וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקשים הגנה: עלייה דרמטית בביקוש לסורגים ואמצעי ביטחון

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 15:27

חברת 'טרלידור' משקפת את הבהלה שאוחזת בציבור באזורים שאינם בקו העימות המיידי ומפרסמת נתונים שמצביעים על עליה דרמטית בביקוש לאמצעי ביטחון לבית. "בחודשים האחרונים ניכרת עליה של עשרות אחוזים בביקושים לסורגים ואמצעי בטחון בערי המרכז ובכלל" משתף סמנכ"ל השיווק

עליה בביקושים לסורגים ובטחון נתוני טרלידור. טרלידור,
מבקשים הגנה: עלייה דרמטית בביקוש לסורגים ואמצעי ביטחון/טרלידור

מפלס החרדה ואי הוודאות שאוחז בציבור כבר חודשים ארוכים גורם גם לישראלים שלא גרים בקווי העימות המיידים למקסם את ההגנה על ביתם.

בקבוצת טרלידור, ענקית המתכת הישראלית, מפרסמת נתונים המראים את העלייה הדרמטית לאמצעי בטחון בבית בחצי השנה האחרונה, תחילת שנת 2024 בעת מלחמה, לעומת חצי השנה הראשונה של שנת 2023.

"הנתונים מציגים עלייה חדה ועקבית בהיקף הביקושים לפתרונות מיגון שונים, ובעיקר סורגים, אומר יובל צימרמן, סמנכ"ל השיווק קבוצת טרלידור. "החרדה והרצון לשמור על בטחון בני הבית מגיע גם מהנושא הביטחוני והמלחמה אך גם בשל העלייה בנתוני הפשיעה אשר מתחזקים בחודשים האחרונים במוקדים רבים ברחבי הארץ".

"אנו רואים עליה גבוהה בביקושים באזורי העימות בדרום לדוגמא באופקים או בשדרות שהינה צפויה בשל המצב, אך הנתונים המפתיעים יותר הינם באזורי המרכז - אשר גם שם, למרות שלא היו אזעקות שבועות ארוכים, אנשים מרגישים שהם חייבים הגנה נוספת גם בבית וישנה עליה של עשרות אחוזים בביקושים לסורגים בבת ים, בני ברק ועוד", אומר צימרמן.

"נתון חשוב נוסף אנו יכולים לראות ליד אזורי עמק חפר והקרבה ליהודה ושומרון, אשר גם שם ישנה עליה גבוהה מאוד בביקוש למיגון בבתים, בראש העין עליה של 62% לדוגמא".

נתוני קבוצת טרלידור:
* אופקים עלייה של 47%
* אריאל עלייה של 140%
* באר יעקב עלייה של 57%
* בית שאן עלייה של 102%
* בני ברק עלייה של 52%
* בת ים עלייה של 67%
* גן יבנה עלייה של 23%
* הוד השרון עלייה של 22%
* כפר יונה עלייה של 33%
* כפר סבר עלייה של 52%
* מבשרת ציון עלייה של 28%
* מגדל עמק עלייה של 112%
* מזכרת בתיה עליה של 33%
* נתיבות עליה של 27%
* עפולה עליה של 21%
* עתלית עלייה של 90%
* קדימה עלייה של 100%
* קיסריה עלייה של 100%
* קריית מלאכי עלייה של 44%
* ראש העין עלייה של 62%
* שדרות עלייה של 259%

טרלידור. טרלידור,
עליה דרמטית בביקוש לאמצעי ביטחון לבית, טרלידור/טרלידור

בנוסף מבדיקה שנעשתה בחברה, בערי המרכז והשרון ב-2023 בהשוואה ל-2022:

- בת ים ישנה עלייה של 20% ברכישת סורגים
- חיפה ישנה עלייה של 17% ברכישת סורגים
- נתניה ישנה עלייה של 7% ברכישת סורגים
- ראשון לציון ישנה עלייה של 37% ברכישת סורגים
- תל אביב יפו ישנה עלייה של 13% ברכישת סורגים

טרלידור אשר נוסדה בשנת 1991 היא החברה הגדולה והמנוסה בישראל למוצרי מיגון, הצללה, מעטפת הבית והחצר. החברה הפכה במשך השנים למותג המכניס יופי וביטחון לכל בית בישראל. כחלוצה בתחום המיגון והאלומיניום על כל יתרונותיו, טרלידור מציעה ללקוחותיה את מגוון המוצרים העשיר והאיכותי ביותר.

מבחר מוצרי החברה כולל: שערים וגדרות, סורגים, פרגולות, מעקות חוץ ופנים, משרביות, חיפויים, מסתורים ועוד. מפעלי החברה שוכנים בקומפלקס גדול בעיר כרמיאל, בשטח כולל של כ-55,000 מ"ר.

הקבוצה מייצרת מידי יום מעל ל-3000 מוצרים ייחודיים בשיטת Taylor Made על פי דרישת הלקוח/ה. לחברה מערך שיווק, שירות ותפעול מהמקצועיים בארץ עם למעלה מ-50 סוכני מכירות ו-120 צוותי התקנה בפריסה ארצית.

חברת טרלידור מעסיקה כ-500 עובדים מתוך כ-900 עובדי הקבוצה אשר קמים מידי בוקר עם תחושת שליחות להעניק את השירות הטוב ביותר, תוך מתן מענה אישי ואיכותי לכל צורך ובקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully