וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפוליטיקה למפעל חיוכים: הסיפור הלא שגרתי של מנכ"ל BUYME

8.8.2024 / 7:16

מנער בבקעת הירדן לדובר בכנסת, משליח באו"ם למהפכן בעולם המתנות הדיגיטליות: תומר כהן חושף את המסע המפתיע שהוביל אותו לתפקיד מנכ"ל BUYME במסגרת "תמונת פרופיל", פורמט ראיונות חדש וקצת אחר עם בכירות ובכירים בעולם השיווק הישראלי

בווידאו: "תמונת פרופיל" עם מנכ"ל BUYME תומר כהן/עריכה: גלעד מן מנהיים

בעידן הדיגיטלי, כשכולם מדברים על מדידה ונתונים, תומר כהן, מנכ"ל BUYME, מזכיר לנו שלא הכל ניתן למדידה. "יש אזורים שלמים, אזורי הברנד, שאם תהיה אובססיבי לגבי מדידה של כל דבר ודבר, הקסם יאבד", הוא אומר בחיוך למרב מילר, במסגרת "תמונת פרופיל", פורמט ראיונות חדש וקצת אחר עם בכירות ובכירים בעולם השיווק הישראלי שמתקיים בזמן שאנחנו מכינים להם תמונת פרופיל מקצועית חדשה.

מעלה אפרים, פוליטיקה וחלום ילדות

"אני במקור ממעלה אפרים, שזה יישוב בבקעת הירדן", מספר כהן. "בבית הספר פגשתי את מי שהיא היום אשתי. אנחנו יחד 20 שנה". אך הדרך למנכ"לות לא הייתה קלה. כהן מספר על תחילת דרכו המקצועית בעולם הפוליטיקה: "התחלתי ללמוד משפטים, אבל חיפשתי תפקיד משמעותי למרות גילי הצעיר וחוסר הניסיון. גיליתי את עולם משרות האמון בפוליטיקה".

לאחר עבודה עם דני דנון מהליכוד, כהן הצטרף ליש עתיד כדובר הרשימה לכנסת. "המסע שלי בפוליטיקה ובדיפלומטיה לימד אותי המון, אבל זו מעולם לא הייתה המטרה הסופית", הוא מדגיש.

מהאו"ם ל-BUYME

הקריירה הפוליטית של כהן הובילה אותו לניו יורק, שם שימש כראש המטה של המשלחת הישראלית לאו"ם. "כשחזרתי לארץ היה לי ברור שהצעד הבא הוא עסקי", הוא מספר. "נוצרה הזדמנות להצטרף ל-BUYME, ולקחתי אותה בשתי ידיים. אני שם כבר ארבע שנים וחצי".

תומר כהן, מנכ"ל BUYME. צילום מסך, צילום מסך
תומר כהן, מנכ"ל BUYME/צילום מסך, צילום מסך

מנהיגות בעידן הדיגיטלי

כשנשאל על הכישורים החיוניים למנהלים בעידן הנוכחי, כהן מדגיש: "התפקיד המרכזי שלנו, בסוף, זה לקבל החלטות. בשאיפה כמה שיותר החלטות טובות וכמה שפחות החלטות לא טובות".

הוא מוסיף: "הנקודה הכי מהותית שיש בלהיות מנהל זה להיות אופטימיסט חסר תקנה. לא נאיבי, אבל כזה ששואל תמיד 'איך אני יכול להוציא מכל סיטואציה משהו חיובי?'"

BUYME: מפעל החיוכים של ישראל

כהן גאה בהישגי החברה תחת הנהגתו: "הצלחנו להציב סטנדרט חדש לדרך שבה האזרחים והחברות בישראל משתמשים ב-gift cards. החזרנו קצת את הכיף לנתינת מתנות".

הוא מתאר את BUYME כ"מפעל חיוכים": "אנחנו קמים בבוקר וסופרים כמה אנשים חייכו בזכות הפלטפורמה שאנחנו יצרנו".

אתגרי התקופה והזדמנויות חדשות

למרות האתגרים של התקופה האחרונה, כהן רואה גם הזדמנויות: "גילינו ש-BUYME כמוצר היא מוצר נורא רלוונטי גם בתקופות קשות". הוא מספר על השינוי בסוגי הברכות שאנשים כותבים, מ"מזל טוב" ל"תודה שהצלת את חיי במסיבה בנובה".

איזון בין קריירה ומשפחה

כאב לשלושה ילדים קטנים, כהן מדגיש את חשיבות האיזון בין העבודה למשפחה: "הבית עבורי הוא גם עוגן והוא גם באמת מקור כוח. אני דואג להיות בבית ומעורב מאוד".

מבט לעתיד

כשנשאל על תוכניותיו לעתיד, כהן משיב בחיוך: "האמת שאני נמצא בדיוק במקום שאני רוצה להיות בו. אם הייתי צריך להגיד משהו אחד זה פשוט שה-scale יהיה כמה שיותר גדול".

לסיום, כהן חושף שזו הפעם הראשונה שהוא משתתף בסשן צילומים מקצועי מאז כניסתו לתפקיד ב-BUYME לפני כ-4 שנים. "הגיע הזמן לעדכן", הוא מסכם בחיוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

מהראיון עם תומר כהן עולה תמונה של מנהיג המשלב חזון עסקי עם רגישות אנושית, ומוביל את BUYME להצלחה תוך שמירה על ערכים של שמחה ונתינה. נראה כי ה"מפעל חיוכים" שהוא מנהל עתיד להמשיך ולצמוח, עם חיוך גדול על פניו של המנכ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • buyme

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully