שהפך לקונצנזוס, הרי זה SACK'S כמדי עונה, המותג משיק מספר קולקציות ומציע פריטים עם דפסים ססגוניים מבדים איכותיים, הנותנים מענה מושלם לאקלים ישראלי, בין הפריטים שמלות ארוכות, חליפות מכנסיים בסגנון פיג'מה-טרנד שממשיך גם העונה, גופיות ושילוב עבודות יד עדינות, הדפסים ייחודים ובלעדיים והקפדה על הפרטים הקטנים, חובבי המותג שמחו על פתיחת הפופ-אפ בנמל תל-אביב.

בר חלפון מעצבת ראשית SACK'S: "החלטנו לפתוח את CASA SACK'S, ממחשבה עסקית ויצירתית, לצאת מהקניונים ולהגיע למיקום אורבני בנמל תל אביב, יצרנו חלל אופנה מיוחד המציע אווירת ריזורט, עם פריטים על זמניים במחירים אטרקטיביים והנחות של עד 80%, שיפעל כ-3 חודשים".

ביקור בפופ-אפ הוא מסע מרתק בין צבעים, הדפסים, וטקסטורות, שמלות שיפון ארוכות, גלביות מבדי כותנה, שמלות קומביניזון מבדי משי, שמלות בגזרת מעטפת וגם בגזרת שמיזייה וגלביות, חצאיות ארוכות, שמלות תחרה, חולצות אובר סייז, מכנסיים מתנפנפים ועוד, כל בגד מעוצב במחשבה ואפשרויות ואפשאות מיקס אנד מאץ'.

קיץ סאקסי קולקציית קיץ ב Sack's. עירד נצר,
קיץ סאקסי קולקציית קיץ ב Sack's/עירד נצר

יופי קיילי

קיילי ג'נר, האישה והמותג, ממשיכה להרחיב את קטגוריית איפור הפנים "קיילי קוסמטיקס" ומשיקה מוצרים שווים מבחינת איכות ומחיר. בין המוצרים מייק-אפ פאוור פלאש ב-40 גוונים אשר פותחו במיוחד בהתאמה לכל גוון עור, הוא מועשר בלחות, בעל כיסוי בינוני הניתן לבנייה בשכבות והתוצאה לוק בגימור מלוטש ותחושת משי, הוא מחליק על העור, מטשטש קווים עדינים ונקבוביות ועמיד עד-12 שעות.

למייק-אפ מצטרף קונסילר פאוור פלאש בכיסוי בינוני הניתן לבנייה בשכבות, מבהיר, מטשטש ומעניק גימור סאטן, יכול לשמש להדגשת והבלטת קווי מתאר בזכות מברשת דקה עם קצה צר המאפשרת מריחה מדויקת, הפורמולה מעניקה לחות לאורך זמן ועמידה עד 12 שעות גם בזיעה, לחות ומים, להשיג ב-40 גוונים לכל גוון עור.

לתוצאה מושלמת, ג'נר משיקה מברשת זוויתית למריחת מייק-אפ, סומק, ברונזר והיילייטר, למברשת סיבים אולטרה רכים בצפיפות גבוהה המאפשרים מריחה קלה; Brush 02 מברשת למריחה מדויקת של קונסילר, גם באזורים קשים להגעה, לבניית שכבות וכיסוי אידיאלי, המברשת רכה ומפזרת באופן שווה את המוצר מבלי לספוג יותר מידי ולסיום ספריי מקבע בתרסיס המכיל מרכיבי טיפוח, עדין במיוחד, מעניק מראה מאט, מקבע ונועל את האיפור לכל היום, ממזער עודפי ברק ואינו מייבש.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יופי קיילי מוצרים חדשים למותג קיילי ג'נר. יח"צ,
יופי קיילי מוצרים חדשים למותג קיילי ג'נר/יח"צ

להשתזף בבית

כולנו מודעים לנזקי השמש ואוהבים לוק שזוף, מותג הטיפוח והביוטי הנחשקBYNETA של נטע אלחמיסטר וקבוצת "לילית קוסמטיקה", מתחדש עם מוצרים מושלמים לשיזוף בבית: סרום מטפח לפנים לשיזוף עצמי הדרגתי המעניק אפשרות לשלוט בעוצמת השיזוף, מזין את העור ברכיבים מטפחים, הפורמולה מועשרת בחומצה היאלרונית וחומצה לקטית עדינה ומתאימה במיוחד לבעלות עור בהיר, מעניק מראה שיזוף עדין ועור קורן וחיוני.

מוצר נוסף הוא קרם גוף עשיר בלחות לשיזוף עצמי המזין את העור ומעניק גוון שיזוף הנבנה בהדרגה, עד קבלת הגוון האהוב. גם מותג הטיפוח והאיפור קליניק דואג שנהיה שזופות ומשיק את ברונזר נטול שומן במרקם ג'ל קליל למראה שזוף טבעי, בריא וזוהר, הג'ל המשזף נמס אל תוך העור ומעניק לו מראה זוהר בגוון ברונזה עדין, הוא אינו גורם לגירוי, מתאים לכל סוגי עור, נבחן לאלרגיה 100% נטול בושם, נבחן אופטלמולוגית.

להשתזף בבית עם BYNETA  וקליניק. נטע עמית מוסר,
להשתזף בבית עם BYNETA וקליניק/נטע עמית מוסר

שימו שמן

מותג הטיפוח NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק שמן אור פלורל-שמן רב תכליתי המצטרף לסדרה האייקונית של המותג. השמן מכיל קומפלקס של 7 שמנים בוטנים יוקרתיים, המעניקים לחות והזנה: בוראז' נגד קמטים; מקדמיה המספק הגנה; אגוזי לוז להזנה; שקד מתוק לריכוך העור; צובאקי להענקת לחות ואנטי אייג'ינג; ארגן לשיקום; קמליה להענקת לחות; ויטמין E נוגד חימצון והגנה.

מעניק לחות למשך 8 שעות, השפעה נוגדת חמצון מוכחת, 30% הפחתה בסימני מתיחה ו-80% שיקום השערה, לשמן ניחוח פרחוני פירותי של מגנוליה, אשכולית אדומה ומאסק. המותג משיק לראשונה את NUXE Hair Prodigieux®-סדרת טיפוח לשיער בת 4 שלבים, לטיפול אינטנסיבי, שיקום וטיפוח השיער.

מוצרי הסדרה: מסכת הזנה טרום שמפו בשילוב שמן קמליה ורוד מותסס עם שמני קיק וחוחובה העוטפים את השיער, מזינים ומעניקים זוהר; שמפו המנקה ביסודיות ומסיר בעדינות לכלוך וזיהומים, על בסיס בוטני נטול סולפטים, מכיל 4 רכיבים פעילים ממקור טבעי ושמן קמליה ורודה מותסס לגימור מבריק ומגע משי; מרכך 0% סיליקון העוטף את השיער, מכיל שמן קמליה ורודה מותסס ופנתנול-פרוויטמין לברק זוהר; קרם לחות מרוכז להזנה אינטנסיבית, מכיל שמן קמליה ורודה מותסס ותמצית קינואה.

שימו שמן NUXE מוצרי המותג. יח"צ,
שימו שמן מוצרי המותג NUXE/יח"צ

בריטניה בישראל

הישר מלונדון, נחת בישראל מותג אופנת הגברים היוקרתי Hackett המחובר לעולם הספורט ומכוניות היוקרה, שבהיסטוריה שלו שת"פ עם "אסטון מרטין" הבריטי והמלביש הרשמי של פורמולה E בשנת 2024 עם קולקציית ספורט שנוצרה עבור התחרות.

ההיסטוריה של Hackett נמצאת ב-1983, כשג'רמי האקט פתח חנות למכירת בגדי יד שנייה על כביש המלך בצ'לסי, הוא ייצר בגדים שמיזגו סגנונות מסורתיים וגזרות עכשוויות, שהיוו פתרון עבור מי שחיפשו במחיר אטרקטיבי, מומחיות כמו ב-Savile Row -רחוב בלונדון שהפך לשם נרדף לחנויות לתפירה עילית וחליפות בהתאמה אישית באיכות גבוהה ומסורת עוד מהמאה ה19.

למותג חנויות במעל 160 מדינות בעולם ועכשיו גם בקניון TLV בתל-אביב.

בריטניה בישראל מותג האופנה שנחת בישראל. לנס הפקות,
בריטניה בישראל מותג האופנה שנחת בישראל/לנס הפקות

חוזרים ללימודים

רשת קרביץ-מהגדולות והמובילות בתחום החזרה לבית הספר, משיקה קולקציה עם כל החידושים ומציעה סל מורחב, במספר רמות תמחור לכל קטגוריה, מה שמאפשר לכולם להתחדש בציוד איכותי ובטוח.

תמהיל המוצרים משלב בין מותגים מובילים, דגמים בלעדיים והטבות בלעדיות לבין מותג הבית "קרביץ" שממשיך להתרחב, וכולל את: Sketch Bloom, Street Art , Pixie, ועוד. עמית שבתאי, מנהלת הסחר והייבוא של קרביץ: "ההחלטה האסטרטגית שלנו להחזיק 3 דרגות תמחור לפחות בכל קטגוריית מוצרים, היא צעד חשוב שמאפשר לשרת קהל לקוחות רחב ומגוון, כל לקוח יכול למצוא את המוצר המתאים לו בהתאם לצרכיו ולתקציבו ובביטחון שכל המוצרים עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים.

קרביץ הכפילה השנה את ליין המוצרים המוזלים, שיהיה זמין לאורך כל השנה, ומציע מוצרים במחירי סטוק שוברי שוק".

חוזרים ללימודים בקרביץ. קניבלז סושיאל והפקות,
חוזרים ללימודים בקרביץ/קניבלז סושיאל והפקות

בירות למען החיילים

בשנת 2007, נולדה בסנטה קרוז קליפורניה, מסורת יום הבירה, מה שהחל מאירוע מקומי קטן במערב ארצות הברית, הפך לחגיגה עולמית. ברשת טיב טעם, מוכנים ליום הגדול שיחול בחודש אוגוסט ומשיקים את Jem's IDF-בירה במהדורה מיוחדת במחווה לחיילי צה"ל, ממבשלת הבירה הישראלית ג'מס, 10% מתקבולי המכירות שלה, ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל נפגעי מלחמת "חרבות ברזל", לצד בירות מסוגים שונים וטעמים מהארץ והעולם.

יוסי שליו, סמנכ"ל סחר טיב טעם: "רשת טיב טעם מפעילה בסניפי הרשת הגדולים מחלקות אלכוהול רחבות, הרשת משווקת למעלה מ-500 מוצרי בירה שונים מהעולם בכל סוגי אריזות וגדלים". דניאל אלון, מנכ"ל ג'מס: "אנו מתרגשים להשיק את הבירה המיוחדת הזו, היא מבטאת את הערכה שלנו לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון".

חגיגת בירות בטיב טעם. דוד מויאל,
חגיגת בירות בטיב טעם דוד מויאל/דוד מויאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully